Aprilbarn 1976 Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Hei, var hos fastlegen i dag som henviste til Rikshospitalet. Jeg leser på Rikshospitalet sine sider at det er gynekolog som må henvise. Jeg er 38 år og mannen har nedsatt sædkvalitet pga kreft. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Jeg trodde gyn. måtte henvise? Man skal jo gjennom litt tester gjerne før evt. ivf. Men jeg vet ikke om det er annerledes pga. alder (husker ikke ved hvilken alder alder betyr noe i denne sammenheng). Ring en gyn. over helgen og spør? Lykke til! Anonymous poster hash: f6bf0...17e
Aprilbarn 1976 Skrevet 5. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2014 Takk for svar, tenker jeg ringer Riksen og spør.
snuppo Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Fastlegen min hendviste oss, dere vet jo årsaken så er nok ingen problem
Stompen80 Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Vi fikk beskjed av fastlegen at hun kunne henvise oss, men siden vi "bare" hadde prøvd i 11 måneder da jeg var der, var hun redd sykehuset ville avvise søknaden. Hun henviste oss derfor først til lokal gynokolog, som etter undersøkelser og tester videre henviste oss til sykehuset. Det er snart 1 år siden jeg var hos fastlegen og vi har time offentlig om en måned til IVF.... Ting tar tid... Har dermed gått privat i ventetiden. Lykke til
LoveDove Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Fastlegen kan definitiv henvise. Da jeg fikk brev fra Riksen stod det at søknadsskjemaet skulle fylles ut sammen med fastlege eller henvisende lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå