Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jeg mener da det er min mann, mine barn, mine foreldre, svigerfamilien og evt besteforeldrene våre Anonymous poster hash: 0702b...a95
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Ja, og våre søsken med ektefeller og deres barn Anonymous poster hash: 0702b...a95
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 I personalmappa på jobb er det spesifisert som familie i rett nedadgående og oppadgående linje, altså barn, foreldre og besteforeldre. Som samboer/gift er også svigerforeldre nærmeste familie. Dette er iforhold til rett på velferdspermisjon med lønn for å f.eks gå i begravelse, det har man bare når det er nærmeste familie. Er det en tante e.l. har man bare krav på velferdspermisjon uten lønn. Anonymous poster hash: 135cc...2ef
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 I personalmappa på jobb er det spesifisert som familie i rett nedadgående og oppadgående linje, altså barn, foreldre og besteforeldre. Som samboer/gift er også svigerforeldre nærmeste familie. Dette er iforhold til rett på velferdspermisjon med lønn for å f.eks gå i begravelse, det har man bare når det er nærmeste familie. Er det en tante e.l. har man bare krav på velferdspermisjon uten lønn. Anonymous poster hash: 135cc...2ef Rimelig sær sjef om du ikke velferdspermisjon med lønn hvis en av dine søsken skulle begraves, din nevø el. Fornuftige sjefer bruker skjønn... Anonymous poster hash: 0702b...a95
Elskerhøsten2014 Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Samboeren, barnet vårt, mine foreldre, hans far og tanter og onkler og søskenbarn når det kommer og oldeforeldre
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Hvis spørsmålet f.eks. handler om begravelse, så trenger man ikke å oppgi hvilken relasjon man har til avdøde. Din nærmeste leder har ikke krav på informasjon om dette. Dette gjelder i alle fall i offentlig næringsliv. Anonymous poster hash: 3b676...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå