Gå til innhold

Nærmeste familie. Hvem er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener da det er min mann, mine barn, mine foreldre, svigerfamilien og evt besteforeldrene våre

Anonymous poster hash: 0702b...a95

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, og våre søsken med ektefeller og deres barn

Skrevet

I personalmappa på jobb er det spesifisert som familie i rett nedadgående og oppadgående linje, altså barn, foreldre og besteforeldre. Som samboer/gift er også svigerforeldre nærmeste familie. Dette er iforhold til rett på velferdspermisjon med lønn for å f.eks gå i begravelse, det har man bare når det er nærmeste familie. Er det en tante e.l. har man bare krav på velferdspermisjon uten lønn.

Anonymous poster hash: 135cc...2ef
Skrevet

I personalmappa på jobb er det spesifisert som familie i rett nedadgående og oppadgående linje, altså barn, foreldre og besteforeldre. Som samboer/gift er også svigerforeldre nærmeste familie. Dette er iforhold til rett på velferdspermisjon med lønn for å f.eks gå i begravelse, det har man bare når det er nærmeste familie. Er det en tante e.l. har man bare krav på velferdspermisjon uten lønn.

Anonymous poster hash: 135cc...2ef

Rimelig sær sjef om du ikke velferdspermisjon med lønn hvis en av dine søsken skulle begraves, din nevø el.

Fornuftige sjefer bruker skjønn...

Skrevet

Samboeren, barnet vårt, mine foreldre, hans far og tanter og onkler :) og søskenbarn når det kommer og oldeforeldre

Skrevet

Hvis spørsmålet f.eks. handler om begravelse, så trenger man ikke å oppgi hvilken relasjon man har til avdøde. Din nærmeste leder har ikke krav på informasjon om dette. Dette gjelder i alle fall i offentlig næringsliv.

Anonymous poster hash: 3b676...442

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...