Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jeg leste på Dagbladet i dag om hunden som hadde spist 43,5 sokk og kom på da hunden vår hadde spist en strømpebukse. Vi var ute å gikk tur og hun satt seg ned for å bæsje og jeg fant frem en bæsjepose. Men ut kom en tarmlignene greie og jeg fikk panikk. Hunden fortsatte å trykke og jeg fikk henne ikke med meg videre. Mens jeg snakket med mannen på telefon så går jeg litt nærmere å kikker på "tarmen" og ser da at dette ikke er en tarm, men strømpebuksa mi.. Det det hele ender med er at jeg trer bæsjeposen over skoen min, tråkker ned på strømpisen og kaster en pinne 4-5 meter forran oss.. Hunden løper breibeint bort til pinnen men andre foten henger like herlig fast i rumpa hennes.. Må kaste ennå en gang til før hele greia er ute.. Må ha sett helt insane ut men jeg fikk den ut! Det bar rett til dyrlegen etterpå for å se om det var noe mer der inne og om min innsats hadde gjort noen skade.. Alt var vel, men jeg er flink til å legge vekk nylonstrømpene mine nå.. Har du noen morsomme historier med dyret/dyrene dine?? Anonymous poster hash: 18633...7a9
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Takk for info Anonymous poster hash: fc968...03f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Haha😄 Anonymous poster hash: 12ec3...b9a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Haha. Min spiste en ispinne en gang. Klarte NESTEN få den ut selv. Vrikka avgårde med pinnen rett ut. Fikk dratt den ut og da løøøøøp han med rumpa slepende etter seg i bakken. 😂😂😂 Anonymous poster hash: 8d69d...fea
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Haha. Min spiste en ispinne en gang. Klarte NESTEN få den ut selv. Vrikka avgårde med pinnen rett ut. Fikk dratt den ut og da løøøøøp han med rumpa slepende etter seg i bakken. 😂😂😂 Anonymous poster hash: 8d69d...fea HAHHA!! Nydelig!! Anonymous poster hash: 18633...7a9
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Min hund spiser mine veldig lang hårstrå og ofte kommer bæsjen ut som "perler på en snor" Anonymous poster hash: b2e60...d88
CaptainHindsight Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Haha, nå lo jeg høyt Det gjorde jeg også da vi tok vår nervøse katt til veterinæren, og da han klemte på magen hennes så bæsjet hun på armen hans. Han tok det med fatning da, og kommenterte bare tørt at avføringen så fin ut
Katteskinnet Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Min hund spiser mine veldig lang hårstrå og ofte kommer bæsjen ut som "perler på en snor" Anonymous poster hash: b2e60...d88 Haha, det gjør katten min også! Verste er når de kommer halvveis ut, og katta begynner å springe.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Min hund spiser mine veldig lang hårstrå og ofte kommer bæsjen ut som "perler på en snor" Anonymous poster hash: b2e60...d88 Haha, det gjør katten min også! Verste er når de kommer halvveis ut, og katta begynner å springe. Haha. Katten til tante spiste sånne tynne glittersnorer man kan ha på juletreet. Hun bæsjet perler på glittersnor. Anonymous poster hash: 8d69d...fea
Katteskinnet Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Min hund spiser mine veldig lang hårstrå og ofte kommer bæsjen ut som "perler på en snor" Anonymous poster hash: b2e60...d88 Haha, det gjør katten min også! Verste er når de kommer halvveis ut, og katta begynner å springe. Haha. Katten til tante spiste sånne tynne glittersnorer man kan ha på juletreet. Hun bæsjet perler på glittersnor. Anonymous poster hash: 8d69d...fea Haha, fancy!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Her spiste hunden vår uheldigvis noen kyllingvinger som lå på bordet(vi snudde oss rundt og VIPS var 10 kyllingvinger borte!). Fikk beskjed av veterinær å bare vente til han bæsja det ut, ettersom han heldigvis ikke tygde dem. Når han skulle bæsje det ut var de som en lenke som bare hang ut av rumpa hans stakkars, en etter en😂 Måtte ta en bæsjepose på hånda og dra det ut! Anonymous poster hash: 7fc1e...e4e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Jeg hadde sex en kveld med en fyr og etter vi var ferdige la han bare kondomen ned på gulvet ved siden av seg siden han var for trøtt til og stå opp. Når vi stod opp om morningen var den bort vekk. Vi skjønte ingenting før noen timer senere da jeg gikk tur med voffsen og jammen kom det ut en kondom. ÆSJ Anonymous poster hash: d6688...736
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #15 Skrevet 5. september 2014 Jeg hadde sex en kveld med en fyr og etter vi var ferdige la han bare kondomen ned på gulvet ved siden av seg siden han var for trøtt til og stå opp. Når vi stod opp om morningen var den bort vekk. Vi skjønte ingenting før noen timer senere da jeg gikk tur med voffsen og jammen kom det ut en kondom. ÆSJ Anonymous poster hash: d6688...736 Æsj !!!! Anonymous poster hash: 34593...e95
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #16 Skrevet 5. september 2014 Har egentlig lyst på et husdyr, men det er akkurat det med drit og alt de drar med seg inn som gjør meg sykt kvalm. Ikke at jeg er spesielt fisefin. Skjønner ikke at noen kan ha hunden el katten sin i sengen, eller til og med kysse dyret på munnen 😝 Anonymous poster hash: 34593...e95
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #17 Skrevet 5. september 2014 Da min hund fikk valper spiste hun opp morkaka. Hun ble tydeligvis dårlig og spydde det opp igjen. Jeg plukka opp morkake fra hele underetasjen. For et søøøøl. Anonymous poster hash: 7eb4c...56c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #18 Skrevet 5. september 2014 Hadde en hund en gang som spiste en hel big pack med tyggegummi pakker, sånn som man kjøper i tax free. Han hadde gomlet i seg 10 pakker tyggis med papir og alt. Vi dro rett til dyrlegen der han fikk noe som skulle få han til å kaste opp. Holdt han høyt i bakbeina sånn at han fikk kastet ordentlig opp, og ut kom alle de 10 tyggispakkene Anonymous poster hash: 0bed6...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå