Gå til innhold

Nedpress? Og vondt i siden etter EL

Anbefalte innlegg

Hei damer! Skriver fordi jeg er litt urolig her jeg sitter!

Tidligere i sommer gikk jeg igjennom en MA og medisinsk abort. Har hatt litt trøblete syklus siden aborten men nå håper jeg at ting er på stell igjen!

Hadde EL tidligere denne uken og nå kjennes det ut som det presser i livmor/rumpa og stikker i høyre side, kanskje lysken? Disse pressene kan sammenlignes med da kroppen utførte aborten, akkurat som at noe skal ut! Noen som har opplevd noe lignende som dette? Jeg tror ikke det er et tegn på at egget fester seg da jeg kan ikke huske at det var slik da jeg ble gravid sist! Er livredd for at det skal være noe gale, kanskje en cyste som har oppstått :( er veldig takknemlig for svar!

Anonymous poster hash: 0fcee...f6b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166857-nedpress-og-vondt-i-siden-etter-el/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kan jo være rester igjen, eller cyste som du sier. Men jeg ville jo ringt til gyn poliklinikk på sykehuset hvor evt har vært, og hørt med de der. Så de kan ta en undersøkelse av deg. Men håper jo helst at det har gitt seg, ser jo det er en liten stund siden du skrev innlegget. Lykke til <3 :)

Jeg ville tatt en tur til legen. Du skal ikke måtte bekymre deg om dette, og nå er det jo en stund siden ma som du sier. Syklusen din bør være oppe å gå normalt uansett tenker jeg, selv om det sku være cyster der.

Er også normalt med stikkninger i livmor området før ikm. Jeg kjenner det spesielt i rumpa/halebeinet, samt venstre side en dag eller to etter el. Men det trenger ikke alltid bety svangerskap. Slapp av så skal du se symptomene dine gir seg. Håper det står bra til med deg:)

Anonymous poster hash: 139d9...3e0

Glemte å nevne at jeg får nedpress i underlivet når kroppen min forsøker seg på el, tempraturen viser at jeg ikke har hatt el, Men el tester slår ut å slimet er tilstedet. Kansje det er det kroppen din gjør? Jobber med å prøve å komme i gjenge igjen?

Anonymous poster hash: 139d9...3e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...