Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Del Skrevet 5. september 2014 Min gutt på 3 mnd har veldig forskellige avføringer. Han har ofte nesten rennende avføring, noen ganger er avføringen ganske mørk, andre ganger veldig lys. Den er aldri gul i fargen, men brun. Han får mme, med malt i annenhver flaske. Høres dette normalt ut, eller burde jeg få sjekket det? Anonymous poster hash: 6e085...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 5. september 2014 #2 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg fullammer, men her varierer også avføringen en del. Den kan være gul og grøtete, eller grønnaktig og løs... Etter at jeg hadde spist tre egg en dag fikk hun en veldig mørkegrønn, løs og slimete avføring, stakkars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta27 Skrevet 5. september 2014 #3 Del Skrevet 5. september 2014 Her er avføringen ofte gul og veeldig løs, får pupp. Hør med helsesøster? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #4 Del Skrevet 6. september 2014 Ja, jeg får ta en telefon å høre. Sikkert helt normalt, men jeg bekymrer meg over alt Takk for svar Anonymous poster hash: 6e085...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundown Skrevet 7. september 2014 #5 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg ga mye malt til min førstefødte, og da ble bæsjen ganske mørk bæsjen blir uansett annerledes med mme enn med mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyfeet<3 Skrevet 7. september 2014 #6 Del Skrevet 7. september 2014 Hvorfor gir du malt hvis avføringen er nesten rennende? Da hadde jeg trappa ned på malten hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå