Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Del Skrevet 5. september 2014 Før var jeg så opptatt av å gjøre alle til lags, si ja ja ja. Nå sier jeg sjeldent ja lenger og gir uttrykk for misnøye når jeg må gjøre noe for andre jeg føler ikke gir meg noe. Jeg har kuttet ut mange mennesker fra livet mitt, rett og slett fordi det ikke gir meg noe. Hver gang de kontaktet meg så var d nærmest for å få hjelp. Jeg orker heller ikke hvis det føles som om jeg blir påtvunget noe. Jeg gir mye fortsatt til de som betyr noe, men mye mindre enn før. Jeg er en sterk person som mange vil benytte seg av, Men over det siste året nå har jeg plutselig fått en helt "fuck you" stilling og gjør bare eksplisitt mye mer av det som betyr noe for meg selv. Mye mere tid til de som virkelig betyr noe. Men hva skjedde?? Anonymous poster hash: 6064a...87b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er også kynisk, etter at flere i min nære omgangskrets systematisk har forsøkt å ødelegge livet mitt i flere år, og enda ikke gitt seg. Dette er dessverre mennesker som jeg må omgås flere ganger i uka på grunn av diverse omstendigheter. Det hele førte til at jeg ikke stoler 100% på noen, ikke har noen nære venner og ikke ønsker å snakke med noen om private ting i frykt for at det blir brukt mot meg eller spredt på bygda. Klem sendes. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146641901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Del Skrevet 5. september 2014 Kanskje du bare har blitt voksen, og innsett at det er utrolig mange "dårlige" mennesker der ute og at livet kan vøre utrolig tøft? Anonymous poster hash: c4cc5...279 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146641910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sint naken biltyv Skrevet 5. september 2014 #4 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er også kynisk, etter at flere i min nære omgangskrets systematisk har forsøkt å ødelegge livet mitt i flere år, og enda ikke gitt seg. Dette er dessverre mennesker som jeg må omgås flere ganger i uka på grunn av diverse omstendigheter. Det hele førte til at jeg ikke stoler 100% på noen, ikke har noen nære venner og ikke ønsker å snakke med noen om private ting i frykt for at det blir brukt mot meg eller spredt på bygda. Klem sendes. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Uff, deg igjen. Syns du burde oppsøke hjelp for sinnet og bitterheten din. Håper du får det bedre etterhvert. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146641935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #5 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er også kynisk, etter at flere i min nære omgangskrets systematisk har forsøkt å ødelegge livet mitt i flere år, og enda ikke gitt seg. Dette er dessverre mennesker som jeg må omgås flere ganger i uka på grunn av diverse omstendigheter. Det hele førte til at jeg ikke stoler 100% på noen, ikke har noen nære venner og ikke ønsker å snakke med noen om private ting i frykt for at det blir brukt mot meg eller spredt på bygda. Klem sendes. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Uff, deg igjen. Syns du burde oppsøke hjelp for sinnet og bitterheten din. Håper du får det bedre etterhvert. Meg igjen? Hvem? Jeg er forholdsvis ny bruker og vet ikke hvem du er, men har sett folk klage på at du svarer frekt og sårende til folk som sliter. Hvorfor MÅ du skrive slike kommentarer til folk? Jeg har ikke gjort deg noe, så du trenger ikke å være frekk mot meg. Er verken sint eller bitter. Har bare sluttet å stole på folk og slippe dem inn på meg. Er ganske glad og smilende person som er opptatt med mitt og ikke ser så mye på andre sine liv. Hvordan kan du si at jeg er sint og bitter uten i det hele tatt å kjenne meg? Jeg synes at DU burde få hjelp med å slutte å svare frekt til ukjente folk på forum. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146641937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #6 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er også kynisk, etter at flere i min nære omgangskrets systematisk har forsøkt å ødelegge livet mitt i flere år, og enda ikke gitt seg. Dette er dessverre mennesker som jeg må omgås flere ganger i uka på grunn av diverse omstendigheter. Det hele førte til at jeg ikke stoler 100% på noen, ikke har noen nære venner og ikke ønsker å snakke med noen om private ting i frykt for at det blir brukt mot meg eller spredt på bygda. Klem sendes. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Uff, deg igjen. Syns du burde oppsøke hjelp for sinnet og bitterheten din. Håper du får det bedre etterhvert. Meg igjen? Hvem? Jeg er forholdsvis ny bruker og vet ikke hvem du er, men har sett folk klage på at du svarer frekt og sårende til folk som sliter. Hvorfor MÅ du skrive slike kommentarer til folk? Jeg har ikke gjort deg noe, så du trenger ikke å være frekk mot meg. Er verken sint eller bitter. Har bare sluttet å stole på folk og slippe dem inn på meg. Er ganske glad og smilende person som er opptatt med mitt og ikke ser så mye på andre sine liv. Hvordan kan du si at jeg er sint og bitter uten i det hele tatt å kjenne meg? Jeg synes at DU burde få hjelp med å slutte å svare frekt til ukjente folk på forum. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Hmm.. Jeg kjenner deg også igjen.. Anonymous poster hash: 05791...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146641947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #7 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er også kynisk, etter at flere i min nære omgangskrets systematisk har forsøkt å ødelegge livet mitt i flere år, og enda ikke gitt seg. Dette er dessverre mennesker som jeg må omgås flere ganger i uka på grunn av diverse omstendigheter. Det hele førte til at jeg ikke stoler 100% på noen, ikke har noen nære venner og ikke ønsker å snakke med noen om private ting i frykt for at det blir brukt mot meg eller spredt på bygda. Klem sendes. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Uff, deg igjen. Syns du burde oppsøke hjelp for sinnet og bitterheten din. Håper du får det bedre etterhvert. Meg igjen? Hvem? Jeg er forholdsvis ny bruker og vet ikke hvem du er, men har sett folk klage på at du svarer frekt og sårende til folk som sliter. Hvorfor MÅ du skrive slike kommentarer til folk? Jeg har ikke gjort deg noe, så du trenger ikke å være frekk mot meg. Er verken sint eller bitter. Har bare sluttet å stole på folk og slippe dem inn på meg. Er ganske glad og smilende person som er opptatt med mitt og ikke ser så mye på andre sine liv. Hvordan kan du si at jeg er sint og bitter uten i det hele tatt å kjenne meg? Jeg synes at DU burde få hjelp med å slutte å svare frekt til ukjente folk på forum. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Her er du ihvertfall sint. Biltyven sa ingenting gale her, svarte ikke frekt og var ikke uhøflig. Hun kom med et tips til deg og ut i fra det du skriver her, bør du ta det til deg. Anonymous poster hash: 0c488...f99 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146641963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #8 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er også kynisk, etter at flere i min nære omgangskrets systematisk har forsøkt å ødelegge livet mitt i flere år, og enda ikke gitt seg. Dette er dessverre mennesker som jeg må omgås flere ganger i uka på grunn av diverse omstendigheter. Det hele førte til at jeg ikke stoler 100% på noen, ikke har noen nære venner og ikke ønsker å snakke med noen om private ting i frykt for at det blir brukt mot meg eller spredt på bygda. Klem sendes. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Uff, deg igjen. Syns du burde oppsøke hjelp for sinnet og bitterheten din. Håper du får det bedre etterhvert. Meg igjen? Hvem? Jeg er forholdsvis ny bruker og vet ikke hvem du er, men har sett folk klage på at du svarer frekt og sårende til folk som sliter. Hvorfor MÅ du skrive slike kommentarer til folk? Jeg har ikke gjort deg noe, så du trenger ikke å være frekk mot meg. Er verken sint eller bitter. Har bare sluttet å stole på folk og slippe dem inn på meg. Er ganske glad og smilende person som er opptatt med mitt og ikke ser så mye på andre sine liv. Hvordan kan du si at jeg er sint og bitter uten i det hele tatt å kjenne meg? Jeg synes at DU burde få hjelp med å slutte å svare frekt til ukjente folk på forum. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Her er du ihvertfall sint. Biltyven sa ingenting gale her, svarte ikke frekt og var ikke uhøflig. Hun kom med et tips til deg og ut i fra det du skriver her, bør du ta det til deg. Anonymous poster hash: 0c488...f99 Hun skriver at det er "meg igjen" og konstaterer at jeg er bitter og sint, bare av å lese det lille jeg skrev at jeg er kynisk og ikke stoler på folk på grunn av tidligere opplevelser. Selvfølgelig blir man provosert når man blir kalt bitter og sint. Jeg er heller ikke sint i det andre innlegget, er bare lei at denne brukeren svarer frekt til flere, ikke bare her, men til andre som er i vanskelig situasjon. Var jo en hel tråd om det for ikke så lenge siden. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146641968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sint naken biltyv Skrevet 5. september 2014 #9 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er også kynisk, etter at flere i min nære omgangskrets systematisk har forsøkt å ødelegge livet mitt i flere år, og enda ikke gitt seg. Dette er dessverre mennesker som jeg må omgås flere ganger i uka på grunn av diverse omstendigheter. Det hele førte til at jeg ikke stoler 100% på noen, ikke har noen nære venner og ikke ønsker å snakke med noen om private ting i frykt for at det blir brukt mot meg eller spredt på bygda. Klem sendes. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Uff, deg igjen. Syns du burde oppsøke hjelp for sinnet og bitterheten din. Håper du får det bedre etterhvert. Meg igjen? Hvem? Jeg er forholdsvis ny bruker og vet ikke hvem du er, men har sett folk klage på at du svarer frekt og sårende til folk som sliter. Hvorfor MÅ du skrive slike kommentarer til folk? Jeg har ikke gjort deg noe, så du trenger ikke å være frekk mot meg. Er verken sint eller bitter. Har bare sluttet å stole på folk og slippe dem inn på meg. Er ganske glad og smilende person som er opptatt med mitt og ikke ser så mye på andre sine liv. Hvordan kan du si at jeg er sint og bitter uten i det hele tatt å kjenne meg? Jeg synes at DU burde få hjelp med å slutte å svare frekt til ukjente folk på forum. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Og utifra svaret ditt så holder jeg meg til det jeg sa. Søk hjelp! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146642073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #10 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er også kynisk, etter at flere i min nære omgangskrets systematisk har forsøkt å ødelegge livet mitt i flere år, og enda ikke gitt seg. Dette er dessverre mennesker som jeg må omgås flere ganger i uka på grunn av diverse omstendigheter. Det hele førte til at jeg ikke stoler 100% på noen, ikke har noen nære venner og ikke ønsker å snakke med noen om private ting i frykt for at det blir brukt mot meg eller spredt på bygda. Klem sendes. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Uff, deg igjen. Syns du burde oppsøke hjelp for sinnet og bitterheten din. Håper du får det bedre etterhvert. Meg igjen? Hvem? Jeg er forholdsvis ny bruker og vet ikke hvem du er, men har sett folk klage på at du svarer frekt og sårende til folk som sliter. Hvorfor MÅ du skrive slike kommentarer til folk? Jeg har ikke gjort deg noe, så du trenger ikke å være frekk mot meg. Er verken sint eller bitter. Har bare sluttet å stole på folk og slippe dem inn på meg. Er ganske glad og smilende person som er opptatt med mitt og ikke ser så mye på andre sine liv. Hvordan kan du si at jeg er sint og bitter uten i det hele tatt å kjenne meg? Jeg synes at DU burde få hjelp med å slutte å svare frekt til ukjente folk på forum. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Og utifra svaret ditt så holder jeg meg til det jeg sa. Søk hjelp! Hehe, uff. Jeg kom inn på tråden fordi jeg føler med HI. Ikke for å høre at jeg må søke hjelp (hvem kan hjelpe meg å luke ut drittsekker fra mitt liv? tips mottas med en kjempestor takk!), at jeg er sint og bitter. Som sagt, er ikke bitter. Har god mann, snille, friske barn, god jobb, kjempesnill familie og spennende hobbyer. Det at jeg ikke lenger ønsker å dele mine private ting med noen eller klarer å stole 100% på at folk ikke svikter meg betyr ikke at jeg er bitter, ulykkelig, sint og sitter konstant og griner og synes synd på meg selv. Anonymous poster hash: 2a6ce...c49 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146642081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #11 Del Skrevet 6. september 2014 Er nok et forsvar på å ikke ramle til bunns selv. Har man gitt og gitt, blir man sliten. Kanskje du verner om deg selv nå? Anonymous poster hash: a71e2...d5c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146644728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tired mama Skrevet 6. september 2014 #12 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg skulle gjerne vært mer som deg. Jeg er et ja-menneske og hjelper alle rundt meg. Setter på en måte alle andre først før meg... Har endt med at jeg er blitt utbrent... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146644734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #13 Del Skrevet 6. september 2014 For mye fuck you innstilling er jo ikke bra. Finn en fin balanse. Hjelp mennesker som er gode å snille og hjelper der tilbake. Si nei til dem som utnytter deg. Du finner dort ut av hvem som har gode intensjoner og er snille mennesker. Anonymous poster hash: d3b3b...d6f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146644805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #14 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg var også et ja-menneske før, ville alltid hjelpe til eller stille opp. Jeg er nok fortsatt litt sånn, men har blitt mye flinkere på å si at ting ikke passer, at jeg ikke har tid eller er sliten. Det har nok skjøvet noen mennesker ut av livet mitt, men da ser jeg jo hvem som kun var ute etter goder. Dessverre for meg så viste det seg og være blant annet min søster. Du har kanskje blitt sånn for å beskytte deg selv. Tror du må prøve å finne en balanse, selv om det ikke er lett. Anonymous poster hash: 8b39a...9e5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146644901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #15 Del Skrevet 6. september 2014 Før var jeg så opptatt av å gjøre alle til lags, si ja ja ja. Nå sier jeg sjeldent ja lenger og gir uttrykk for misnøye når jeg må gjøre noe for andre jeg føler ikke gir meg noe. Jeg har kuttet ut mange mennesker fra livet mitt, rett og slett fordi det ikke gir meg noe. Hver gang de kontaktet meg så var d nærmest for å få hjelp. Jeg orker heller ikke hvis det føles som om jeg blir påtvunget noe. Jeg gir mye fortsatt til de som betyr noe, men mye mindre enn før. Jeg er en sterk person som mange vil benytte seg av, Men over det siste året nå har jeg plutselig fått en helt "fuck you" stilling og gjør bare eksplisitt mye mer av det som betyr noe for meg selv. Mye mere tid til de som virkelig betyr noe. Men hva skjedde?? Anonymous poster hash: 6064a...87b Jeg var også slik før, som ville gjøre alle til lags. Jeg endret meg veldig etter jeg ble gravid og ble mamma. Da ble det viktigste at barna mine har det bra. Jeg vil bruke det meste av min energi og tid på de. Selvfølgelig bryr jeg meg fortsatt om andre og hjelper mine nærmeste om jeg kan. Men jeg bruker ikke tid og energi på folk som ikke gir noe tilbake, og jeg har stort sett ikke lenger dårlig samvittighet om jeg sier nei til noen. Anonymous poster hash: 8c159...129 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146645068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 6. september 2014 #16 Del Skrevet 6. september 2014 Før var jeg så opptatt av å gjøre alle til lags, si ja ja ja. Nå sier jeg sjeldent ja lenger og gir uttrykk for misnøye når jeg må gjøre noe for andre jeg føler ikke gir meg noe. Jeg har kuttet ut mange mennesker fra livet mitt, rett og slett fordi det ikke gir meg noe. Hver gang de kontaktet meg så var d nærmest for å få hjelp. Jeg orker heller ikke hvis det føles som om jeg blir påtvunget noe. Jeg gir mye fortsatt til de som betyr noe, men mye mindre enn før. Jeg er en sterk person som mange vil benytte seg av, Men over det siste året nå har jeg plutselig fått en helt "fuck you" stilling og gjør bare eksplisitt mye mer av det som betyr noe for meg selv. Mye mere tid til de som virkelig betyr noe. Men hva skjedde?? Anonymous poster hash: 6064a...87b Av skade blir man skadd.. Kanskje det er det? Folk har tråkka over grensene dine for ofte? Da kan man bli litt hardkokt. Eller du er bare i ferd med å bli voksen. Les hva Meryl Streep sier... http://blogs.indiewire.com/bent/let-meryl-streeps-wise-words-usher-you-into-september-20140901 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146645086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #17 Del Skrevet 6. september 2014 Før var jeg så opptatt av å gjøre alle til lags, si ja ja ja. Nå sier jeg sjeldent ja lenger og gir uttrykk for misnøye når jeg må gjøre noe for andre jeg føler ikke gir meg noe. Jeg har kuttet ut mange mennesker fra livet mitt, rett og slett fordi det ikke gir meg noe. Hver gang de kontaktet meg så var d nærmest for å få hjelp. Jeg orker heller ikke hvis det føles som om jeg blir påtvunget noe. Jeg gir mye fortsatt til de som betyr noe, men mye mindre enn før. Jeg er en sterk person som mange vil benytte seg av, Men over det siste året nå har jeg plutselig fått en helt "fuck you" stilling og gjør bare eksplisitt mye mer av det som betyr noe for meg selv. Mye mere tid til de som virkelig betyr noe. Men hva skjedde?? Anonymous poster hash: 6064a...87b Virker som om du strever litt med å finne balansen mellom å gi og ta. Det kommer nok etter hvert. Ut i fra det du skriver virker det som om du er inni en slags prosess men hvis du vil lese en bok som kan hjelpe deg anbefaler jeg "Life Code" av Dr. Phil. Den handler om akkurat det tema her. Hvem man skal bruke energien sin på og hvem man skal "gå fra". Jeg fikk veldig mange aha-opplevelser av den tror du kommer til å få det også Anonymous poster hash: b9d01...61b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166848-jeg-er-kynisk-hva-har-skjedd-med-meg/#findComment-146645170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå