Tobarnsmor1980 Skrevet 5. september 2014 #1 Del Skrevet 5. september 2014 Aaah jeg er så sliten... Min sønn på 4 mnd krever en hel del og jeg tar meg i å ønske at jeg ikke fikk et barn til. Pappaen er veldig flink til å hjelpe til og bidra (også på natten), men det er tross alt jeg som har puppen og jeg som er i perm så mye faller likevel på meg. Min sønn 4 mnd: - tar ikke flaske (så jeg kommer meg aldri bort noen steder) - tar ikke smokk - hylskriker i bil (og vi må kjøre for å komme oss til butikker etc), ergo jeg minimerer antall turer ut av huset - sover ikke på trilleturer og hater å ligge i vognen og ikke se noe, så jeg triller aldri... - sover KUN når vognen rugges, og jeg må rugge hele tiden mens han sover ellers våkner han. Det gjør at jeg, siden han ble født, har sittet ved vognen opptil 5 timer om dagen - nå sover han bare 30 min om gangen, bortsett fra på morgenen da han kliner til med 2 timer (med rugging selvsagt). Han er grinete og klengete som følge av dette - han spiser hver tredje time gjennom natten Jeg sover aldri mer enn 2 t sammenhengende på natten og får ikke hvilt ett øyeblikk på dagtid. Rugger vogn når han sover, og når han er våken må jeg spise, vaske, rydde og leke med ham... Kan ikke møte venninner, fordi jeg ikke kan gå tur og fordi jeg må rugge når han skal sove. Og jeg orker ikke dra for langt bort fordi han hater bilen. Har et barn fra før og vet at alt går seg til med tiden, men kjenner på følelsen av å ikke få fri noen gang. Jeg føler meg som i et bur og drømmer om LITT alenetid. Er det lov å tenke sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 5. september 2014 #2 Del Skrevet 5. september 2014 Ja, det er lov! Min første hatet vogna, så hun ble båret rundt i en ergobabysele. Da kunne jg være med på trilletur med andre venninner også hjemme var hun mye i selen, siden hun skulle være oppå meg konstant! Hun hatet også bilen, mn det kom seg når vi byttet til sete nr 2. Kan dette vøre et alternativ? Cybex sirona, besafe izi plus eller besafe izi kid i-size kanskje? Kommer an på hva slags bil og bakseter dere har. Men vår minste på 3 mnder sitter i besafe izi plus, og det er slutt på bortimot all sutring i bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobarnsmor1980 Skrevet 5. september 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2014 Takk for tips, Appelsinpiken😊😊 det skal jeg virkelig vurdere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 5. september 2014 #4 Del Skrevet 5. september 2014 Hva med bæresjal eller babybjørn å gå tur? Han har ikke vondt noen plass ? Kansje lurt å sjekke hos en kiropraktor ellerno? Ellers vil jeg si at det er veldig lov å være sliten.. Her har vi tre tette gutter og jeg er mye alene med dem.. Er utrolig sliten og har mange ganger tenkt hva har vi gjort.. Men det kan vel bare bli bedre tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #5 Del Skrevet 15. september 2014 Haha, klart det er lov :-) Søvnmangel er jo rene torturen og man er ikke seg selv uten søvn. Har ingen tips men trøsten får jo være at det blir bedre etterhvert. Ville bare svare siden du virket usikker på om det er normalt å føle det sånn :-) Anonymous poster hash: d8b6a...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 15. september 2014 #6 Del Skrevet 15. september 2014 Dette høres veldig ut som min første som nå er 2år. Han fikk diagnosen Kiss i alder av mnd og fikk behandling hos manuellterapaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå