Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Del Skrevet 5. september 2014 Hvor lenge skal en baby på 3 mnd (og 1 veke) holde hodet sitt stødig i mageleie. Min holder det ca. 3 minutter før han må ta ein pause. Aner ikke hva som er vanlig;) I dag tok han forresten tak i ei rangle i babygymmen, og dro den ned. Kjempekjekt når nye ting skjer:) Anonymous poster hash: 80565...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma78 Skrevet 5. september 2014 #2 Del Skrevet 5. september 2014 Min erfaring er at det varierer veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Del Skrevet 6. september 2014 Min på 11 uker holder hodet ca like lenge, av og til velter hun:-) har vært utrolig sterk i nakken lenge! Og hun har også begynt å gripe leker i babygymmen. Tror brødrene startet litt senere, men det er nok veldig forskjellig fra baby til baby! Anonymous poster hash: 28cd6...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå