Gå til innhold

Baby, 4 mnd, med plutselige lang våkenperiode på natten.

MorTilMalthe

Anbefalte innlegg

Gutten min på straks 4 mnd har den siste uken begynt å være våken 2-3 timer i strekk på natten etter å ha sovet godt før.

Han er ikke lei eller noe, bare ligger der og smiler og prater som om det er midt på dagen. Før sov han gjennom hele natten kun avbrutt av mat to ganger.

Jeg har begynt å gi han litt grøt (etter anbefaling fra helsesøster siden han nesten ikke la på seg), så han er nok ikke våken fordi han er sulten.

Noen har noen råd? Nå begynner jeg å bli litt sliten av å kun sove ca 4 timer hver natt, og de er jo også avbrutt av mating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik var det her også i en lang periode. Begynte vel ved 4 mnd alder. Jeg har ikke tall på hvor ofte lignende spørsmål som dette dukker opp her ang 4 måndinger:p det er ett eller annet som skjer i den alderen, det er sikkert. Mentalt og fysisk. Plutselig er verden het annerledes og de skal få med seg alt...

Anonymous poster hash: 1b084...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det også med førstemann i 4 mnd alderen, varte noen uker, tror det er vanlig med utviklingssprang da. Søstera er nå 4 mnd og jeg jubler hver morgen da hun fremdeles sover godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...