Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Del Skrevet 5. september 2014 Mat, søvn, hva kan de? Anonymous poster hash: 5babb...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Del Skrevet 5. september 2014 Våkner i 08 tiden, får mm. Leker på gulvet og åler seg rundt. Småsliten i 9-10 tiden, sover fra ca 10 til 11-11:30. Får grøt/frukt. Går gjerne en tur i bæretøy ute. Baby leker så på gulvet igjen (favorittplassen) og jeg ordner litt hjemme, ser på tv, osv. Når baby begynner å bli lei er det opp i bæretøy igjen. I 14 tiden legger jeg baby igjen. Slapper litt av, strikker, spiller på pc. Av og til forbereder maten til middag på denne tiden. Spiser litt selv. Chiller. Baby våken, får middag. Leker sammen på gulvet. Går kanskje en tur til. Så kommer mannen min hjem. Vi spiser middag. Han leker med baby, og slikt. Jeg dusjer feks. Baby har minidupp i 17 tiden. Gir baby grøt i 19-19:30 tiden, og legger baby i 20 tiden. Dette kan ta alt fra 15 min til 1,5 time. Gjennomsnittlig 30 min. Går ut i stua med mannen og ser tv sammen, snakker. Legger oss i 22-23 tiden. Gir baby pupp. Ligger og sliter litt med å sove. Sovner. Våkner. Sovner. Våkner. Sovner. Innimellom er vi på butikken, går ekstra lange turer, er sammen med venninner av meg, får besøk av noen naboer, bruker tid på å lage spennende middag, drar til besteforeldre. Vi bor på landet og føler en deilig frihet og bedagelighet der vi bor - ikke noe by-stress og mas. Vi at aldri hatt noen barnevakt og baby er med på alt vi gjør:) hele hverdagen må prioriteres etter når baby skal sove og spise:p Anonymous poster hash: 412af...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå