Gå til innhold

Hvor ofte kjøper du nytt undertøy til deg selv? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar ærlig nå! :) 

Anonymous poster hash: 4f747...cdb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 gang i året, da kjøper jeg flere trusler og noe penere undertøy. Har en favoritt butikk og den er ikke der jeg bor. Så jeg benytter anledningen når jeg er på reise.

Anonymous poster hash: 7b421...aa8

Skrevet

1-2 ganger i året. Dessverre jeg innrømme at jeg ikke er like flink til å kaste slitne truser. Noen av de er vel noen år gamle....

Skrevet

Sjeldent, men når jeg først kjøper blir det et stort lager. Kjøpte 11 bh og 15 nye truser for noen uker siden.

Anonymous poster hash: 36d96...08d

Skrevet

Tja, jeg kjøper nok et par nye sett annenhver måned. Men det er fordi jeg føler de blir så fort oppbrukt og utvaska. Blir aldri fornøyd med passformen  :fnise:

Anonymous poster hash: eba36...80c
Skrevet

Kjøper nytt 2-3 ganger i året, kjøper da 3-5 stk. Men noen av trusene i skuffa er eldgamle og tynnslitte, må nok kaste etterhvert som jeg kjøper.

Anonymous poster hash: 535de...3ef

Skrevet

Tja, jeg kjøper nok et par nye sett annenhver måned. Men det er fordi jeg føler de blir så fort oppbrukt og utvaska. Blir aldri fornøyd med passformen  :fnise:

Anonymous poster hash: eba36...80c

Da bruker du feil merker. Legg heller litt mer penger i dem så finner du noen som både passer og som varer.

Jeg har bh'er og truser som er flere år gamle og likevel har passformen fremdeles, til og med vasket dem i maskin (som jeg vet man ikke bør...).

"Det Lille Under" på Paleet i Oslo er favorittstedet mitt å handle bh'er! Koster mer, men verdt hver krone. Den eldste bh'en jeg har som fremdeles er fin er 9-10 år gammel :o Trusen har vært vasket oftere, så den har blit litt blass i fargen, men ellers holder også den seg helt fint.

Jeg har ikke kjøpt undertøy (bortsett fra noen få billig-truser) på fire år. Med ett unntak, kjøpte en bh på Change for akkurat ett år siden, den har allerede tapt seg mye, hempene har rustet og den hvite bh'en ser eldre ut enn den jeg har som er 9-10 gammel. Change-kvalitet er ikke kvalitet, men beregnet på at man skal kjøpe nytt ofte, etter min mening.

Anonymous poster hash: 8b2ae...850

Skrevet

Hehe kan faktisk ikke huske sist jeg kjøpte det😃 så undertøyet mitt ser ut deretter! Trøster meg med at det ikke er noen andre enn jeg som ser det😉

Skrevet

Aww, tusen takk for svar! :) Var litt nysgjerrig bare :P  Hehe!

Anonymous poster hash: 4f747...cdb
Skrevet

1. gang i måneden  :jepp:

Jobber i en delikat undertøysbutikk, så klarer ikke å la være  :nigo:

Anonymous poster hash: 76665...0f1
Skrevet

Altfor sjeldent. Hater å kjøpe bh! Burde likevel gjort det litt oftere for det er kjekt å føle seg pen under klærne også!

Skrevet

Ikke ofte. Noen av trusene og bhene mine er over 15 år gamle. De holder stort sett ganske lenge selv om de ikke er like pene.

Anonymous poster hash: 4277f...d2f

Skrevet

Altfor sjeldent. Hater å kjøpe bh! Burde likevel gjort det litt oftere for det er kjekt å føle seg pen under klærne også!

Samme her!! Jeg greier ikke å kjenne om bh-en passer meg bra før jeg har brukt den i noen timer. Og størrelsen er jo så forskjellig fra merke til merke at det er ikke bare å kjøpe den størrelsen jeg tror jeg trenger heller..... Truser er enklere å kjøpe...

Anonymous poster hash: ce7af...04b

Skrevet

ganske ofte, liker å føle meg fin under klærne. hjelper også veldig at sambo liker at jeg har fint undertøy ;)

Anonymous poster hash: fbf77...768

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...