babelina Skrevet 4. september 2014 #1 Del Skrevet 4. september 2014 Noen som har forslag til DVD med norske baby programmer/underholdning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Del Skrevet 4. september 2014 Drømmehagen er visstnok populært ifølge barselgjengen min ;-) Og det er babyer rundt 9 mnd Anonymous poster hash: 87cf9...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 5. september 2014 #3 Del Skrevet 5. september 2014 Fantorangen : )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladmor30 Skrevet 6. september 2014 #4 Del Skrevet 6. september 2014 Teletubbies har vært foretrukket her, av alle 3! D kommer foran drømmehagen og alt som er Minste er 7.5 mnd nå og hun elsker d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 6. september 2014 #5 Del Skrevet 6. september 2014 Hvorfor tv underholdning for en baby? Høres litt rart ut synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Del Skrevet 6. september 2014 Er ikke anbefalt å se på tv så tidlig, selv om det lages programmer som drømmehagen. Min sønn på 10 mnd har aldri blitt plassert foran tven og skal det heller ikke før om en god stund. Er sunnere å leke. http://www.nrk.no/livsstil/frarader-tv-for-barn-under-to-ar-1.7838012 Anonymous poster hash: 90994...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #7 Del Skrevet 6. september 2014 Er ikke anbefalt å se på tv så tidlig, selv om det lages programmer som drømmehagen. Min sønn på 10 mnd har aldri blitt plassert foran tven og skal det heller ikke før om en god stund. Er sunnere å leke. http://www.nrk.no/livsstil/frarader-tv-for-barn-under-to-ar-1.7838012 Anonymous poster hash: 90994...8ba Leke gjør jo babyer 90 % av tida de er våkne. Ærlig talt, noen minutter foran tv kan umulig skade 😜 Anonymous poster hash: 87cf9...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 6. september 2014 #8 Del Skrevet 6. september 2014 Nei ville ikke kalle det farlig men litt rart å sette de foran tv for at de skal se på tv. Kansje ikle så unaturlig når man har eldre søsken som skal se på barnetv at de også er det sammen med dem.. Utenom det synes jeg kansje det er litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 7. september 2014 #9 Del Skrevet 7. september 2014 Fordi noen barn krever 100 % oppmerksomhet når de er våkne. Min eldste gjorde det. Hvis hun ble satt på gulvet for å leke, rakte hun armene i været og hylte for å bli løftet opp. Jeg fikk ikke gjort noenting. Bæresele var umulig, for ryggen min var helt knekt. Det eneste som fikk henne til å sitte stille i noen få minutter, var tv. Selvfølgelig satt hun der ikke lenge, og selvfølgelig satt hun ikke helt nært, men i vippestolen noen meter ifra. Først da fikk jeg satt inn i oppvaskmaskinen, begynt på middag, eller hva det skulle være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå