Gå til innhold

Tenk å være så GLAD for en NEGATIV test :D

Anbefalte innlegg

Måtte bare få det ut :D Lider av testomani og har selvfølgelig testet hver dag i 15 dager :)

16 dager siden cytotec i dag (oppdaget Ma 18aug) og føler meg endelig ferdig aborten, ingen spor igjen :)

Tilogmed el testen var negativ, de som er så sensitive for hcg :) 

Im so happy happy happy!!!

Gleder meg til å fortsetter happy humpingen :D og til ny spire sitter :D

Fortsetter under...

Hurra Bellanie! Jeg hadde utskrapning etter ma 13.aug, og kjøpte meg ti g-tester og ti el-tester for litt siden :fnise:  Men jeg aner ikke hvordan el-testen funker da? Testet for en uke siden og el-testen var negativ, og g-testen var svaaak positiv. Trodde el-testen også skulle vise svakt isåfall jeg? Skjønner ingenting. Har begynt å humpe litt igjen nå, og tror kanskje jeg har el i dag. Vil jeg da få positivt på el-test hvis jeg tar den nå? (høres vel logisk ut, men jeg er helt bak mål når det kommer til el-testing...)

Begynner du også å prøve før første mens?

Hurra Bellanie! Jeg hadde utskrapning etter ma 13.aug, og kjøpte meg ti g-tester og ti el-tester for litt siden :fnise:  Men jeg aner ikke hvordan el-testen funker da? Testet for en uke siden og el-testen var negativ, og g-testen var svaaak positiv. Trodde el-testen også skulle vise svakt isåfall jeg? Skjønner ingenting. Har begynt å humpe litt igjen nå, og tror kanskje jeg har el i dag. Vil jeg da få positivt på el-test hvis jeg tar den nå? (høres vel logisk ut, men jeg er helt bak mål når det kommer til el-testing...)

Hvis du mistenker EL i disse dager så vil en test vise det nå. Strek vil du sikkert få, men EL finner ikke sted,før streken er like sterk som kontrollstreken, så vet du det ;) også er det best å teste på ettermiddagen :)

Jeg har bestilt fra babyornot og billigtester :) litt av hvert og har grundig kartlagt hvordan de ulike testene slår ut  :fnise:

Når jeg fant ut at jeg var gravid i beg av juli var det el jeg leita etter. Hadde nett tatt ut spiralen og tenkte syklus tull. Men beg å el teste for sent for da jeg fikk positiv test var jeg egentlig ganske nær ikm, så det fikk meg til å undre når el testen var godt positiv, ikke knallsterk, men lik kontrollstreken. Derfor måtte jo g testen til værs og jeg fikk sjokk :o

El testen er det to streker på i dag, men test streken er svak :) Slik var de rett før jeg fant ut at jeg var gravid også :) så da kan jeg fortsette å el teste nå å finne el. Skal også prøve tempingen for å forsikre meg at el faktisk er! Men ja, her kjøres det rett på altså, vi har vell hatt sex 3 ganger si cytotec tror jeg. Har hatt litt småblødninger inni mellom, men det har også stoppet totalt i dag.

Godt å endelig være ferdig med det egentlig, er jo en grusom opplevlse i seg selv om man ikke skal bli minnet på det hver gang en går på toalettet også..

Synes det var så trist når du forsvant fra mars gruppa, og ganske trist uka etter også da vi var 3 stk som fikk påvist Ma samme dag.. Blir slik en tom følelse på en måte. Jeg har to døtre fra før, ikke planlagt og veldig overraskende begge ganger, så slik sett hadde jeg aldri innbilt meg at slike ting kunne skje, desto var sjokket kjempestort!!

God klem til deg for ditt tap :hug:

Godt at vi kan følge hverandre nå da! Så får vi krysse alt for at det skal festes en spire hele veien for begge to snart! Hadde jo vært koselig å følge hverandre inn i en ny termingruppe😉

Mannen har fått influensa, så blir nok ikke humping på noen dager nå..Så da får vi bare se hvordan aksjeinnleggingen har gått. Veldig spennende, men merker jeg er redd! Redd for å bli gravid og redd for å ikke bli gravid! Huff...

Annonse

Ja det føles godt å ikke være alene :) 

Jeg skjønner veldig godt hva du mener, jeg vil også gjerne bli raskt gravid igjen, men kjenner på usikkerheten rundt hele. Det er overveldende og frykten for at det samme skal skje er der, men den som intet våger intet vinner sier nå jeg. Vi får ta det der i fra :)

Det hadde vært kjempekos å havne på ny termingruppe sammen :D Har du hatt el nå?

Jeg skjønner veldig godt hva du mener, jeg vil også gjerne bli raskt gravid igjen, men kjenner på usikkerheten rundt hele. Det er overveldende og frykten for at det samme skal skje er der, men den som intet våger intet vinner sier nå jeg. Vi får ta det der i fra :)

Det hadde vært kjempekos å havne på ny termingruppe sammen :D Har du hatt el nå?

Og jeg vil være i termingruppen med dere også ;)

Jeg vet ikke, har ikke prøvd å teste mer etter el, men lurer på om jeg kanskje hadde det i går. Tror ikke det blir noe spire denne mnd, så venter spent på mens og går all in neste pp!

Klart du skal være med oss i ny termingruppe, FruMille!😊

Endret av Siri83

Synes det er så trist at dere ikke er med i Mars-gruppa lenger :( :(

Ønsker dere alle MASSE MASSE lykke til og kooooooos dere i senga så mye dere klarer!! :) Klemmer fra meg  :hjerte:

Takk kjære deg <3 Det er super trist, men takk for at vi har hverandre fra fjern å nær i hele norges land å støtte oss på. 

Vi kommer sterkt tilbake alle sammen med nye sommer spirer :D Må du også ha masse lykke til, gleder meg til å følge deg gjennom ditt svangerskap, å lese om når spiren din kommer <3

Og jeg vil være i termingruppen med dere også ;)

Klart du skal bli med Frumille :) Vi satser på Juni alle sammen ;)

Synes det er så trist at dere ikke er med i Mars-gruppa lenger :( :(

Ønsker dere alle MASSE MASSE lykke til og kooooooos dere i senga så mye dere klarer!! :) Klemmer fra meg  :hjerte:

Takk kjære deg <3 Det er super trist, men takk for at vi har hverandre fra fjern å nær i hele norges land å støtte oss på. 

Vi kommer sterkt tilbake alle sammen med nye sommer spirer :D Må du også ha masse lykke til, gleder meg til å følge deg gjennom ditt svangerskap, å lese om når spiren din kommer <3

Vet jo så altfor godt hvordan det føles å miste og jeg må si jeg har funnet veldig god trøst i dette forumet!! :) Godt å ha noen i samme situasjon å snakke med! 

Jeg var på UL i går og fikk se en aktiv krabat  :hjerte: er 12+3 idag. Så da satser vi på at det femte (!!!) svangerskapet holder hele veien inn :)

Annonse

Mrs-Impatient: SÅ koselig å høre at alt er bra med den lille!!! Var forferdelig å måtte forlate mars-gruppa, og tok en liten stund før jeg klarte å slutte å lese der, men det ble for vanskelig etterhvert. Men det er ihvertfall utrolig hyggelig at du dukker opp her og gir oss litt oppdateringer.

Kos deg masse med den lille spiren :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...