Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Del Skrevet 3. september 2014 Til dere bæremammaer Hvordan kler dere barnet til turer nå? Og hvor gammel er ungen? Har en på åtte måneder og håper på like mange fine turer i høst som i sommer, men jeg merker at jeg synes denne overgangen fra sommer til høst er litt utfordrende med tanke på hvordan jeg bør kle babyen. Bærer dere ute om det regner? Mange dumme spm, menmen. Anonymous poster hash: 19254...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Del Skrevet 4. september 2014 Baby er 10 måneder og nå tar jeg på en fleecedress, fotposer og tynn lue når vi bærer. Har en stor regnjakke jeg kan lukke rundt henne hvis det regner, men vet det finnes egne regntrekk til bæresele, kanskje det er noe å vurdere? Anonymous poster hash: f213a...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg kler henne slik jeg kler meg:) Passer på å ha gode ullsokker+ulltøfler på føttene og lue da. Hun får mye varme fra meg, og jeg merker fort om hun blir for varm. Enkelt sagt - jeg går ut og kjenner på været. Jeg gjør opp en formening for hvordan jeg vil kle meg for å ikke fryse. Jeg kler babyen på samme måte. + tøfler og lue. Hun er 9 måneder, en nyfødt ville vel trengt litt mer polstring. Er jeg usikker på om det er varmt nok tar jeg på en ullgenser, det er litt luftig og blir ikke klamt. Regner det har jeg en paraply! Anonymous poster hash: b0198...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venter på vinter Skrevet 6. september 2014 #4 Del Skrevet 6. september 2014 Hittil ullbody og stilongs og sokker og lue og evt ullsokker. Hvis det er litt kjølig eller vind så bruker jeg regntrekk til bæreselen. Når det blir litt kjøligere skal jeg bruke vindtett dress og tøfler i tillegg. Husk at barnet får mye varme fra deg. Regner det bruker jeg regntrekk og paraply. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #5 Del Skrevet 6. september 2014 Takk for svar dere! Bærer i en ergobaby performance, så har bestilt regntrekk til denne nå Paraply på fjelltur ser jo sært ut, men så lenge det funker og holder baby tørr er det greit. Hvor lett det blir å manøvrere hund, baby og paraply vil vise seg Har dere ikke noe på hendene, synes de fort blir kalde? Tynne ullvotter vil kanskje være greit Anonymous poster hash: 19254...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå