Gå til innhold

Hvordan er formen for folk nå i 2.tri?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sykemeldt i en uke nå, er over 16 uker så kvalmen og oppkastet burde ha gitt seg til nå.. Har et barn fra før på 14 måneder og formen var helt lik da. Kastet opp frem til fødsel. Det er vanskelig å jobbe når en løper mellom wc og kontor hele tiden, har lite bæring og utslitt. Men jeg har jo ikke lyst å være vekke fra jobb:( Sliter på samvittigheten:( Jeg leverer i barnehage, går hjem og spiser litt, spyr, spiser litt til og legger meg, sover en stund og slapper av, dusjer og kjører og henter henne igjen og har litt energi til noen timer med henne før det er legging og jeg legger meg på sofa. Helt uvanlig for meg, som normalt sett både trener, løper og trives godt i en aktiv hverdag. Koser meg virkelig ikke som gravid. Har kvalmestillende fra lege, som hjelper lite..Noen tips til hva som kan gjøres? hvordan er det med dere andre og formen ?:-)

Fortsetter under...

Har ingen tips, vil bare si at det er akkurat det samme her. Ikke kvalm, men utmattet pga kronisk sykdom jeg nå ikke kan medisinere. Leverer og henter i bhg, handler og gir kveldsmat. Om jeg orker: lage middag + lett husarbeid som klesvask. Blir totalt utmattet av alle bevegelser.

For to uker siden var jeg ute på joggetur, men nå holderjeg på å stryke med av å gå opp trappa! Crazy! Føles utrolig frustrerende! Er bare 16 uker :-(

Krysser fingrene for at vi blir bedre snart begge to :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...