Gå til innhold

Silikonpupper - råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30år og har alltid hatt veldig små pupper, vi snakker A-cup. Det har alltid plaget meg, men har alltid vært litt "kjepphøy" på at jeg skal vente med brystforstørrelse til jeg er ferdig med barn. Nå har jeg fått mitt første barn, og jeg har så lyst på brystforstørrelse nå.

Jeg hadde alltid sett for meg at jeg i alle fall ville få litt større bryst under graviditet, men den gang ei. Her endret ikke størrelsen seg noe.

Så gledet jeg meg til melken kom, slik at jeg endelig kunne føle meg som en kvinne, Men neida, størrelsen var fortsatt den samme.

Det var faktisk sånn at jeg skjemtes å amme når andre var tilstedet, for brystene var så små at alt ble blottet. Jeg misunnet alle de andre som satt der som flotte kvinner og ammet sine barn.

Ammepute kunne jeg glemme for brystene var for små til at babyen fikk tak.

Jeg har lyst på flere barn, men ikke akkurat nå, - i alle fall 2-3 år til. Så vet jeg jo ikke om jeg en gang har lyst på en attpåklatt om noen år etter dette igjen.

Tankten på å gå igjennom 30-årene med like forbannet flate bryst gjør meg bare trist.

Jeg har lest ganske mye om dette, og det virker kurant å få barn igjen med silikon.

Det går ikke i melk, og ammningen skal ikke være problem.

Siden mine småttiser ikke strekker seg under graviditet blir jo trolig ikke det noe problem at de faller sammen heller.

Så nå er jeg kommet til siste instans i mine undersøkelser, og det er å høre med andre :)

Så damer, er det noen som har erfaringer, - gode eller dårlige.

Takker for hjelp :takke:

Anonymous poster hash: 30296...d76

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg vet bare at jeg tenkte som deg!

Ønsket var stort, men har ikke gjort noe med det. (Har liten B, men har alltid trodd jeg hadde A.)

Jeg har også vært flau under amming osv., fikk aldri melonpupper.

Nå er jeg 40 og overlykkelig for at jeg ikke har gjort det! Jeg har ikke ryggvondt, jeg kan jogge uten at noe deiser opp og ned, armene er frie til å krysses, jeg har små søte areola, og ingen skrukk mellom puppene. (Ser de eldre får veldig skrukk, for puppene henger jo med tiden og blir skubbet inn i en BH)

Min overkropp hadde lett blitt sett på som en 25 åring sin. Kan gå uten BH, null heng.

Tenk deg nøye om før du bestemmer deg ;) Kanskje heller gå for fettinnsprøytning? Ta fett fra hofta og økt med en størrelse?

Lykke til uansett ;)

Anonymous poster hash: 48f09...dcd

Skrevet

Små bryster er sexy! 

Anonymous poster hash: ec3c6...22f
Skrevet

Jeg har gjort det på fornebuklinikken i Oslo å er super fornøyd. Jeg hadde før operasjonen en aa cup, men til og med de minste bhene var for store. La inn 260 i hvert bryst under musklen å har ikke angret et sekund. Etter at jeg la de inn føler jeg meg mer kvinnelig, jeg kan handle bher og jeg føler meg vekk i bikini. Inngrepet var heller ikke så smertefullt men du bør nok unngå løft av barn de første to ukene. Jeg fikk en c å der ser veldig naturlig ut. Kan virkelig anbefale fornebuklinikken. Har totalt 8 venner/kollegaer som har vært der å alle er fornøyde. Klinikken er veldig kjent å de tilpasser det etter ditt ønske men anbefaler en naturlig protese. Colosseum klinikken er mer linni meister , der får du så stort du ønsker uten at det virker som om de tenker på hva som er naturlig eller ikke. Lykke til 😊

Anonymous poster hash: ab98e...a37

Skrevet

Synes rett og slett at silikon er toppen av harry!

Anonymous poster hash: 0257a...086

Skrevet

Jeg synes det er fint med små jeg😊 men når det er sagt,silkon KAN se kjempenaturlig ut så lenge man tar dråpeformede og ikke så store. Du kan vel amme med det også?

Anonymous poster hash: f76fb...8cd

Annonse

Skrevet

Takker for råd!

Både til deg som ber meg tenke meg om, og til deg som var fornøyd. Dersom jeg gjør det, vil det bli Fornebuklinikken.

Ser de har positiv omtale.

Jeg har ikke helt bestemt meg, og jeg har ikke snakket med mannen enda heller. Dersom han steiler helt, skal jo det tas inn i vurdering også selvom det er min avgjørelse.

Til deg som synes det er harry tror jeg

1) du ikke har små bryst selv og vet ikke hvordan det kan tære på selvfølelse og kvinnelighet

2) spørs jo hvordan de er. Er ikke snakk om linni meister her men en naturlig størrelse jeg tror du ikke hadde blunket på.

Skrevet

Jeg synes det er fint med små jeg😊 men når det er sagt,silkon KAN se kjempenaturlig ut så lenge man tar dråpeformede og ikke så store. Du kan vel amme med det også?

Anonymous poster hash: f76fb...8cd

Ja, det er eventuelt snakk om C cup, og ikke store.

Ja, står at amming ikke er noe problem. Trodde man ikke kunne amme, men der tok jeg feil :)

Hadde jeg ikke kunne gjort det, hadde det ikke vært aktuelt.

HI

Skrevet

Jeg er 30år og har alltid hatt veldig små pupper, vi snakker A-cup. Det har alltid plaget meg, men har alltid vært litt "kjepphøy" på at jeg skal vente med brystforstørrelse til jeg er ferdig med barn. Nå har jeg fått mitt første barn, og jeg har så lyst på brystforstørrelse nå.

Jeg hadde alltid sett for meg at jeg i alle fall ville få litt større bryst under graviditet, men den gang ei. Her endret ikke størrelsen seg noe.

Så gledet jeg meg til melken kom, slik at jeg endelig kunne føle meg som en kvinne, Men neida, størrelsen var fortsatt den samme.

Det var faktisk sånn at jeg skjemtes å amme når andre var tilstedet, for brystene var så små at alt ble blottet. Jeg misunnet alle de andre som satt der som flotte kvinner og ammet sine barn.

Jeg har lyst på flere barn, men ikke akkurat nå, - i alle fall 2-3 år til. Så vet jeg jo ikke om jeg en gang har lyst på en attpåklatt om noen år etter dette igjen.

Tankten på å gå igjennom 30-årene med like forbannet flate bryst gjør meg bare trist.

Jeg har lest ganske mye om dette, og det virker kurant å få barn igjen med silikon.

Siden mine småttiser ikke strekker seg under graviditet blir jo trolig ikke det noe problem at de faller sammen heller.

Så nå er jeg kommet til siste instans i mine undersøkelser, og det er å høre med andre :)

Min erfaring:

Har hatt silikon i 10 år nå, fikk lagt inn 4 år etter første barnet.

Jeg hadde A-cup på ene og ikkeno på andre, så problemet mitt var ikke små bryster, men et manglende bryst.

Tenkte frem og tilbake i 8 år før jeg tok det, for å være 100% sikker.

Hadde store problemer m selvbildet pga dette og fant aldri undertøy,bikini eller topper som satt pent selv m innlegg...

Å ta silikon var det beste valget for meg, har hatt det så godt med meg selv og ikke minst min mann fordi jeg nå er tryggere på meg selv og føler meg mer vel.

Jeg tok ikke stooore proteser, kun til en lill stor B-cup, så de er perfekte til min tynne kropp og ser og kjennes naturlige ut så sant mann ikke kjenner grundig etter da:)

Jeg har ammet 2 barn etter at jeg fikk silikon og dette har gått strålende bra, og puppene har fått et enda mer naturlig utseende etter ammingen.

Lykke til uansett valg, og som jeg tenkte: funker det dårlig er det jo bare å ta ut, og bedre å ha prøvd enn å ikke prøve og lure resten av livet på hvordan det ville blitt.

Anonymous poster hash: f6234...c86

Skrevet

Jeg tok siliko før jeg fikk barn. Hadde a-cup, veldig små pupper! La inn 275 gram i hvert bryst. De har sett naturlige ut etter innleggene, så ikke ut som "silikonpupper" - noe som heller ikke var målet mitt. 

Etter to ammerunder og vektnedgang ser der fortsatt flotte ut! :) De er nå 12 år gamle. Puppene altså ;)

Anonymous poster hash: d900c...485
Skrevet

Jeg har gjort det på fornebuklinikken i Oslo å er super fornøyd. Jeg hadde før operasjonen en aa cup, men til og med de minste bhene var for store. La inn 260 i hvert bryst under musklen å har ikke angret et sekund. Etter at jeg la de inn føler jeg meg mer kvinnelig, jeg kan handle bher og jeg føler meg vekk i bikini. Inngrepet var heller ikke så smertefullt men du bør nok unngå løft av barn de første to ukene. Jeg fikk en c å der ser veldig naturlig ut. Kan virkelig anbefale fornebuklinikken. Har totalt 8 venner/kollegaer som har vært der å alle er fornøyde. Klinikken er veldig kjent å de tilpasser det etter ditt ønske men anbefaler en naturlig protese. Colosseum klinikken er mer linni meister , der får du så stort du ønsker uten at det virker som om de tenker på hva som er naturlig eller ikke. Lykke til Anonymous poster hash: ab98e...a37

Signerer denne. Men jeg la inn 240. Jeg har heller ikke opplevd problemer med amminga. Ammer fremdeles 9 mnd etter fødsel. Kun amming de 6 første mnd :)

Anonymous poster hash: 5b66a...c1f

Skrevet

Jeg har silikon, og har hatt det i 10 år nå. Jeg tok det så fort jeg ble 18, for selvom jeg hadde hofter og rumpe hadde jeg ikke pupper i det hele tatt. De så helt ut som brystene på en 3-4 åring :/ Med litt mer flesk i.. 

Det reddet mye av selvtilliten min ift mannfolk, og rundt andre jenter- så jeg angrer ikke sånn sett. MEN jeg har måttet ta to nye operasjoner da det har blitt hard kapsel, det var dyrt- vondt- og var jævlig mye styr for å få barnefri/jobbfri.. Nå er de harde IGJEN, og jeg gidder ikke gjøre noe enda. NÅ skulle ønske at jeg ikke hadde silikon. De er tunge, så de veier mer- ergo henger de mye mer enn de ville gjort om jeg ikke hadde tatt det. Masse løs hud etter at jeg ammet for puppene ble så mye større, så akkurat det der hadde jeg ikke vært lei meg for :P 

Jeg tenker at du har klart deg i 30 år uten, og du har sannsynligvis en mann som er veldig glad i deg akkurat som du er! Jeg hadde gitt f.. Du kan jo kjøpe deg noen innlegg til BHn så du kan se ut som du vil ute blandt andre? Jeg liker puppene mine altså, og jeg forstår situasjonen din! Uansett hva du velger, lykke til!! :) 

Anonymous poster hash: 1d409...266
Skrevet

Har hatt brystløft +silikon, 310cc høyprofil i hvert bryst.
Gjorde dette etter kun ett barn... Hadde kun skinnposer igjen etter vekt nedgang å amming.
Gikk fra str 70a -70dd og er veldig fornøyd. Har byttet innlegg engang pga komplikasjoner.

Annonse

Skrevet

Jeg tok for ca ni år siden.

Har ikke angret et sekund. Jeg var som deg liten, klarte knapt å fylle en a cup. Under første svangerskap ble de mye større, du kan egentlig være glad det ikke skjedde, for da de ble små igjen så de ikke ut. Var helt flat, bare to skinnfiller. La derfor inn 320 god på hver, de er anatomiske og ligger under muskelen. Ingen som ikke vet det kan se det.

For meg var det befriende. Ikke tenke på bh som ga fasong, den evige jakten etter bikini. Nå bruker jeg det jeg vil gå i og ofrer ikke puppene en tanke. amming gikk helt fint i svangerskapet etter.

Lykke til med valget

Skrevet

Jeg la inn et innlegg tidligere i år der jeg spurte andre her inne om råd. Fikk reflekterte og gode svar, noen anbefalte det og andre frarådet det. Jeg gikk gjennom en lang tankeprosess der jeg veide alle argumenter mot hverandre. Til slutt kom jeg frem til at jeg mest sannsynlig vil gjøre det. Etter to konsultasjoner på Colloseumklinikken og Fornebuklinikken bestemte jeg meg for at jeg vil gjøre det. Jeg har bestilt time til operasjon senere på Fornebuklinikken. Har alltid hatt små pupper, men etter amming av to barn er det ingenting igjen.

Anonymous poster hash: d9d87...5f4

Skrevet

Jeg vet bare at jeg tenkte som deg!

Ønsket var stort, men har ikke gjort noe med det. (Har liten B, men har alltid trodd jeg hadde A.)

Jeg har også vært flau under amming osv., fikk aldri melonpupper.

Nå er jeg 40 og overlykkelig for at jeg ikke har gjort det! Jeg har ikke ryggvondt, jeg kan jogge uten at noe deiser opp og ned, armene er frie til å krysses, jeg har små søte areola, og ingen skrukk mellom puppene. (Ser de eldre får veldig skrukk, for puppene henger jo med tiden og blir skubbet inn i en BH)

Min overkropp hadde lett blitt sett på som en 25 åring sin. Kan gå uten BH, null heng.

Tenk deg nøye om før du bestemmer deg ;) Kanskje heller gå for fettinnsprøytning? Ta fett fra hofta og økt med en størrelse?

Lykke til uansett ;)

Anonymous poster hash: 48f09...dcd

Jeg er 40 og overlykkelig for at jeg tok silikon for 9 år siden ! Ingen bryster dom deiser hverken hit el dit, armene mine kan jeg selvsagt krysse som jeg vill. Har fått et barn etter innlegg.

Ser helt naturlige ut, ingen som ser det.

Anonymous poster hash: 71d0c...23c

Skrevet

Jeg var som deg :) a- cup, hadde et barn da jeg i slutten av 20 årene bestemte meg for silikon. Fikk lagt inn 230g i hvert bryst, slik at jeg nå er en liten c-cup. Fått to barn til etter silikon, ingen problem med amming og brystene er like fine som før, kanskje litt heng om jeg ser svært nøye etter. Kan forøvrig jogge, sove på mage ja gjøre alt jeg gjorde før. Så jeg har bare positive erfaringer og har ikke angret en dag.

Anonymous poster hash: 6db7b...161

Skrevet

Jeg har gjort det på fornebuklinikken i Oslo å er super fornøyd. Jeg hadde før operasjonen en aa cup, men til og med de minste bhene var for store. La inn 260 i hvert bryst under musklen å har ikke angret et sekund. Etter at jeg la de inn føler jeg meg mer kvinnelig, jeg kan handle bher og jeg føler meg vekk i bikini. Inngrepet var heller ikke så smertefullt men du bør nok unngå løft av barn de første to ukene. Jeg fikk en c å der ser veldig naturlig ut. Kan virkelig anbefale fornebuklinikken. Har totalt 8 venner/kollegaer som har vært der å alle er fornøyde. Klinikken er veldig kjent å de tilpasser det etter ditt ønske men anbefaler en naturlig protese. Colosseum klinikken er mer linni meister , der får du så stort du ønsker uten at det virker som om de tenker på hva som er naturlig eller ikke. Lykke til

Anonymous poster hash: ab98e...a37

signerer denne! tok mine på samme sted for snart 1 år siden, er kjempe fornøyd! gikk fra en a/liten b til en full C å det er fantastisk! arrene er nesten borte allt, gjorde nesten ikke vondt, fikk flott oppfølging. de var/er en av de få som dekker eventel porasjon ved kapsling selv etter fødsel å amming! det er veldig bra syntes jeg!

Anonymous poster hash: 7079c...2ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...