Gå til innhold

Even?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et navn man kan bruke i dag? Eller er det sånn ti år for sent poppis navn? Såg inne på ssb at de siste ti årene så er det mellom 150-200 stk som har fått dette navnet hvert år... Her vi bor vet jeg ikke om noen små med det navnet. Vet om en voksen i midten av tredveårene bare...

Ellers så liker jeg

Elliot/Elliott

Ragnar

Viljar

Peter

Anonymous poster hash: 6a788...249

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg liker Even. Vi hadde navnet oppe til diskusjon da vi ventet nr en. Synes absolutt at det er brukbart i dag.

Elsker også Elliot. Flott navn! :)

Skrevet

Even er et fint navn☺

Liker også veldig godt Eliott av forslagene dine☺

Skrevet

Jeg synes Even er et navn som fungerer på både liten og stor:) Fint navn, men for meg blir det et litt for vanlig engelsk ord, så ville ikke brukt det selv.

Elliot synes jeg er fint og Viljar er ganske pent. Liker bedre Petter og Peder enn Peter, men helt ok. Ragnar er ikke for meg.

Anonymous poster hash: 75999...954
Skrevet

Even er fint og funker helt fint :)

Annonse

Skrevet

Synes Viljar var finest ut av de navnene

Skrevet

Even funker absolutt i dag. Ragnar liker jeg ikke i det hele tatt. 

1.Elliot

2.Even/Peter

3.Viljar

4.Ragnar

Skrevet

Flere små som heter Even i dag. Peter er nydelig og er også et navn som holder seg jevnt og trutt. Elliot tror jeg blir et motenavn. Viljar og Ragnar er ikke min smak, men skylle jeg velge mellom de to hadde det blitt Viljar.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger :-) Elliot blir/er nok et motenavn, selv om jeg har likt det før det ble "populært" Usikker på hvor godt jeg liker Peter egentlig. Hadde blitt en form for oppkalling isåfall...

Har dere noen forslag til meg da? Er ganske blank egentlig... Hadde ikke forventet gutt. Gjerne på E da jeg kunne tenke meg å kalle opp...

Anonymous poster hash: 6a788...249

Skrevet

Eiliv

Eyolf

Eric

Edward

Eskild

Eldar

Edvald

Embrik

Elias

Ebbe

Egon

Elion

Evander

Anonymous poster hash: c81a3...b32

Skrevet

Even har aldri vært av de aller mest populære navnene, så jeg synes ikke det er "for sent" som du sier. Helt fint navn. Jeg synes Viljar er det klart fineste du nevner. Tror ikke Elliot kommer til å bli topp 10 navn akkurat og hvis det blir det tar det nok sin tid. Hvis du liker det så velg det :)

Annonse

Skrevet

Even er et fint navn! Og her jeg bor er det ikke mange små som heter det. Vet om 2 stk og dem er 11 og 12 år! ;-)

Skrevet

Even er veikt og kjedelig.

Men ser at du har Peter på listen. Nydelig og så lite brukt 😊❤️

Anonymous poster hash: 42062...acc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...