Gå til innhold

5 dager over termin! Vil ha babyen min jeg ogsååååå *klag*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skjønner deg!😊 Tiden går litt sakte,men plutselig er tiden her. Spennende å vente sånn på slutten også kanskje? jeg har 8 laaaange uker igjen😜

Anonymous poster hash: e4895...7a7

Spennende å se når det starter men er så sliten og lei av å gå her nå.. Er så tungt.. Alle som ringer, maser..,, skjønner de bryr seg og det er hyggelig men jeg har ikke noe nytt å si før jeg kontakter dem..

Lykke til kjære deg! Håper det skjer noe snart :) Her er det også stadig meldinger og telefoner enda termin ikke er før på søndag. Det må være veldig kjedelig å gå over tiden, jeg synes hver eneste dag er lengre enn den forrige nå. Man er jo så spent og lengter sånn etter å se den lille! Hold ut litt til! Plutselig er hun/han her :)

Vet hvordan du har det! Selv gikk jeg bare én dag over termindatoen, men det var ille nok! Babyen din kommer når den er klar! :) (Men jeg hadde nok prøvd å få samboeren med på litt kos... ;))

Spennende å se når det starter men er så sliten og lei av å gå her nå.. Er så tungt.. Alle som ringer, maser..,, skjønner de bryr seg og det er hyggelig men jeg har ikke noe nytt å si før jeg kontakter dem..

Tenker på deg! Håper kontrollen i dag gikk fint. Jeg fødte til slutt på den 11. dagen over termin. Siste frist liksom. Det var utrolig tungt å vente, men trøsten er at det nå alt er glemt :) Vi har en supervåken og herlig baby, hun er jo i praksis flere dager utviklet enn det ser ut som på fødselsattesten. Lykke til med innspurten.

Kanskje babyen har kommet nå? Venter i spenning på oppdatering;-)

Min forrige fødsel startet på kvelden, etter at jeg hadde vært til overtidssjekk på sykehuset. Var da syv dager over.

Anonymous poster hash: 8d863...ebd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...