Gå til innhold

Vinterdress: Reima vs. Polarn o Pyret? Hva mener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er til en som straks fyller 4.

Anonymous poster hash: 9b20f...f5f
Skrevet

Jeg liker ikke Reima sin vinterdress syns den er altfor tynn.

Skrevet

Har ikke prøvd pop, men er kjempefornøyd med reima til 5åringen vår iallefall. Ville tatt den med høyest vannsøyle av de to :)

Skrevet

Har hørt veldig mye bra om pop. Har hatt mye Reima til ungene, og flere andre ting også. Ikke så imponert med Reima, som så mange andre her inne. Hadde forsøk pop. Du skal jo ha mange kjeledressen opp gjennom årene, og kan prøve begge.

Det er ikke stor forskjell på dresser, Reima er helt grei, men altså ikke frelst.

Anonymous poster hash: 7f87e...1e8

Skrevet

Vi har vært fornøyd med både Reima og POP. I det siste har jeg gått for POP fordi jeg synes de er litt finere, men funksjonelt sett synes jeg begge er bra. :)

Skrevet

Jeg syns på ingen måte reima er verdt prisen. Blir slitt på knær og rumpa veldig raskt og når den begynner å bli slitt, så er den ikke ordentlig vanntett heller. POP har jeg aldri brukt, så aner ikke noe om den. Vi bruker reflex og er veldig fornøyd med den. Tar mye lengre tid før den blir slitt (holder gjennom sesongen i motsetning til reima) og den koster bare halve prisen.

Anonymous poster hash: d920b...aeb
Skrevet

Takk for svar, dere! Er heldigvis en stund til han trenger vinterdress, så har litt tid på meg :-)

Anonymous poster hash: 9b20f...f5f
Skrevet

Kan ikke skjønne at så mange får reima dressene slitt ut!

Jeg har alltid kjøpt reimadress brukt,å den har holdt til min sønn å forsatt vært hel og fin.

Pleier å selge den igjen etter min er ferdig med den.

Anonymous poster hash: cfec5...9e5
Skrevet

PoP skalldress til høst/vår og reima vinterdress er det jeg har vært mest fornøyd med :) Ungen er aldri våt eller kald, men det handler jo såklart også mye om hva man putter under dressene.

Anonymous poster hash: 0a467...a0d

Skrevet

Jeg har kun kjøpt reima til mine, og vært storfornøyd. Synes de er utrolig slitesterk, har flere dresser som er brukt både 5 og 6 sesonger. Mine barn har vært høyt og lavt, men dressene kan enda brukes noen sesonger til uten problem :)

De har brukt dressene i regnvær istedenfor regntøy, og de har holdt seg både varm og tørr. Aldri hatt problemer på vinterstid, god plass til ullklær uten at det blir trangt. Har bare en gang opplevd at glidelåsen har røket på ene foten, men det var fordi jeg kjøpte dressen for stor og mini tråkket på dressen.

Har faktisk ikke noe negativt å komme med...

Jeg har aldri prøvd dressene til POP, men det er fordi jeg er fornøyd med Reima og ikke orker noe bytting i tilfelle jeg ikke skulle bli fornøyd :P

Skrevet

Jeg har hatt pop til min snart 5 åring. Tenker han var 3-4 når han hadde den :) Kjempegod dress. Han var aldri våt, kald eller svett i den. Mener at pop sin dress også har en vannsøyle på 10 000 mm noe som er det samme som reima sin.

Den så like fin ut etter 1 sesong og den var lett og få solgt videre :) Vi har hatt reima også og jeg syns at de 2 dressene fungerer ganske likt :)

Skrevet

har prøvd begge deler og polarn kommer på en aboslutt førsteplass. Det er stramming i livet. Hetten sitter supert på og det er "umulig" å slite ut støvlestroppene (den ene dressen vi har hatt har nå vært brukt i 4 sesonger av forskjellige barn - ser like fin ut - str 110, så det er ikke babyer som har brukt den).

Anonymous poster hash: 2ca99...b7d
Skrevet

Jeg har prøvd både Reima og POP på mine barn. Reima passer best for de små barna er min erfaring. Til store barn liker jeg best Ticket 2 Heaven sine dresser, den tåler mye. Min gutt fikk hull på det meste av bukser/dresser i den alderen, men Ticket 2 Heaven dressen holdt bra.

Skrevet

Jeg har aldri prøvd Reima, men vi likte veldig godt P.O.P. med avtagbar fleece. Jeg byttet ut fleecedressen med ullfleecedress, det fungerte veldig fint på Vestlandet. Den hadde bra passform for 3-åringen og holdte seg fin i vasken. Også likte jeg fargen godt.

Anonymous poster hash: af920...0fb

Skrevet

P&P er av strålende kvalitet!!

Jeg anbefaler virkelig de dressene! ( og alle de andre klærne også).

(jobbet 15 år i bhg, så har endel erfaring).

Anonymous poster hash: c0d22...9eb
Skrevet

Jeg har hatt begge og liker best reima. Pop dressen ble så fort fuktig inni:( men absolutt best fasong på pop dressen.

Skrevet

Jeg har heller ikke opplevd at Reimadressene blir fort slitt. Her har dressene blitt brukt i 2 sesonger og er fortsatt fine slik at lillesøster kan arve de.

Nå har ikke jeg prøvd de fra polarn o pyret, men er veldig fornøyd med reima

Anonymous poster hash: 9e82f...318

Skrevet

Jeg syntes reima var super da jenta mi var liten. Etter at hun fylte 3 var hun for aktiv og reimadress ble ødelagt på et blunk og da likte jeg pop bedre fordi den tålte mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...