Gå til innhold

TEPPE under SPISEBORDET???

Anbefalte innlegg

Skrevet

i vår familie er yngste 9 år, dvs det er ikke "småunger" til bords. Vi har ikke noe lite kjøkken, og kjøkkenbord, men spiser alle måltiv ved spisebordet, ett stort bord på 1x2meter med 6 stoler til, de andre 4 stolene og ilagsplatene er ikke der til hverdags.

For tiden har vi ikke tepppe under.

Jeg synes det er fint og lunt med teppe, men tenker at det kanske ikke er hygenisk?  Ser på flottebilder og sånn og det er teppe under spisebordet.

Hva har dere da damer?

Nekent kaldt gulv, eller teppe?

Anonymous poster hash: 9594a...11e

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har store tepper både under spisestua og under spisebordet på kjøkkenet.

Skrevet

Jeg har teppe under spisestua. Har ikke kjøkkenbord(er ikke plass). Har barn på halvannet og 3 år.

Det går helt fint selvom det blir en del matsøl.

Teppet er laget i plast,så det er bare å vaske av/tørke av med klut eller støvsuge :-)

Kjøpte det på rusta i Sverige,men de finnes sikkert andre steder også :-)

Skrevet

Tepper her og! Dyre tepper også. Veldig stort kjøkken, blir litt nakent uten.

Lever bare en gang, kjipt å fryse på beina under alle måltider :)

Anonymous poster hash: 8f59c...3e8

Skrevet

Åååh, det er det jeg tenker også, det er så koselig med tepper.....så nakent uten........

Skrevet

Ville aldri hatt teppe under kjøkken eller spisebord. Det er enten uhygenisk eller noe voldsomt med jobb hver gang det skal vaskes.

Ikke er det pent heller legg teppet ved siden av så ser du det.

Forøvrig blir det varmt nok om man setter på varmen eller også tar på sokker/tøfler.

Anonymous poster hash: fec91...8d7

Annonse

Skrevet

Vi har stor teppe både under bordet i spisestue og på kjøkkenet. Det på kjøkkenet er riktignok ikke spesiell dyrt og ganske enkelt men teppe er viktig. Så lenge minste søler mye skifter vi ikke, den har noen flekker, men ikke noe krise siden den er gråmønstret.

Skrevet

Jeg har store tepper både under spisestua og under spisebordet på kjøkkenet.

Jeg også. Men det er ikke akkurat tepper som kan gå i arv, de må skiftes innemellom. Men jeg syns det er veldig praktisk for de gjemmer mye av smulene, perler og små legobiter inntil jeg finner frem støvsugeren.

Skrevet

En stor kelim. Har vasket den flere ganger selv og holder seg svært godt. Om det er praktisk er en sak, men det er lekkert.

Skrevet

Hva er så uhygenisk med teppe da? Man støvsuger jo, og i mutt hus er yngste 9 år og det er begrenset hvor mye hun roter.

Deter jo fint med teppe da-......

Skrevet

Har hatt tepper under spisebordet på kjøkkenet alltid, har barn som ikke roter mer enn nødvendig.. Nå er de 3,7,10,14 år. Aldri tenkt at det er et problem, hehe!

Anonymous poster hash: 544e9...5a8

Skrevet

Vi har varmekabler. Voila - ingen kalde tær! ;-)

Anonymous poster hash: 59f40...59f

Skrevet

Jeg syns nå det er rart. Har aldri vært i et hus med teppe under kjøkkenbordet.

Anonymous poster hash: fec91...8d7

Annonse

Skrevet

Har teppe under spisestua men ikke under kjøkkenbordet..

Skrevet

NEI!!!! Ikke under spisebordet, æsj uhygienisk. !

Anonymous poster hash: 1a0cb...15e

Skrevet

Ville hatt teppet ved siden av så det synes ja:)

Men ang det praktiske så kan de sikkert impregneres. Vi har brukt tekstilimpregnering på vår lyse stoffsofa dsom har vært utsatt for to barn og en hund uten en eneste flekk:)

Anonymous poster hash: f06c8...4c2

Skrevet

Vi har varmekabler. Voila - ingen kalde tær! ;-)

Anonymous poster hash: 59f40...59f

Når vi bygde huset vårt la vi varmekabler i alle rom.

Men herregud, det er jo så dyrt å bruke varmekabler. Skal varmekablene på såpass at det blir ingen kalde tær, ja da skal det jammen koste flesk.......

Skrevet

Teppe under stuebord, spisestue og på kjøkken. Har både støvsuger, vaskeklut oh bøtte om det søles.

Og det finnes faktisk nye på Skeidar om ikke noen kan reddes☺

Skrevet

Teppe under stuebord, spisestue og på kjøkken. Har både støvsuger, vaskeklut oh bøtte om det søles.

Og det finnes faktisk nye på Skeidar om ikke noen kan reddes☺

I grunnen enig i denne jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...