Gjest Stupidashell Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Hei! Jeg er 10+0 i dag,og synes allerede nå det begynner å bli vanskelig å skjule den voksende magen... Dette er nr 2, og med førstemann begynte jeg ikke å bruke gravidbukser før i uke 18.. nå begynner de vanlige buksene mine allerede å bli trange!! Er det slik at det er vanlig at magen viser fortere med nr 2? Er bare 14 mnd siden jeg fødte sist, har det noe å si? Hvis det fortsetter å vokse i dette tempoet så frykter jeg hvordan jeg kommer til å se ut som høygravid Noen flergangsfødende med erfaringer?
Ninni84 Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Ja har også hørt at magen kommer raskere når man har vært gravid tidligere. Leste at man også ofte kunne føle spark tidligere. Jeg er uke i uke 10 i morgen ingen mage foreløpig men dette er mitt første barn.
Gjest Stupidashell Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Ja har også hørt at magen kommer raskere når man har vært gravid tidligere. Leste at man også ofte kunne føle spark tidligere. Jeg er uke i uke 10 i morgen ingen mage foreløpig men dette er mitt første barn. Da får jeg håpe at den ikke nødvendigvis blir større,bare viser litt fortere.. hehe.. Med førstemann gikk jeg jo nærmest og gledet meg til at magen skulle komme, kunne nesten ikke komme fort nok! Nå er det litt annerledes, har ikke lyst å offentliggjøre nyheten helt enda, så får prøve å skjule det med klærne inntil videre Du har mye å glede deg til fremover du da! jeg synes hvertfall det var utrolig spennende (og veldig rart) å kjenne babyen sparke inni meg for første gang..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Sliter også med å skjule det. er 9 uker på vei. Er ganske tynn så magen vises godt. Er 7 år siden sist. Anonymous poster hash: 1e2e6...4de
*Ninnin* Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Jeg er i uke 10. Og føler meg alt diger er med nr 2
Fashionista Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Uke 10 her også. Har ikke så voldsomt til mage om morgenen, men i løpet av dagen så eser magen litt ut😂 Føler meg synlig gravid nå og gikk til innkjøp av graviditets-bukser i går. Begynner å bli vanskelig å skjule magen nå! Dette er barn nr.2
Gjest Stupidashell Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Da er jeg tydeligvis ikke alene om dette, felles skjebne er felles trøst? Var ikke forberedt på dette, siden jeg kunne bruke mine egne klær helt fint såpass lenge sist.. Men er vel bare å begynne å rydde plass i garderoben til de behagelige buksene med strikk nesten helt opp til puppene
Mamma2011 Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Uke 8 her, og 3 år siden sist svangerskap. Om kveldene er det vanskelig å skjule kulen
Fru Monalisa Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Jeg er bare 7 uker, men så utrolig oppblåst. Magen står som ei tromme, og jeg føler meg skikkelig feit. Er jo for tidlig for babymage enda, og jeg gleder meg til det blir en babymage og folk veit det. Hehe
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 11 uker med nr 5. Stor kul men er kraftig bygget så ser bare utssom jeg har lagt på meg Anonymous poster hash: 541da...c0a
Hay Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Forrige gang (første barn) var jeg så oppblåst og forstoppet fra uke 8 til 16 at jeg så gravid ut veldig tidlig. Klarte likevel å skjule det, og fortalte det ikke til venner før i uke 19. Da hadde jeg riktignok fått en kul altså, og folk så det jo når jeg påpekte det. Nå er jeg i uke 8 og er oppblåst, så ser større ut, men tror jeg bare ser feit ut fremfor gravid.
tmlove Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 hei det er mange som sier det er vanlig at magen vokser fortere med nr 2. det kan være noe i det, men det er isåfall ikke livmoren og barnet som vises utenfra så tidlig i svangerskap, for det er så knøttelite, både livmor og barnet. Jeg har lest noen steder at det er pga oppblåsthet og grunnet at tarmer ol tar mer plass i magen. Jeg er over 11 uker og har fått en liten kul på magen, men tviler på at det er livmoren ennå, er nok bare kjempe oppblåst
Frkwest86 Skrevet 10. september 2014 #13 Skrevet 10. september 2014 Er i uke 11 nå og venter min nr 3 å jeg syns jeg har fått en god mage.de som vet det sier det syntes godt. Jeg har vært/ og er veldig dårlig er tynn fra før av, så jeg syntes jeg ser det godt selv også:-) pent med gravidmage da:-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #14 Skrevet 10. september 2014 Er ca ti uker på vei med nr fire. Vises ikke, meeen det er nok fordi jeg ikke har fått vekk magen etter minste 😝, er egentlig tynn og lita, men har hatt "slappfisk/fleske" mage etter siste 😝, så har mage, bare "feil" grunn. Anonymous poster hash: 80435...617
Abderittisk Skrevet 10. september 2014 #15 Skrevet 10. september 2014 Gravid med den første, 16+3, men magen er framleis like flat
Gjest Stupidashell Skrevet 11. september 2014 #16 Skrevet 11. september 2014 Er i uke 11 nå og venter min nr 3 å jeg syns jeg har fått en god mage.de som vet det sier det syntes godt. Jeg har vært/ og er veldig dårlig er tynn fra før av, så jeg syntes jeg ser det godt selv også:-) pent med gravidmage da:-) Jeg er helt enig i at gravidmagen ikke er noe stygt, eller noe å skamme seg over altså! Jeg for min del bl ebare litt paff over at det vistes så fort denne gang.. Men foreløpig ser jeg bare ut som jeg har vært litt for mye nedi godteskålen, kan likesågodt bare være litt småfeit som gravid.. Så ser vel egentlig frem til at det blir tydelig at det er babymage om ikke annet Jeg var forøvrig hos lege på tirsdag, var da 11+0. Fikk da se den lille på UL, like spesielt denne gang! Blir litt mer virkelig når man har sett og hørt den lille miniatyren inni magen. Og det var heldigvis bare 1 stk, så kan ikke skylde magen på tvillinger heller
Heso Skrevet 11. september 2014 #17 Skrevet 11. september 2014 Min mage begynte å vokse i uke 10-11 og jeg er førstegangsgravid. Følte meg veldig oppblåst før den tid, så hadde problemer med å lukke buksene Nå er jeg 13+5 og har kjøpt min første mammabukse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå