Gå til innhold

Trenger hjelp med navn nr 2 til gutt

Anbefalte innlegg

Hei , som overskriften sier trenger jeg hjelp til å finne en dobbeltnavn .

Vi vet ikke hva barnet blir enda men får mest sannsynligvis vite det på torsdag. Meg og barnefaren har allerede det perfekte navnet vis det blir jente som også er dobbeltnavn :)

Men til gutt har vi ikke blitt enige eller funnet noe passende til førstenavnet :/

Altså vis det blir gutt skal han hete

Mauricio

Men trenger litt hjelp vi står mellom

Mauricio Giovanni og Mauricio Alejandro

Det må ikke bare være mellom disse to så kom gjerne med innspill :D

Fortsetter under...

Begge de dobbeltnavnene ble jo forferdelig tunge - så egentlig spiller det ingen rolle hva dere velger....

er barnet halvt norsk?  i såfall hvorfor ikke velge at ett navnene skal være norsk?

Anonymous poster hash: df6a6...a71

Jeg er ikke så fan av skikkelige norske navn, er latiner og vil gjerne at navnet til barne skal kunne brukes i spansktalende land siden hele familien mine er fra Chile. Selv ønsker ikke barnefaren at navnet skal være norsk.

Annonse

Ville nok valgt et mer internasjonalt navn (hvis ikke norsk) som nummer to, særlig hvis dere skal bo i Norge. Ellers var Mauricio fint, da:) Hva med Leonardo, eventuelt? Synes det er veldig fint, og enklere på norsk enn Giovanni og Alejandro. Ellers synes jeg Alexander som er nevnt er et fint alternativ. Internasjonalt og enkelt. 

Antonio eller Arturo synes jeg også er enklere og finere enn de du nevner. Hva med Matheo, som er blitt så populært her nå?

Anonymous poster hash: c7dc7...c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...