Gå til innhold

JEG MÅ ROPE DET UT: SINK HJELPER MOT KVISER OG EKSRM!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hææææ, opplys en stakkars 40-åring som sliter med både uren hud og atopisk eksem.

Hva slags tilskudd av sint da, tabletter, i en krem...????

HVAAAAAA?????

Anonymous poster hash: e986a...62f

Helt klart, det kan hjelpe en del veldig bra, ja :)

Men man bør ikke ta store doser over tid uten at det følges opp av lege, for det kan skape ubalanse med bl.a. kobber... og da kan du få kviser pga kobbermangel...

Husk å få i deg vitamin B6 også, da har du bedre opptak av sinken.

Anonymous poster hash: 0acbd...110

Google det, står masse om det både på norsk og engelsk.

Jeg har tatt sinktilskudd i tablettform, to tabletter hver dag. Allerede bedring etter et par uker. Kjøpte tabletter på apoteket. De inneholder også c-vitamin, da det var det de hadde. Løp å kjøp!! :) :) :)

Anonymous poster hash: f3bec...196

Annonse

Måtte google nå og fant dette:

Sinkmangel opptrer sjelden hos mennesker som spiser sunn og tilstrekkelig mat, og er ikke vanlig i Norge 

Sto også at sink tas best opp flytende, og at man kan bli forgiftet om man tar for mye....

Hvordan sink? Huff. Jeg sliter med og lære min barn at det er forskjell på kj og sje lyden, må jeg ta runden om bruk av hvordan og hvilken? Er det vanlig tale nå? Mitt barn på 8 sliter med kj og sje lyden, vi retter på det hele tiden. Hvordan/hvilken og andre valg, har vi ennå ikke sett, når kommer de vanligvis?

Anonymous poster hash: fe362...f10

Hvordan sink? Huff. Jeg sliter med og lære min barn at det er forskjell på kj og sje lyden, må jeg ta runden om bruk av hvordan og hvilken? Er det vanlig tale nå? Mitt barn på 8 sliter med kj og sje lyden, vi retter på det hele tiden. Hvordan/hvilken og andre valg, har vi ennå ikke sett, når kommer de vanligvis?

Anonymous poster hash: fe362...f10

Dette ble veldig rotete. Come again?

Hi

Annonse

Anbefaler sinksalve i trynet jeg.. merker det samme dagen!!

Anonymous poster hash: 505a1...b1c

Sinksalve, som du bruker i rumpa til ungene? Den hvite seige salva som er umulig å vaske av igjen ;)

Går du rundt med sånn salve i ansiktet?

Hi her.

Jeg har nå tatt to tabletter sink fra apotek hver dag i to uker. Merker stooor forbedring!

Hva heter boksen med tabletter?

Anonymous poster hash: 8d636...f7b

Hi her.

Jeg har nå tatt to tabletter sink fra apotek hver dag i to uker. Merker stooor forbedring! Anonymous poster hash: f3bec...196

Hva heter boksen med tabletter?Anonymous poster hash: 8d636...f7b

Lurer jeg å på? De hadde en på apoteket istad, det var 25mg sink og 200mg C-vitamin.

Anonymous poster hash: 69a7d...a97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...