Gå til innhold

Tiltaksløs og nedstemt

Anbefalte innlegg

Da er jeg 7 uker på vei og veldig glad for graviditen :) Meeeeeen.....jeg er sååååå tiltaksløs, lat og nesten smådeppa. Jobber som selvstendig næringsdrivende og styrer min egen hverdag. Dvs at jeg nesten ikke har jobbet på 3 uker nå. Jeg bare klarer ikke å finne motivasjon. Blir sittende å stirre i pc skjermen. Sover utrolig mye, men har dårlig søvnkvalitet på natta...

Jeg blir helt stressa av å være så tiltaksløs. Jeg må jo jobbe!!

Er litt kvalm men ikke plagsomt.

Er det flere som opplever tiltaksløshet og nedstemthet i starten av graviditeten? Dette er nr. 2. Var nok ganske slapp med første og, men da jobbet jeg ikke, så hadde ikke det å ta hensyn til.

Anonymous poster hash: 57f63...398
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144165856-tiltaksl%C3%B8s-og-nedstemt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg 7 uker på vei og veldig glad for graviditen :) Meeeeeen.....jeg er sååååå tiltaksløs, lat og nesten smådeppa. Jobber som selvstendig næringsdrivende og styrer min egen hverdag. Dvs at jeg nesten ikke har jobbet på 3 uker nå. Jeg bare klarer ikke å finne motivasjon. Blir sittende å stirre i pc skjermen. Sover utrolig mye, men har dårlig søvnkvalitet på natta...

Jeg blir helt stressa av å være så tiltaksløs. Jeg må jo jobbe!!

Er litt kvalm men ikke plagsomt.

Er det flere som opplever tiltaksløshet og nedstemthet i starten av graviditeten? Dette er nr. 2. Var nok ganske slapp med første og, men da jobbet jeg ikke, så hadde ikke det å ta hensyn til.

Anonymous poster hash: 57f63...398

ganske likt som med deg. Er i lederstilling og bruker å fly rundt 12-15 timer i døgnet, nå er det så vidt jeg holder ut til lunsj.. Latterlig. Håper dette går over snart.

Anonymous poster hash: c3efd...779