Gå til innhold

Tiltaksløs og nedstemt

Anbefalte innlegg

Da er jeg 7 uker på vei og veldig glad for graviditen :) Meeeeeen.....jeg er sååååå tiltaksløs, lat og nesten smådeppa. Jobber som selvstendig næringsdrivende og styrer min egen hverdag. Dvs at jeg nesten ikke har jobbet på 3 uker nå. Jeg bare klarer ikke å finne motivasjon. Blir sittende å stirre i pc skjermen. Sover utrolig mye, men har dårlig søvnkvalitet på natta...

Jeg blir helt stressa av å være så tiltaksløs. Jeg må jo jobbe!!

Er litt kvalm men ikke plagsomt.

Er det flere som opplever tiltaksløshet og nedstemthet i starten av graviditeten? Dette er nr. 2. Var nok ganske slapp med første og, men da jobbet jeg ikke, så hadde ikke det å ta hensyn til.

Anonymous poster hash: 57f63...398
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144165856-tiltaksl%C3%B8s-og-nedstemt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg 7 uker på vei og veldig glad for graviditen :) Meeeeeen.....jeg er sååååå tiltaksløs, lat og nesten smådeppa. Jobber som selvstendig næringsdrivende og styrer min egen hverdag. Dvs at jeg nesten ikke har jobbet på 3 uker nå. Jeg bare klarer ikke å finne motivasjon. Blir sittende å stirre i pc skjermen. Sover utrolig mye, men har dårlig søvnkvalitet på natta...

Jeg blir helt stressa av å være så tiltaksløs. Jeg må jo jobbe!!

Er litt kvalm men ikke plagsomt.

Er det flere som opplever tiltaksløshet og nedstemthet i starten av graviditeten? Dette er nr. 2. Var nok ganske slapp med første og, men da jobbet jeg ikke, så hadde ikke det å ta hensyn til.

Anonymous poster hash: 57f63...398

ganske likt som med deg. Er i lederstilling og bruker å fly rundt 12-15 timer i døgnet, nå er det så vidt jeg holder ut til lunsj.. Latterlig. Håper dette går over snart.

Anonymous poster hash: c3efd...779

Skjønner godt hva du prater om... Vi har nettopp overtatt hus og driver med oppussing, men jeg er så tiltaksløs for tiden... Og litt sånn smådeppa, uten at jeg vet hvorfor egentlig... Håper det bare er hormonene som tuller med meg og at dette vil gå over snart!

Anonymous poster hash: df25a...e74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...