Twomotherfamily Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Er i uke 10, sliter skikkelig med kvalme :-( og er veldig tom for Middagstips. Noen som har forslag? Gjerne med ris eller poteter 😀
LilleKlok Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Jeg hadde helt dilla på rårisruller og grillkylling, men det er jo helt individuelt... Du får prøve deg litt frem :-) Håper det bedrer seg snart!
Twomotherfamily Skrevet 19. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2014 Kylling spiser jeg vanligvis ikke men har spist det en del nå som jeg er gravid :-D kvalmen har blitt mye bedre, det er utrolig deilig :-D
6nurket13 Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Ingefær hjelper. Hva med spekeskinke. Rundstykker og ananas. Ananas er et lite vidunder mot mange ting i tillegg til ingefær.
mam&mam Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Ingefær hjelper. Hva med spekeskinke. Rundstykker og ananas. Ananas er et lite vidunder mot mange ting i tillegg til ingefær. Spekeskinke skal vel ikke gravide spise?? Isåfall kun varmebehandlet vet jeg? Ellers har jeg virkelig pint meg selv her
6nurket13 Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Være forsiktig er nok lurt. Men spekeskike er vel i grunn noe varmebehandlet fra før av.
mam&mam Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Være forsiktig er nok lurt. Men spekeskike er vel i grunn noe varmebehandlet fra før av. Spekeskinke er ikke varmebehandlet...
6nurket13 Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 ok, var ikke sikker. trodde det var røkt eller noe føre. men som sagt hva vet vel jeg
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Jeg klarer for tiden ikke store porsjoner. Jeg spiser mindre enn halvannetåringen gjør til middag. Unntatt den dagen vi hadde risgrøt - det var overraskende godt. Ellers spiser jeg kun mye av frukt for tiden, da stort sett appelsin. Anonymous poster hash: fa6f9...d59
Ariem Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Spekeskinke skal IKKE spises av gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå