Gå til innhold

IKEA, spisestuestoler, like bra som skeidar eller fagmøbler ol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har spisestue-stoler, de kosta ca 200,- per stk for ti år siden, og er like gode! Mannen passa på å lime alle når han skrudde dem sammen den gangen, så kan hende det har gjort ekstra godt for de stolene, men de er like gode i dag!

Anonymous poster hash: 8247a...7cc

IKEA er ikke bare en ting. de som koster 100,- er dårlige, de som koster mer kan være veldig gode.

hvilke stoler på IKEA vil du ha? så skal du få min mening. er godt kjent med IKEA!

Anonymous poster hash: 2b361...05f

På generelt grunnlag vil jeg iallefall ikke si Ikea er dårligere enn Skeidar iallefall! Hvis du har et problem med et ikeamøbel får du det rettet raskt, tilsvarende hos Skeidar (altså om det feks mangler en skrue) må du vente i månedsvis. Fagmøbler kjenner jeg ikke,men kjedene er stort sett det samme. Utenom Jysk da, som er helt bak mål. Jeg har møbler fra Ikea litt rundt omkring og har hatt i mange år, og har jobbet i jysk og i skeidar.

Anonymous poster hash: 597b5...437

Annonse

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19925647/#/S39926467

Dette er stolene jeg tenker på.

Men jeg lurer på, at dersom jeg kjøper disse, med dette trekket, er det da lett å skifte trekk, eller må man kjøpe den  stolstammen uten trekk for så og kjøpte til trekk?

Dersom jeg kjøper denne, er dette trekket avtagbart?

Og hvor vanskelig er det å få det på igjen?

Har dårlig erfaring med å vaske trekk til overmadrass....de krymper så galeat det er ikke rå å få dem påatt.

Anonymous poster hash: 1f433...ecb

Vi har disse:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50116197/

Er langt ifra imponert. Vi er normalvektige, men de knirket og gir etter som om vi skulle ha veid et bittelite tonn.

De holder noen år, men ikke lengre enn det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...