Gå til innhold

Flere som irriterer seg grønn over bf?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Hehe!! Jeg har lest flere innlegg som dette, derfor tror jeg det er ganske normalt. Huff, stakkars menn.

Selv irriterer jeg meg heldigvis ikke så mye, men det hender jeg fyrer meg opp over småting.

Heldigvis har min mann sagt noe om hva han synes om meg og at det er vanskelig for han og forholde seg til meg. Derfor jenker jeg med rimelig fort igjen og tenker meg om to ganger før jeg fyrer løs.

Det er ikke enkelt for noen av oss dette, men vi kan trøste oss med at det går over :)

Uff ja.. Håper det går over med engang svangerskapet er over :( Føler meg som en elendig kjæreste, minst mulig nærkontakt + at jeg bitcher over alt og ingenting :) Han tar det veldig fint da <3 stakkar!

Hi

Anonymous poster hash: 67c53...0b3

Jeg er også forferdelig irritert. Det er ikke uten grunn heller... Men jeg hadde sikkert vært mer tolerant i en annen situasjon enn jeg er nå...;) Hadde det på samme måte sist og det gikk over da babyen kom.

Godt å høre :) prøver iallefall å beherske meg litt.. Vet at jeg oppfører meg urettferdig ovenfor han og prøver å holde kjeft mest mulig! Men han maser så mye og om de samme tingene hele tiden!! Er redd jeg kommer til å glefse skikkelig etter han en dag :(

Hi

Anonymous poster hash: 67c53...0b3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...