Gå til innhold

Strimmeltest fra billige-tester svak positiv etter tiden

Anbefalte innlegg

Tok i dag tidlig en graviditetstest (strimmel) fra billige-tester.no. Litt etter tiden var ute, kom det en svak strek. Tenkte det var skyggestrek, men tidligere har de alltid vært Blenda-hvite. Tok en til (ok, to ;) ), det samme skjedde med disse. Svært svake streker. Den ene kan jeg skimte rødfarge i, men veldig, veldig svakt. På de andre er rødfargen mer usikker. Streken kommer altså ikke før etter de 3 minuttene er ute.

Noen som har opplevd dette? Hva ble resultatet "til slutt", var du gravid eller ikke? Skal ta en ny test i morgen, men det er jo lenge til! ;)

Anonymous poster hash: fdb1a...c41

Fortsetter under...

Takk for svar:) Ååå, tenk om!! :) :) 

Prøver å være kritisk, men klarer ikke å la være å håpe..

Strekene er såpass synlige nå at jeg ikke ville ha vært i tvil dersom de kom innefor tiden. Men så gjorde de jo ikke det, da.

Får bare vente og se. Men veldig gøy å høre fra andre med samme erfaring!

Takk for svar:) Ååå, tenk om!! :) :)  Prøver å være kritisk, men klarer ikke å la være å håpe.. Strekene er såpass synlige nå at jeg ikke ville ha vært i tvil dersom de kom innefor tiden. Men så gjorde de jo ikke det, da. Får bare vente og se. Men veldig gøy å høre fra andre med samme erfaring! Anonymous poster hash: fdb1a...c41

når venter du mensen da?

Anonymous poster hash: 99857...ebe

Takk for svar:) Ååå, tenk om!! :) :)  Prøver å være kritisk, men klarer ikke å la være å håpe.. Strekene er såpass synlige nå at jeg ikke ville ha vært i tvil dersom de kom innefor tiden. Men så gjorde de jo ikke det, da. Får bare vente og se. Men veldig gøy å høre fra andre med samme erfaring! Anonymous poster hash: fdb1a...c41

når venter du mensen da?

Ja, det var det.. Hadde stabil syklus på 26 dager lenge, men forrige gang var den plutselig på 33 dager. Hvis den er på 26 dager denne gangen, var IKM i går, hvis det er 33 dager, ikke før til neste helg. Har ikke tatt noen eggløsningstest, og heller ikke hatt helt tydelige symptomer på eggløsning. :/

Annonse

når venter du mensen da?Anonymous poster hash: 99857...ebe

Ja, det var det.. Hadde stabil syklus på 26 dager lenge, men forrige gang var den plutselig på 33 dager. Hvis den er på 26 dager denne gangen, var IKM i går, hvis det er 33 dager, ikke før til neste helg. Har ikke tatt noen eggløsningstest, og heller ikke hatt helt tydelige symptomer på eggløsning. :/ Anonymous poster hash: fdb1a...c41
Aha, ja da så :) men jeg ville testet videre, for å se om streken blir tydligere :) også hadde jeg kjøpt mer en CB digital for å får bekreftet det bokstavlig :) masse lykke til, og gi gjerne en oppdatering da ;)

når venter du mensen da?Anonymous poster hash: 99857...ebe
Ja, det var det.. Hadde stabil syklus på 26 dager lenge, men forrige gang var den plutselig på 33 dager. Hvis den er på 26 dager denne gangen, var IKM i går, hvis det er 33 dager, ikke før til neste helg. Har ikke tatt noen eggløsningstest, og heller ikke hatt helt tydelige symptomer på eggløsning. :/ Anonymous poster hash: fdb1a...c41
Aha, ja da så :) men jeg ville testet videre, for å se om streken blir tydligere :) også hadde jeg kjøpt mer en CB digital for å får bekreftet det bokstavlig :) masse lykke til, og gi gjerne en oppdatering da ;)

Tok en stav-test fra billige tester i dag: svak, svak, svak strek før 3 minutter, og synlig, men veldig svak strek før 5 minutter (som er "fristen for å lese av"). Etter en stund ble den litt sterkere, fortsatt svak, men ingen tvil om at den er der, og litt rødlig.

Har en digital, men vil spare den;) Får bestille flere rimeligere, for det er nok litt tidlig enda -hvis det er noe.

Håper så inderlig!!

Så nok en dag med spenning!

Jeg fikk slike tester på 7 dpo og sterker og sterkere dag for dag.

Anonymous poster hash: 065c0...0f1

Oioi! Kanksje det bare er litt tidlig enda! :) Hvis syklus er på 33 dager, så kan det jo hende jeg bare er på 9 dpo. Jeg får vente og se -men det er ikke lett!

Jeg fikk også slike tester i to-tre dager, de ble litt etter litt sterkere, før jeg turte ta en digital test til slutt som viste gravid.

Takk for svar:) Åh! Dette er spennende! Tør nesten ikke håpe, men gjør det likevel! ;)

Annonse

Du bør jo nesten teste for folka her inne sin skyld ;)

Jeg fikk også kjempesvak først, 7 tester og 3 dager senere ble den sterkere  :fnise:

Hihi;) Har jo testet i dag tidlig, da.. Men nå er jeg tom! Får ikke flere før i morgen, så må vente til onsdag morgen (evt. gjøre det i morgen ettermiddag, men vil jo helst bruke morgenurin). Sitter og vurderer sterkt å kjøre et eller annet sted i "gokk" og kjøpe flere.. Er altfor redd for å treffe noen jeg kjenner eller jobber med, nemlig:/ Har den digitale, men må liksom spare den.. Hvis jeg klarer..

Graviditetstester må være en kjempeindustri! ;) Lett å bruke drøssevis!

Så gøy med mange positive erfaringer -er helt tussete her nå, jeg.. tenk om, tenk om!! :)

Neiognei, testene har ikke kommet enda! Men i morgen tidlig prøver jeg den digitale! Utrolig spent, har lyst til å legge meg nå, så det blir i morgen! ;) Dette er nesten ikke til å holde ut!

Men er uansett kjempeglad for å ha fått noe som tyder på at en befruktning har skjedd, det betyr at det i alle fall bør være mulig -nå eller senere.

Har ømme bryster og murringer nå og da, men det er vanlig før TR, så sier ikke så mye. Har hatt betydelig utflod i går og i dag (beklager detaljer), håper det er et postivt tegn, har ikke sett det så tydelig før TR tidligere. Men får bare holde ut til i morgen!

Jaaaa!! :) :) :) Tok en CB Digital i dag: Gravid! :)

Jeg kan ikke tro det! Er så uendelig lykkelig! :)  :hjerte:

Håper den lille spiren sitter, at alt går bra og vi får en liten skatt i mai! Takk til alle som svarte! :)

Ååååå, gratulerer :) !!!

Datt innom forumet her, og så tråden din, da jeg også fikk en svak strek på bt etter tiden i dag. Tør ikke håpe for mye, men må innrømme jeg ble litt ivrig etter å ha lest denne tråden ;) 

Ååååå, gratulerer :) !!!

Datt innom forumet her, og så tråden din, da jeg også fikk en svak strek på bt etter tiden i dag. Tør ikke håpe for mye, men må innrømme jeg ble litt ivrig etter å ha lest denne tråden ;)

Tusen takk! :) Jeg turde heller ikke å håpe heeelt, men alle tidligere tester har vært Blenda-hvite, så jeg følte at det kunne være noe. De positive erfaringene her styrket jo håpet, da:) Krysser fingrene for at du også har en liten spire! :)

Det føles fortsatt veldig uvirkelig, og jeg spør meg selv hele tiden om jeg bare har drømt.. Men er veldig, veldig glad! :)

Gratulerer så mye, der ser du vettu,var det jeg sa ;)

Masse lykke til videre!

Og hvisker et forsiktig gratulerer til deg også Kaktus86 ;)

Tusen takk! :) Ja, det var det du sa! ;) Takk for positiviteten! Jeg er av den mening at man innerst inne blir like skuffet uansett, så man kan like godt være positiv! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...