Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Må ha fargeforskjeller på kaken, så trenger å lage en som er lys. Tips? Anonymous poster hash: 03a92...5f8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 150 gram romtemperert melange 1/2 kokesjokolade - smeltes 1/2 pk melis. Rør alt sammen. Mmmmmm, nydelig glasur. Anonymous poster hash: cccb1...2f3
DramaMama Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Bruk melkesjokolade istedet for kokesjokolade. Da blir den lysere. Evt bruk mindre sjokolade.
Gulosten™ Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Du kan jo bruke min fantastiske, med smør, melis og kaffe, også ikke ha oppi så veldig mye kakaopulver Til stor langpanne bruker jeg 8 sa smør, nesten en pakke melis (se litt an) og ca 7-8 sa kaffe. Har oppi en dæsj vaniljesukker også, også litt kakao Med en ss blir den ganske lys (som min i går, kan få se bilde hvis du vil).
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Du kan jo bruke min fantastiske, med smør, melis og kaffe, også ikke ha oppi så veldig mye kakaopulver Til stor langpanne bruker jeg 8 sa smør, nesten en pakke melis (se litt an) og ca 7-8 sa kaffe. Har oppi en dæsj vaniljesukker også, også litt kakao Med en ss blir den ganske lys (som min i går, kan få se bilde hvis du vil). 1 pk melis :-O Anonymous poster hash: d0acb...9a8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Smelt 200 g margarin og en 200grams plate med melkesjokolade. Tilsett 5 dl melis. Til slutt 1 egg, da blir glasuren glatt og fin!! Smaker nydelig! Holder til 1 langpannekake. Anonymous poster hash: 209b0...c94
Fandens Oldemor Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Varm 1 dl fløte til kokepkt. Smelt 150 g smør i fløten. Hell blandingen over 300 g finkuttet lys kokesjokolade slik at sjokoladen også smelter. Når du har rørt til det ikke er klumper, avkjøler du til blandingen blir fingervarm. Til slutt: pisk inn melis til du får ønsket smak og konsistens. Nydelig glasur til langpanne!
Gulosten™ Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Du kan jo bruke min fantastiske, med smør, melis og kaffe, også ikke ha oppi så veldig mye kakaopulver Til stor langpanne bruker jeg 8 sa smør, nesten en pakke melis (se litt an) og ca 7-8 sa kaffe. Har oppi en dæsj vaniljesukker også, også litt kakao Med en ss blir den ganske lys (som min i går, kan få se bilde hvis du vil). 1 pk melis :-O Anonymous poster hash: d0acb...9a8 Jeps Også er det selvfølgelig 8 ss med smør og ikke 8 sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå