Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #26 Skrevet 30. august 2014 TUSEN takk:-)) Anonymous poster hash: 5154b...3ab Bare hyggelig Jeg bruker samme metode når jeg blir forkjølet, influensa eller lungebetennelse selv. Og ved å bruke denne metoden så pådrar jeg meg aldri mer astma pga hoste, slik jeg gjorde tidligere Har vært gjennom det samme selv denne uken, og har stort sett bare hostet når jeg har gjort det jeg har beskrevet over. Nå har kroppen min bekjempet infeksjonen, men jeg har fremdeles mye slim som må opp av lungene, så jeg fortsetter med metoden inntil jeg har fått ryddet opp ordentlig i lungene mine Men ingen tegn til astma og ikke utslitt av hoste Så fortsett med dette til du føler du er kvitt slimet i lungene. Anonymous poster hash: 28c7f...8c8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #27 Skrevet 30. august 2014 Sånn pustesak fikk jeg da jeg fikk vann i lungene pga svangerskapsforgiftning. Beste duppedings jeg har hatt, og har alltid savnet det når jeg har hatt bronkitt o.l. Sånn skulle alle fått når de får bronkitt, men sugerør eller annet som gir motstand på utpust fungerer bra. Ang. Cosylan ville jeg ringt legevakt og spurt siden morfinet kan hemme respirasjonen. God bedring Anonymous poster hash: 12ebc...7a6
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #28 Skrevet 31. august 2014 Jeg tok altså en dose til med cosylan, og kan rapportere om at natten foregikk helt normalt. Altså ingen hallusinasjoner og masse hoste; den ga seg litt men langtfra så mye som ønsket. Må spørre legen etter disse tablettene som ei snakket om. Når jeg sto i dusjen i morges prøvde jeg denne pusteøvelsen. Ba jenta hente et sugerør, og ansiktsutrykket hennes fortjener egentlig eget innlegg😂 Ihvertfall- og dette kan være ekkelt for sarte sjeler; jeg fikk opp utrolig mengder😵 Trodde jeg skulle kveles😖. Men følte meg mye lettere etterpå så det må prøves flere ganger idag, og spesielt i kveld. Takk for alle tips og svar:-)) Anonymous poster hash: 5154b...3ab
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #29 Skrevet 31. august 2014 Jeg begynte å hallusinere noe sinnsykt av cosylan. Lå på baderomsgulvet og trodde jeg var en nyfødt hundevalp. Voff voff - akutten next. Jeg fulgte avvisningen, men tålte det dårlig. Ikke mer cosulan på denna frøkna nei. Anonymous poster hash: 40f00...466 Herlighet, hvor mye cosylan hadde du drukket da? Anonymous poster hash: 75167...99b
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #30 Skrevet 31. august 2014 Jeg tok altså en dose til med cosylan, og kan rapportere om at natten foregikk helt normalt. Altså ingen hallusinasjoner og masse hoste; den ga seg litt men langtfra så mye som ønsket. Må spørre legen etter disse tablettene som ei snakket om. Når jeg sto i dusjen i morges prøvde jeg denne pusteøvelsen. Ba jenta hente et sugerør, og ansiktsutrykket hennes fortjener egentlig eget innlegg Ihvertfall- og dette kan være ekkelt for sarte sjeler; jeg fikk opp utrolig mengder Trodde jeg skulle kveles. Men følte meg mye lettere etterpå så det må prøves flere ganger idag, og spesielt i kveld. Takk for alle tips og svar:-)) Anonymous poster hash: 5154b...3ab Ja, det bruker å komme opp mye slim/gugge når du gjør det på den måten Det er hensikten, det Men bedre å få det opp og ut enn at det ligger og gjør det vondt å puste, at det blir mer av det og at det trigger hoste som uansett bare tar det som er helt oppe i halsen. Fortsett å gjøre det de neste dagene, så får lungene dine det mye bedre. All guggen som kommer opp når du gjør dette gjør at du som regel ikke hoster like mye en stund fremover, og får da litt pause fra hostingen som er utrolig slitsom. Skulle gjerne ha sett blikket til datteren din - hilsen fysioen igjen Anonymous poster hash: 28c7f...8c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå