Gå til innhold

Dere som har testet tidlig og fått svaaaake positive.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg skal ut ifra mine beregninger ikke ha mensen før til fredag 5/9, men tok en test i går ettermiddag og den var positiv.. Tok i dag tidlig også og den var like positiv.. Var ikke sånn fryktelig svak heller.. Skjønner egentlig ikke at det er mulig å teste positiv så tidlig men..

Hvor tidlig testet dere og hvordan gikk det videre?

Hadde muligens festeblødning på torsdag. "Tør ikke" teste ennå...

Anonymous poster hash: 02330...2fd

Hei! Jeg teste suupersvak positiv igår morges, men negativ idag ettermiddag. Mulig det er "utvannet" som gjør det.. Føler meg så gravid.. og ingen TR. skulle komt i går.  Noen som fortsatt tror jeg kan håpe på et lite under til tross for at testen var negativ i dag ettermiddag? :) Tror jeg ville ventet til du er 14 dager dpo :)

Annonse

Veldig spent :-)) har flere tegn, som festeblødning, lette ømme bryster, føler meg konstant varm, jeg pleier alltid å fryse.. Måtte sjekke igår da jeg hadde "hetetokter".. Hadde temp på 37.5, jeg ligger normalt på 36.8-37.01

Lurer på å teste imorgen

Anonymous poster hash: 02330...2fd

Har alltid hatt uregelmessig mens, testa to dager før eg hadde fått mens visst eg hadde regelmessig mens, veeeeldig svak positiv. Tok ein digital test dagen etter, den viste at eg var gravid. 

Anonymous poster hash: 722ef...eaf

Hei! Jeg skal ut ifra mine beregninger ikke ha mensen før til fredag 5/9, men tok en test i går ettermiddag og den var positiv.. Tok i dag tidlig også og den var like positiv.. Var ikke sånn fryktelig svak heller.. Skjønner egentlig ikke at det er mulig å teste positiv så tidlig men..

Jeg har også ikm den 5. men jeg tørr ikke teste ennå😱😉😄😄 spennende dette😊

Annonse

Tok en test 4 dager før IKM (på kvelden) fikk det plutselig for meg at jeg skulle teste, og sannelig ble den positiv, ble bare sterkere for hver dag videre, er nå 4 uker på vei....:) håper spiren klamrer seg fast....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...