Gå til innhold

Hvor lenge sover barna med sengehest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle, sånn ca, når de er obs på sengekanten i søvne og ikke ramler ut av senga?

Anonymous poster hash: a0119...735

Fortsetter under...

Skrevet

I vanlig seng har vi fjernet sengehesten rundt fire år. Øverst i køyeseng fjerner vi ikke uansett:-)

Anonymous poster hash: 68988...f40

Skrevet

Seksåringen vår ville ta vekk sin, og det gikk helt fint. Han sover rolig. Femåringen derimot sover veldig urolig, og ville nok falt på gulvet flere ganger i løpet av natta uten sengehest, så der er det uaktuelt å ta den av. Så jeg tenker at det er litt avhengig av hvordan barnet sover.

Skrevet

Vi fjernet forøvrg sengehesten hos seksåringen da han var fem.

Skrevet

Han på 3, 5 sover uten nå. Litt tilfeldig da vi måtte flytte pga.vannlekkasje hjemme, men det går veldig bra :)

Anonymous poster hash: 84661...af5

Skrevet

Kommer veldig an på barnet (og foreldrene sikkert :P). Ser ikke for meg at vi tør å fjerne 3-åringens sengehest på en god stund enda, men en venninnes barn sov uten sengehest fra han gikk over til stor seng som 2-åring, uten problem.

Anonymous poster hash: bbc82...d79

Annonse

Skrevet

Min sov uten fra han fikk stor seng da han var 2 og et halvt. Aldri vært noe problem.

Anonymous poster hash: f3d44...a87

Skrevet

Har aldri hatt sengehest på vanlige senger, bare å køyesenger. De lærer seg fort hvor langt på kanten de kan ligge før de faller ut av senga.

Anonymous poster hash: 237d8...70c

Skrevet

Min syvåring sover urolig og faller lett ut av sengen uten sengehest. Hun vil helst ha sengehest fordi hun ikke liker å våkne på gulvet med et brak.

Anonymous poster hash: f1da2...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...