Gå til innhold

Hva skal dere i høstferien?

Anbefalte innlegg

Vi har enda ikke bestemt oss for høstferien.. Kunne tenkt oss å reise bort, men de charterturene som ligger ute nå er veldig dyre... Så tror vi må finne på noe annet.

Noen med gode forslag? Innenlands eller utenlads spiller ingen roll. vi har fri hele uken, men kan godt være hjemme noen dager også. Også bør det helst ikke koste mer enn 15.000 for to voksne og to barn (mat kommer utenom).

Blir kjempe glad om noen har tips! Trenger noe å glede meg til :icon_lol:

Anonymous poster hash: 2b0ec...d77
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144165304-hva-skal-dere-i-h%C3%B8stferien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahhhh sitter selv og fundere på hvilka hyss jeg skal gjøre. Mest lyst til sol & varme, men pokkers utsolgt og dyrt. Ender vel opp med en Kieltur tenker jeg. Eller en tur til Stockholm / København eller London.

Hva med å ta turen til Legoland da? Mindre kø der i uke 40 enn i fellesferien?

Annonse

Hmm, ikke veldig mange som har planer;)

Det er første gang jeg har høstferie selv. Noen som har tatt båt til København med ungene? Fin tur? Passer Køben best for litt større barn eller er det fint for barn på 4 og 6 år?

Anonymous poster hash: 2b0ec...d77

Ahhhh sitter selv og fundere på hvilka hyss jeg skal gjøre. Mest lyst til sol & varme, men pokkers utsolgt og dyrt. Ender vel opp med en Kieltur tenker jeg. Eller en tur til Stockholm / København eller London.

Hva med å ta turen til Legoland da? Mindre kø der i uke 40 enn i fellesferien?

Vi hadde tenkt det, men legoland er stengt onsdag og torsdag den uken, det er litt teit for da blir det så vanskelig å få til...

Jeg tror vi bare skal være hjemme i år. Vi var borte i seks uker i sommer så nå kan vi kjede oss litt.

Før var vi leid hytte i Savalen, tatt ferga til Kiel, reist til Irland og Paris. Alle disse stedene er fine å ha med seg barn i alle aldre og det er masse å finne på og lite kø..

Anonymous poster hash: e5bb9...888

Annonse

Vurderer Peers hotell på Gol, som har badeland. Da er det ikke langt unna flere naturparker. Blant annet langedrag. Dyreparken er også opp til vudering. Hadde vi bodd lengre sør hadde vi definitivt dratt til Danmark <3

Anonymous poster hash: 47b37...806

Vi har leid en hytte på fjellet og skal gå fine turer i høstfjellet med barna, og kose oss og lage god mat. Gleder meg! For meg er høstferie å være på fjellet! Koster ikke nødvendigvis så mye å leie en hytte. 

Sender mann,barn og bestefar på ferie. Skal bare ha to dager ferie, da skal jeg være hkemme helt alene i to dager å nyte freden. Sist gang det skjedde? Ikke siden jeg ble mor for snart 10 år siden

Anonymous poster hash: 0a610...148

Vi har hatt 10 uker ferie/permisjon i år så det blir ikke noen ferie denne gangen. Hadde vi hatt tid til det ville jeg nok gått for en tur til Abra Havn faktisk. Ikke fan av Dyreparken men Abra Havn ville jeg prøvd ut. 

Andre alternativer er å leie en hytte på fjellet, gå litt på tur og nytt den friske luften og fine farger. 

Jeg er glad i Geilo, så noen dager der med tur til Bjørneparken, Langedrag, og eller lekeparken på Ål (mener jeg) ville også kommet høyt på listen

Anonymous poster hash: 3637a...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...