Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Dere som har 50% samvær på barna, hvordan deler dere alle utgifter? Tenker at min x kommer til å nekte for at barna trenger ditt og datt og vil ikke være med å betale. Klær og utstyr er dyrt, men han skjønner ikke slikt....Har dere et fast beløp fra faren eller må dere dokumentere alt dere betaler? Anonymous poster hash: 0ba8c...6fa
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Min kjæreste har 50% samvær. Betaler barnebidrag. Betaler ingenting uten om til barna. Mor står for alt. Jeg har barna 40%, og mottar 7500kr i farsbidrag. Far betaler allikevel klær, sykkel utenom selv om han VET at jeg egentlig skal dekke det meste når han betaler. Han gidder vel ikke spør da og så har han pengene...jeg er heldig sånn sett Anonymous poster hash: dc760...481
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Min mann og hans ex har 50/50 deling. Ingen betaler bidrag. Vi betaler det ungene trenger her, det er igrunn bare skolesekken som går frem og tilbake. Alt her blir arvet av mine barn om det passer, så vi syns det er greiest istde for å diskutere med moren om hvor den er osv. Kjøpte masse vinteertøy ett år moren studerte og hadde dårlig råd, alt har forsvunnet hos moren, så året etter måtte vi kjøpe nytt til alle ungene. Ganske surt igrunn siden vi kjøper ting som skal forhåoetligvis var litt og arves. Slik som de to eldst aldri klarer å slit ut vinteertøy, siden de sjeldent er ut mer enn å gå til og fra skolen. Da trerngeer de vintertøy siden det err kaldt og mye snø her, men når det ser nytt ut etter en vinter så kan de andre ungene arve året etter. Så nå er vi litt strernge på det, vi har ikke kjempe god økonomi, så må tenke litt gjennom ting vi kjøper. Det samme med ski, sykler osv det er her. Kan ta det med til mor, men da skal det tilbake med engang de kommer tilbake hit. Bruker de slikt mye hos mor, får mor kjøpe det å ha der. Anonymous poster hash: 195cd...ab8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Mannen har sønnen sin 50 %, skulle betalt ca 1000 kr i bidrag, men de er enige om at far betaler SFO da vi hadde behovet og ikke mor. Hun bruker selvfølgelig SFO for det da gutten trives der. Ellers kjøper vi alt av klær han trenger her,det arves så av min sønn. Vi kjøper også alt av skotøy, vinterklær, sykler og annet utstyr. Og vi betaler fritidsaktiviteter. Mor er alene, og jeg har selv vært enslig mor og hatt det tøft økonomisk så jeg ser på dette som rett og rimelig. Anonymous poster hash: 46c96...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå