Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Bare lurer.., Kjøpte bord og stoler i høyglans for 4 uker siden. Beina var full av feil og riper, bordet var helt grusomt og ikke en eneste stol var ok.. Fikk byttet, men feil på de også.. Fikk dekket et minimum av prisen og valgte å overse det som var på de vi byttet inn til.. Kostet egentlig 10000.- for bord og 6 stoler så skulle jo forvente bord og stoler uten riper.. Og så bestilte vi et vitrineskap fra en helt annen serie derfra, ventet spent på det i 3 uker og idag skulle jeg endelig sette det opp...... Er det verste jeg har sett. Fullt av merker, striper, avskalet maling og egentlig helt jævlig.. Kostet over 2000.- men uansett skal ikke Pris ha så mye å si. Skal ikke nye møbler være som nye??? Ikke meningen å henge ut noen spesielle eller ansatte, men må få lov å bli sint og skuffet.. Og dette vitrineskap var kjøpt rett før de gikk ut av varelageret så får heller ikke byttet. Er det bare vi som er veldig uheldige?? Anonymous poster hash: 7f765...79e
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Skal selvsagt levere tilbake skapet, men skuffet for det passet så bra til resten av stuen i både utseendet og størrelse.. Anonymous poster hash: 7f765...79e
DramaMama Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Niks, jeg handler konsekvent ikke på Møbelringen etter gjentatte problemer med dårlige møbler, dårlig service og dårlig kundebehandling.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Niks, jeg handler konsekvent ikke på Møbelringen etter gjentatte problemer med dårlige møbler, dårlig service og dårlig kundebehandling. Er så trist!! Tenkte kanskje at vi var uheldige med akkurat den spisegruppa, men når neste møbel er slik også., et lite bilde fra ene fremsiden av skapet. Slik er alle kantene, pluss uroer og merker alle andre steder også.. Er litt dårlig bilde da.. Anonymous poster hash: 7f765...79e
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Handler aldri på møbelringen, liker ikke butikken. Den er så rotete, masse møbler, esker her og der, papp osv.. Kan tenke meg at de ikke behandler møbler bra. søsteren min kjøpte ett spisebord der, og det var fullt av riper. så tror ikke de behandler tingene så bra. Anonymous poster hash: 97d8e...a94
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Handler aldri på møbelringen, liker ikke butikken. Den er så rotete, masse møbler, esker her og der, papp osv.. Kan tenke meg at de ikke behandler møbler bra. søsteren min kjøpte ett spisebord der, og det var fullt av riper. så tror ikke de behandler tingene så bra. Anonymous poster hash: 97d8e...a94 Helt utrolig , Det var liksom bra pakket inn alt sammen, men hva det feiler de på lageret/fabrikken som lager dette er rart, noe slags kontroll burde de vel ha?? Handler aldri mer der nå. Men trenger fortsatt et svart høyt vitrineskap i høyglans.. Noen tips? Uff, slitsomt å aldri bli ferdig i stuen!!! Anonymous poster hash: 7f765...79e
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Handler stort sett ikke møbler der. Ikke slike. Sier bare <3 <3IKEA <3 <3 Anonymous poster hash: 67b63...ee4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #8 Skrevet 30. august 2014 Vi er fornøyd! Aldri mer Jysk på oss, men de er jo veldig billige da. Bor mange mil unna Ikea dessverre. Anonymous poster hash: a8fc6...60f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #9 Skrevet 30. august 2014 Skeidar og ikea💝 💝💝💝💝 💝 👍👍😃😊😄 Anonymous poster hash: b4961...3fe
Optatium Skrevet 30. august 2014 #10 Skrevet 30. august 2014 Vi har bare flotte erfaringer derfra. De har gitt oss svært gode priser og møbler man ikke finner overalt. Handler gjerne der igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #11 Skrevet 31. august 2014 Niks, jeg handler konsekvent ikke på Møbelringen etter gjentatte problemer med dårlige møbler, dårlig service og dårlig kundebehandling. Enig. Jysk har drittkvalitet på møbler. Anonymous poster hash: a4bb5...28a
klg,2 boys now:) Skrevet 31. august 2014 #12 Skrevet 31. august 2014 Må si meg enig med resten her. Elendig kundeservice og for lang ventetid på møbler. Nei jeg sier 👍👍👍til IKEA og skeidar
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #13 Skrevet 31. august 2014 Dårlig kundebehandling og altfor dyrt for møbler som er så stygge. Nei, nei handler ikke der. Anonymous poster hash: be5e5...13a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #14 Skrevet 31. august 2014 På det bildet ser det jo ut som det er en sånn folie du skal dra av...? Anonymous poster hash: 88d77...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå