Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Er Sognsveien barnehage bra forresten? Noen som vet? Anonymous poster hash: de710...0c8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Jeg ville til å foreslå Solemskogen, men skjønner at den nok ligger i feil del av bydelen for deg. Anonymous poster hash: db725...22c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Jeg ville til å foreslå Solemskogen, men skjønner at den nok ligger i feil del av bydelen for deg. Anonymous poster hash: db725...22c Åhh, den så kjempe fin ut da! Så nettsiden der, fine bilder. Men blir litt for langt, desverre. Anonymous poster hash: de710...0c8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Jeg ville til å foreslå Solemskogen, men skjønner at den nok ligger i feil del av bydelen for deg. Anonymous poster hash: db725...22c Åhh, den så kjempe fin ut da! Så nettsiden der, fine bilder. Men blir litt for langt, desverre. Anonymous poster hash: de710...0c8 Takk for svar! Anonymous poster hash: de710...0c8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Jeg ville til å foreslå Solemskogen, men skjønner at den nok ligger i feil del av bydelen for deg. Anonymous poster hash: db725...22c Åhh, den så kjempe fin ut da! Så nettsiden der, fine bilder. Men blir litt for langt, desverre. Anonymous poster hash: de710...0c8 Takk for svar! Anonymous poster hash: de710...0c8 Bare hyggelig! Nordre Aker er jo en litt "kravstor" bydel, ut fra demografiske variabler. Vil derfor tro at de verste unotene plukkes vekk av klagende foreldre. Jeg har venner som har barn på Berg gård, de er fornøyde. Bodde selv på Grefsen og vet at mange klagde på den som ligger i Kapellveien (tror det er en Kanvasbarnehage), men det er noen år siden. Anonymous poster hash: db725...22c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Solsikken Montessoribarnehage på Kringsjå. Anonymous poster hash: 0bbc1...5f9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Jeg ville til å foreslå Solemskogen, men skjønner at den nok ligger i feil del av bydelen for deg. Anonymous poster hash: db725...22c Åhh, den så kjempe fin ut da! Så nettsiden der, fine bilder. Men blir litt for langt, desverre. Anonymous poster hash: de710...0c8 Takk for svar! Anonymous poster hash: de710...0c8 Bare hyggelig! Nordre Aker er jo en litt "kravstor" bydel, ut fra demografiske variabler. Vil derfor tro at de verste unotene plukkes vekk av klagende foreldre. Jeg har venner som har barn på Berg gård, de er fornøyde. Bodde selv på Grefsen og vet at mange klagde på den som ligger i Kapellveien (tror det er en Kanvasbarnehage), men det er noen år siden. Anonymous poster hash: db725...22c Ja, jeg så på den men den var vist for de som har litt spesielle behov. Men ser litt på Bergtunet barnehage da, så for se! Har ingen erfaring med den bydelen, har aldri vært boende der. Grefsen kan også være aktuelt ja, skal ta en titt. Anonymous poster hash: de710...0c8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 Solsikken Montessoribarnehage på Kringsjå. Anonymous poster hash: 0bbc1...5f9 Takk for svar! Var usikker, men tenkte du på denne? http://www.montessoribarnehagen-solsikken.no/avdeling.asp?Avd_ID=397 Anonymous poster hash: de710...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå