Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #76 Skrevet 30. august 2014 Joda, det gikk bra med meg Nei vent... Jeg tok jo ikke betalt, så jeg vil ikke kalle det hore, men litt løs tøs .... Og det var på vgs, ikke ungdomsskolen, når jeg tenker meg om.. Jeg har aldri blitt misbrukt eller slitt med andre ting. Men jeg fikk meg kjæreste i 9.kl, som nå tilsvarer 10., og etter å ha prøvd å ha sex så ble jeg bare komplett bitt av basillen. Jeg bare ELSKER sex, ikke noen annen grunn... Så ikke alle har blitt misbrukt eller sliter på noen måte selv om de har sex med mange menn... Anonymous poster hash: b79c6...22f Da tror jeg du er unntaket. Bra for deg. Anonymous poster hash: 4f74b...17d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #77 Skrevet 30. august 2014 Droppet skolen, brukte en del narkotika (ble ikke nakroman), og fikk første barn med en narkoman. De måtte ta farskapstest pga 3 mulige fedre, dette vet jeg 200% sikkert da hun fortalte meg det selv. Det jeg har hørt rykter om er at dette barnet tror at stefaren er hennes biologiske far, fordi hun fikk seg ny kjæreste rett etter hun fikk barnet og de liksom lyver om at han er faren. Men da det er rykter så vil jeg anta at det er bare tull fordi da hadde noen garantert fortalt det til barnet (hun er ca 10 år), og hvorfor vet "alle" det? Hadde jeg lyvet om noe sånt hadde jeg holdt det hemmelig. Hun klarer seg bra nå da. Jobber og flere barn med samboeren. Men hun var fæl før, vi var bestevenninner og hun behandlet meg dårlig. Jeg hadde elendig selvtillit så lot henne holde på til jeg til slutt fikk juling av en fremmed fyr pga falske rykter hun satte ut om meg. Hun skulle bare vist hva folk sa om henne, "felles hullet" og sånt. Hun er enebarn og foreldrene så dumsnille som det går an, hun var/er ekstremt bortskjemt. Jo jeg vet at ikke alle enebarn er bortskjemte, her er det foreldrene som feilet. Anonymous poster hash: fc23f...95a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #78 Skrevet 30. august 2014 Det gikk veldig bra med meg. Jeg ble kalt for hore på ungdomsskolen. Ikke fordi jeg lå med mange, men fordi jeg ble sammen med en mann som var 30 år eldre enn meg. Han var 45 år og jeg var 15 år. Alle mente jeg måtte være ute etter pengene hans, og at han kun var ute etter sex. Nå 16 år etter er vi fortsatt gift, har 2 store barn og 2 små attpåklatter. Jeg jobber som avdelingsleder og han er direktør i ett stort firma. Gikk veldig bra med oss, men ikke så bra med alle de som mobbet meg, og som kalte meg ei hore. De har hatt mange forhold og mange partnere, jeg har kun hatt en. Og han er fortsatt mannen i mitt liv. Anonymous poster hash: d98cc...f77
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. august 2014 #79 Skrevet 30. august 2014 Gudbedre for en måte dere omtaler andre mennesker på.
anonymemamma12345 Skrevet 30. august 2014 #80 Skrevet 30. august 2014 Hadde vel ingen horer på skolen tror jeg. Men den jenta som var med flest gutter gikk det ikke så bra med. Mange eldre gutter som brukte hun som felleshull. Hun lå i senga på mange fester, der guttene gikk inn etter tur og hadde sex med hun. I dag så er hun prostituert og narkoman. Har 3 barn som hun har mistet omsorgen for. Hun er kun 23 år.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #81 Skrevet 30. august 2014 Vi hadde ikke noen som ble satt i den båsen på ungdomsskolen egentlig, selv om det stadig var fester og ting skjedde. Men nå er ikke jeg fra bygda, så det har nok litt å si. Anonymous poster hash: 859f6...d9c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #82 Skrevet 30. august 2014 Hor, se ekteskapsbrudd; i daglig tale også om kjønnslig omgang utenfor ekteskap i sin alminnelighet, særlig hvis det gjelder løse forhold.https://snl.no/horSånn. Siden flere ser ut til å være forvirrede når det gjelder hva ordet "hore" betyr. Ja, prostituerte bedriver hor. Men de er ikke de eneste som gjør det. Alle som har sex med noen som de ikke er gift med bedriver hor. Derfor kalles kvinner som flyr rundt på den måten for "horer", for det er hva de gjør, de horer rundt, de horene. Anonymous poster hash: fbb3f...18e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #83 Skrevet 30. august 2014 De damene som fartet litt rundt på ungdomsskolen har klart seg veldig bra senere i livet, minst like bra som noen av de andre. Tror det har vært mer utfordrende for dem som giftet seg med første kjæresten, som de fikk som 16-19 åringer, og som som 30-åringer begynte å få panikk over alt de hadde gått glipp av. Anonymous poster hash: a04b3...610
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #84 Skrevet 30. august 2014 Jeg var mildt sagt ganske løs på tråden siste året på ungdomsskolen. Tror allikevel ikke jeg ble kalt "hore", og jeg tror i mitt naive lille sinn at de færreste vet om hvor ille det faktisk var Det var ingen ordentlig fest om jeg ikke hadde klina med noen. Helst skulle det ha vært litt annet også. Men jeg hadde kun sex (penetrering) med en gutt. Jeg har ingen å skylde på, grunnen til at jeg var litt overalt var rett og slett spenning. Om jeg kan skylde på noe må det være hormoner og dårlig impulskontroll I dag lever jeg et A-4 liv i øvre middelklasse. Fra jeg var 24 har jeg vært trofast mot mannen min og vi har i dag 2 barn. Vil si det har gått veldig godt med meg Anonymous poster hash: 01b03...f72
Siamese Hellhound Skrevet 30. august 2014 #85 Skrevet 30. august 2014 Vi sa ikke 'hore', men 'felleshøl'. Fy fader, for et stygt ord, da er man ikke et menneske en gang, bare et høl. Og i ei lita bygd blir ryktene mange, og tro om det egentlig var noe sant i det vi gikk rundt og sladra om. Og hva som egentlig lå bak, det brydde vi oss fint lite om i vår svart-hvitt-verden.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #86 Skrevet 30. august 2014 Jeg ble kalt hore og billig videregående, ikke ungdomsskolen. I dag har jeg en god utdannelse, gift 3 barn. Jeg har bare hatt sex med 5 stk totalt sett da. Innmari lett å få tilnavnet hore når jeg tenker meg om. Anonymous poster hash: c0847...ce8
tuss2011 Skrevet 30. august 2014 #87 Skrevet 30. august 2014 Er dere mødre alle sammen? For noen utrolig flotte rollemodeller dere tilsynelatende er! 👏👏👏 Og til dere som har gått gjennom så mye trist: en STOR klem til dere! Håper livet behandler dere bra nå ❤
Anbefalte innlegg