Gå til innhold

Hvordan gikk det med "hora på ungdomsskolen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du den dama? Nei? Ble hun utprøvende narkotisk og fikk barn tidlig?

Anonymous poster hash: b542b...80c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ble gravid og klarte akkurat å fullføre ungdomskolen. Var sammen med en voldelig og ustabil mann noen  år, litt av og på. Var sammen med og annen idiot når det var slutt med han ustabile. Gjorde det slutt for godt, jobbet noen år på nærbutikken, var singel. Deretter fullførte hun videregående og tok fagbrev. Fant seg en ny mann, har to barn med han og lever et vanlig A4 liv. Det eldste barnet er nå blitt voksen.

Skrevet

FYI- Mange slike 'horer' ble nok seksuelt misbrukt som barn, for det er hovedgrunn til slik atferd.

Anonymous poster hash: 9b1d6...dfa

Skrevet

Hun droppa ut sv VGs, fikk barn som 19 med en ONS, la på seg sikkert 50 kg før hun ble gravid og var litt utraggerende med festing (Evt stoff) vakker er hun fortsatt men ikke like søt og uskyldig som på U.dkolen enda hun røyka og drakk da og

Anonymous poster hash: 0b022...c1a

Skrevet

Hun for rundt  på forskjellige mannfolk og dro på seg det meste av kjønnsykdommer frem til hun var rundt en 20 år, fikk seg da type, og så et barn. Ble slutt med typen, og lever idag det glade liv med ny mann, og barnet sitt. 

Anonymous poster hash: 6615c...a15
Skrevet

Droppet ut rett etter ungdomsskolen fordi hun ble gravid. Fikk ett barn som 16-åring. Hadde seg med utenlandske eldre menn og skrøyt av det på ungdomsskolen. Nå er hun gift, har fått flere barn og har konvertert til islam (hun er helt norsk). Hun er supermuslim (ser det på facebook, Allah meg her og Allah meg der). Så, gikk tydeligvis ikke så bra.

Anonymous poster hash: bf52b...865

Skrevet

Hun ble utdannet sykepleier og er nå en meget godt likt avdelingssykepleier på sykehuset der hun bor. Fantastisk jente som fremdeles er litt over gjennomsnittet glad i menn. ;)

Anonymous poster hash: 89993...334

Skrevet

Gikk ikke så bra. Ble gravid tidlig og droppet ut av skolen.

Anonymous poster hash: 2c814...642
Skrevet

Hun var "hora" og ble gravid da hun var 12 år. Det var med nabomannen, hvis unger hun satt barnevakt for, og han var i midten av 30-årene. Barnet ble tatt fra henne fordi verken hun eller familien hennes var skikket til å ta vare på barnet, barnefaren kom i fengsel. Etter det begynte hun å ligge rundt og droppet ut av skolen i 8-klasse. I dag bor hun i Danmark og er utdannet sykepleier. Fått 2 barn og det går bra med henne.

Anonymous poster hash: 084d3...c13
Skrevet

Hmmmm ... Det var vel meg det antar jeg. Lå med mange etter en voldtekt og etter år med mobbing og utestenging.

Hvordan gikk det med meg?

Jeg var deprimert, men ble frisk. Tok utdannelse. Møtte en fyr som jeg flyttet sammen med. Vi var sammen noen år og har nå vært gift i snart 6 år. Har et barn og et barn på vei. Jeg har fast 100% jobb, eier hus, to biler. Vi har båt.

Mange av de som mobbet meg er idag slitne narkomane så bryr meg egentlig ikke om at jeg var "hora" som du så fint kaller det. Hvem vet, hadde jeg ikke hatt det livet hadde jeg kanskje ikke møtt mannen min? For jeg tok jo kontakt med han fordi han var kjekk

Anonymous poster hash: 0f25e...3ab

Skrevet

Hun fullførte ikke vgs. Fikk barn tidlig og ble glamourmodell. Barnet ble tatt av barnevernet nylig og hun skriver mye om det på face.

Anonymous poster hash: 20016...cb6

Skrevet

Hun fikk barn tidlig med en som nå er tung alkoholiker.

Har vel fremdeles ikke noen utdannelse, men en trygg butikkjobb, er gift med en kjekk mann og de har et barn sammen.

Hun vokste opp i et ustabilt hjem med mange stefedre og det er vel ikke helt utenkelig at det skjedde ting med henne som ikke burde skjedd.

Men nå er hun er hyggelig og pen dame som det gleder meg å se gikk bra med.

Anonymous poster hash: 7e4a2...f97

Skrevet

Hun er død. Var barnehjemsbarn, og ingen visste hva hun hadde vært utsatt for. Ble narkoman og psykisk syk, prostituerte seg og tigget penger. Døde av overdose. Kjenner at denne tråden bare er trist, og håper egentlig du vil slette den. Når svært unge jenter er seksuelt utagerende, er det ofte veldig mørke historier bak.

Skrevet

Jeg var nok også "hora". Var aldri utsatt for noen overgrep eller omsorgssvikt som barn, hadde også en stabil familie, men jeg likte oppmerksomhet. Det var slik jeg fikk den, dessverre.

Fikk barn som 16 åring, klarte å fullføre utdanningen. Fikk et barn til tidlig i 20 årene, og er i dag lykkelig gift med han som er far til begge, og har en god jobb. :)

Anonymous poster hash: 61823...675

Skrevet

Tre barn rett etter VGS med samme mann( fullførte aldri skole)

Ikke jobbet en dag siden det. Flere forskjellige forhold. Fikk nummer fire for en stund siden da med en mann som er 10 år yngre.

Det beste er at hun ser skikkelig sliten og herja ut. Vi er jo i 40 åra og du kan se tyngdekraften har kommet. Men ikke så rart hun røyker jo som bare det. Hun har også fått en klassisk "anus-munn" (røykemunn)

Tragisk dame.

Anonymous poster hash: c5802...721

Skrevet

Men i alle dager!!! Hva feiler det dere?

Vi kvinner kan IKKE forvente at menn skal la være å kalle OSS stygge ting når vi kaller hverandre horer og dets like.

Er dere klar over hvor mye makt som ligger i språket vårt?

Hvor mange stygge og nedsettende "kvinneord" kan du? Flokse, flyfille, ludder, tøyte ... the list goes on. Hvor mange tilsvarende finnes for menn?

Å kalle en dame/jente "hore" er kvinnefiendtlighet og afeminisme (er det er ord??) av verste sort og jeg betrakter det som usolidarisk mot eget kjønn.

Underteksten i spørsmålet er, slik jeg tolker det:

"Hva skjedde med henne? Det gikk sikkert veldig galt. Hun fikk som fortjent".

Hva med å stille spørsmålet: "Hva skjedde med rundbrenneren/skjørtejegeren?" ??

Hore eller rundbrenner - det er ikke greit å kalle andre stygge ting.

Ved å kalle eller omtale våre medsøstre som "horer" krenker vi ikke bare hverandre, men også våre formødre som sto på barrikadene og kjempet for frigjøring, rettigheter og likeverd!

Skrevet

Vi kvinner kan IKKE forvente at menn skal la være å kalle OSS stygge ting når vi kaller hverandre horer og dets like.

Hvor mange stygge og nedsettende "kvinneord" kan du? Flokse, flyfille, ludder, tøyte ... the list goes on. Hvor mange tilsvarende finnes for menn?

Å kalle en dame/jente "hore" er kvinnefiendtlighet og afeminisme (er det er ord??) av verste sort og jeg betrakter det som usolidarisk mot eget kjønn.

Ved å kalle eller omtale våre medsøstre som "horer" krenker vi ikke bare hverandre, men også våre formødre som sto på barrikadene og kjempet for frigjøring, rettigheter og likeverd!

Enig!

Skrevet

Hun er i dag feit, stygg og kvisete. Ble gravid som attenåring med en afrikaner og fikk et kjempesøtt barn. Hun kjederøyker og flytter mye rundt. Nye kjærester ofte..

Anonymous poster hash: 841ab...368

Skrevet

Enig med siste taler. Det er helt utrolig at voksne mennesker kan snakke slik om ungdomsskole jenter. Kanskje det er fordi dere ikke er så voksne og at ungdomsskolen ikke er i fjern fortid.

Anonymous poster hash: 9994a...b2e
Skrevet

Du kan bære deg så mye du orker men faktum er fortsatt at hun var og er hore.

Sannheten er brutal.

Anonymous poster hash: c5802...721

Skrevet

Det hun sa! For en stygg tråd!.

Forøvrig hadde ikke vi prostituerte på ungdomsskolen.

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke, men hun har i alle fall blitt mye hyggeligere siden den gang. Hun har flyttet herfra, men vi møttes så vidt med barna da hun var på ferie her i sommer. Småpratet bare om barna så jeg vet ikke hva hun driver med, men hun så ut til å ha det bra i alle fall. :)

Anonymous poster hash: 144fe...347
Skrevet

Enig og Amen !

Tråden er tragisk, godte seg i andres elendighet.

Likestilling og likeverd blir aldri et reelt faktum så lenge kvinner fortsatt rakker ned på andre kvinners seksualitet/seksualliv. Vi plasserer oss selv i den båsen, hvor kvinner kun skal være "rene og dydige" med å bruke og tillate at slike ord brukes.

Skrevet

Hun fikk barn i tidlig alder. Giftet seg. Har i dag både fagbrev med studiekompetanse og 5 årig universitetsutdannelse. Mastergrad.

Ingen "så" henne da hun var liten. Hun ble sett ned på, mobbet og seksuelt misbrukt. Hun "tok igjen" ved å komme seg på bena på egenhånd og går i dag rakrygget. Hun viste at hun klarte det. :-)

Anonymous poster hash: c6887...b04

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...