Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ser ut som alle liker Maia så da blir det Maia

Anonymous poster hash: 9dabe...641

Whaaaat? Er du faktisk HI (ser samme nr.)?

Jeg synes selv at Maja er et av de fineste på listen din.. men.. håper virkelig ikke du velger navn kun ut fra meningene her -dette er ikke en gjennomsnittlig utvalg av befolkningen, og du skal velge det du selv liker best! Bruk svar her som inspirasjon og innspill, men spør heller venner og familie du stoler på og kjenner godt hvis du trenger endelig hjelp til avgjørelsen! Svarene her kan jo varierere fra dag til dag og humør til humør, og ikke alle er helt ærlige.

:)

Anonymous poster hash: 93762...571

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144165105-rangere/#findComment-146626912
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som alle liker Maia så da blir det Maia

Whaaaat? Er du faktisk HI (ser samme nr.)?

Jeg synes selv at Maja er et av de fineste på listen din.. men.. håper virkelig ikke du velger navn kun ut fra meningene her -dette er ikke en gjennomsnittlig utvalg av befolkningen, og du skal velge det du selv liker best! Bruk svar her som inspirasjon og innspill, men spør heller venner og familie du stoler på og kjenner godt hvis du trenger endelig hjelp til avgjørelsen! Svarene her kan jo varierere fra dag til dag og humør til humør, og ikke alle er helt ærlige.

:)

Anonymous poster hash: 93762...571

Jeg liker alle navnene på listen min like godt og klarte ikke bestemme meg for et navn så derfor spørte jeg her inne for det er veldig viktig for meg at min datter har et navn jeg liker. Så jeg tar ikke Maia bare fordi mange liker det men fordi jeg også liker det :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144165105-rangere/#findComment-146629354
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...