Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Er ny her på forumet og det er noen...mange år siden jeg sist var gravid og da var det ikke planlagt.

Nå derimot er vi klare for nr 2 og jeg er svært spent på om mensen kommer over helga.

Jeg hadde en liten blødning i går formiddag, men det stoppet der og gikk over til utflod.

Kan dette være det man kaller festeblødning???

Jeg har en syklus som er meget stabil og testet positivt på el på den dagen jeg hadde regnet meg fram til, så jeg behøver vel ikke nevne hva som skjedde da 😜

Flere i 30 åra her inne som prøver, som har barn fra før og som vil dele erfaringer ?

Jeg har som sagt aldri før gått inn for å bli gravid da sønnen vår var uplanlagt 😀

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144165088-vi-i-30-%C3%A5ra-som-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei og velkommen som prøver :) vi er en stor god gjeng inne på oss over 30 tråden og der er du hjertelig velkommen :) der deler vil gleder, bekymringer, spør om råd og tips om det meste! Alltid spennende og se om man får besøk av tanta eller ikke, og er det vil jo man ikke når man prøver for harde livet :P

Masse lykke til i hvertfall :)

Hei hei og velkommen som prøver :) vi er en stor god gjeng inne på oss over 30 tråden og der er du hjertelig velkommen :) der deler vil gleder, bekymringer, spør om råd og tips om det meste! Alltid spennende og se om man får besøk av tanta eller ikke, og er det vil jo man ikke når man prøver for harde livet :P

Hei hei. Jeg fant ikke den tråden jeg. Du har ikke en link? Som helt, nesten fersk forumbruker drukna jeg nesten i havet av tråder 😃

Red. Jeg fant den 😜

Endret av Aussiemama

Hei hei. Jeg fant ikke den tråden jeg. Du har ikke en link? Som helt, nesten fersk forumbruker drukna jeg nesten i havet av tråder

Red. Jeg fant den

:)

Hei!

Jeg er helt ny på dette forumet.

Er i 30-åra, har ett barn fra før av - og ønsker nå å bli gravid igjen.

Har noen kilo å gå på, prøver å miste noen - men er ikke så lett.

Ville bare si hei!

Hei til deg også 😃

Hyggelig at det ikke bare er meg som er ny 😃

Jeg fant den andre tråden her : http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143941930-oss-over-30/page-487#entry146628439

Endret av Aussiemama

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...