Gå til innhold

vil gjøre det jeg kan for å modnes :)noen tips?

Anbefalte innlegg

da har jeg begynt på bringebærblad kapsler.. lurer også på å prøve modningsakupunktur for å hjelpe til med modning og bedre fødsel :) noen som har noen å anbefale i akser /Bærum ? 

ellers noen tips? 

er i uke 35 nå :) 

Fortsetter under...

Eneste jeg har tro på er sex med sperm! Tok modningsakupunktur sist, og følte vel egentlig at det var bortkastede penger. Denne gangen er planen sex hver dag, fra uke 36:-) håper på å slippe og gå over denne gangen:-)

Anonymous poster hash: 4b0e8...1e3

Eneste jeg har tro på er sex med sperm! Tok modningsakupunktur sist, og følte vel egentlig at det var bortkastede penger. Denne gangen er planen sex hver dag, fra uke 36:-) håper på å slippe og gå over denne gangen:-)Anonymous poster hash: 4b0e8...1e3

Sex for å sette i gang fødselen virker vare hvis du allerede er moden.

Eneste jeg har tro på er sex med sperm! Tok modningsakupunktur sist, og følte vel egentlig at det var bortkastede penger. Denne gangen er planen sex hver dag, fra uke 36:-) håper på å slippe og gå over denne gangen:-)Anonymous poster hash: 4b0e8...1e3

Sex for å sette i gang fødselen virker vare hvis du allerede er moden.

Hihi det jeg også har hørt .. At jeg først må bli moden;) kjøpt bringebærkapsler i dag .. Starter med 3 tab om dagen ;)

Annonse

"Sex og brystvortestimulering

Ellers er det bare ett kjerringråd Tove Nordahl går god for, og det er sex.

Sex tre ganger etter hverandre, med sædutløsning, tilsvarer en modningskur, ifølge jordmor Tove.

Det er også tipset fra homeopat og akupunktør Anette Heggemsnes ved Frøya-klinikken i Oslo.

– Sæd inneholder prostaglandin, som er det hormonet som legene gir til kvinner som kommer på sykehuset for å bli satt i gang. Det er med på å myke opp livmorhalsen.

Et annet tips er å massere brystvortene til den gravide kvinnen.

Dette frigjør oksytocin som igjen kan føre til sammentrekninger i livmoren, forklarer Heggemsnes."

Tja.. Står da at sæden er med på å myke opp livmorhalsen her....

Er ikke bevist at modningsakupunktur hjelper da, bare at det KAN være med på å hjelpe... Virker på noen, og andre ikke. Vet jo ikke om du hadde født til den tiden du gjorde, om du ikke hadde tatt akupunktur heller:-/

Utdraget er hentet herfra: http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article689248.ece

Anonymous poster hash: 4b0e8...1e3

Jeg tok modnings aku sist. Da fødte jeg natten etter. Funket veldig bra.

Anonymous poster hash: c71b4...0ce

Hvor langt var du på vei når du tok det ? Og bare en gang ? Imponerende ;)👏👏
Det var to uker før termin👍 men har lest det kan gi stormrier,og det gjorde det gitt😣

Anonymous poster hash: c71b4...0ce

Det er litt tidlig å begynne å tenke på modning enda. Vent tre uker til så er du klar. 😄 det er lett å bli utålmodig men prøv å innstille deg på noen uker til, book inn noe hyggelig å gjøre hver uke; vennelunsj, spa, se en fin film osv. Så slipper du å bli hel altoppslukt av tanken på at den lille skal komme. ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...