bIomstre Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Nei vent litt, jeg er jo blitt stor... Ja, ja, det er aldri for sent har min mor lært meg Jeg er hjemme med sykt barn i dag, og har derfor tid til litt tankeeksperimenter. La oss legge hele min utdannelse og karriere på hylla et øyeblikk og se på hva jeg kunne passe å jobbe med kun basert på hva jeg har av annen erfaring. Jeg gir dere herved min CV og håper på mange forslag! (Legger den i første innlegg, så jeg kan slette den hvis jeg angrer...) På forhånd takk for hjelp
bIomstre Skrevet 28. august 2014 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2014 Blomstres CV: - 3 årig allmenfaglig videregående med matte, kjemi og fysikk - 3 års deltidsjobb på bensinstasjon (ikke bare kiosk, fylte bensin, luft i dekk, skiftet vindusviskere og lyspærer) - 1 år som styremedlem og 3 år som styreleder i borettslag - 3 år som fylkeskontakt i en pasientforening - har holdt foredrag i fullsatt aula på fagdag for sykepleiere ved universitetssykehuset (skulle vinkler fra pasientens opplevelse av helsevesenet) - 5 år i tur og festkomiteen som arrangerer 2 fester og en overnattingstur i året for 60 personer - har arrangert rebusløp for 200 personer - følger opp 2 barn, har ingen verv, men stiller opp på alt av frivillighetsarbeid (kjøring, kakebaking, kioskvakt, tilsynsvakt, ekstrahjelp på turer) - 3. Plass i Brød&korn sin kakepop konkurranse med egenkomponert oppskrift - deltatt på en rekke matkurs (fisk, kjøtt, is, sjokolade) - liker å invitere til selskap Finner dere en rød tråd?
amandine Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Ja, jeg finner røde tråder! Ved første øyekast er blomstre sosial, åpen, hun er ikke redd for å ta i et tak. Hun er vitebegjærlig og lærevillig, hun er ydmyk i forhold til egen kunnskap, hun er ansvarlig og kreativ.
amandine Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Det er forresten også forhold som ikke er nevnt akkurat her men som har vært omsnakket på krangle før som gjør at jeg vil føye MODIG til på listen.
bIomstre Skrevet 28. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2014 Åh, tusen takk! Kan jeg sette deg opp som referanse
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Amadine har jo nevnt det meste og det er definitivt en rød tråd. Gode organisatoriske evner og fleksibel, legger jeg til. Tja, hva kan man bli. Du kan jo egentlig bli hva du vil. Bryllupsplanlegger. Eventplanlegger Profesjonell naturstioperatør med nogo attåt Virkelig gjøre alvor av Café Krangle
lavendelblomst Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Catering, med tanke på at du har en tydelig interesse innenfor barkeverk og mat. Evt hotel-eier som har aktivitetssenter. Du virker veldig sosial, engasjert og du er en person som ikke er redd for å prøve nye ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå