Gå til innhold

Hadde el i helgen, rosa slim idag..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har plutselige mensmurringer og rosa slim, håper ikke det er tanta som kommer før tida... Spennende og skummelt... Blir jo helt tullete av denne ventinga...

Bah... Jeg og blir helt idiot av denne ventingen. 5dpo i dag... Mne det kan jo høres ut som festeblødning på deg da! Krysse fingrene!!

Fremdeles ingen TR, men skal jo ikke ha før om en uke (tror jeg).

Har mensmurringer og ikke noe mer blod...

Jeg ANER ikke hvordan det er å faktisk prøve å få barn, da mine to første kom selv om jeg brukte prevensjon.

Fant da ut at jeg var gravid i uke 5 og uke 6...

Annonse

• 2 uker senere...

Fremdeles ingen TR, men skal jo ikke ha før om en uke (tror jeg).

Har mensmurringer og ikke noe mer blod...

Jeg ANER ikke hvordan det er å faktisk prøve å få barn, da mine to første kom selv om jeg brukte prevensjon.

Fant da ut at jeg var gravid i uke 5 og uke 6...

Hvordan går det? :smilorange:

Fikk blødninger 4 dager før ikm. Den fjerde dagen med blødninger fikk jeg kraftige magekramper, føltes som rier og jeg blødde plutselig noe helt sinnsykt, blødde ut tampong på under to timer. Var sånn i to dager og nå er det over. Ifølge lege (uten å ha tatt ul) må dette ha vært en SA, siden det er fullstendig unormalt å ikke ha noe menssmerter og så plutselig få det etter 4 dager. Samme med at jeg hadde normal blødning i flere dager før det plutselig føltes som en foss..

Får prøve igjen.

Fikk blødninger 4 dager før ikm. Den fjerde dagen med blødninger fikk jeg kraftige magekramper, føltes som rier og jeg blødde plutselig noe helt sinnsykt, blødde ut tampong på under to timer. Var sånn i to dager og nå er det over. Ifølge lege (uten å ha tatt ul) må dette ha vært en SA, siden det er fullstendig unormalt å ikke ha noe menssmerter og så plutselig få det etter 4 dager. Samme med at jeg hadde normal blødning i flere dager før det plutselig føltes som en foss..

Får prøve igjen.

såpass.. Har nok vært noe der ja!

Lykke til med prøvingen, krysser fingrene for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...