Bustetroll Skrevet 28. august 2014 Forfatter #26 Skrevet 28. august 2014 Trodde dere på dette? Når dere var eldre enn 9-10?Anonymous poster hash: db101...c53 Det er jo ikke snakk om man trodde på det eller ikke, men hva man hørte fra andre. Tenåringer som hører noe fra søsken eller andre steder, skal jo så stolt fortelle videre, og er HELT sikre på at det stemmer Eh...? Altså, tenåringer tror da ikke på sånt. Barneskolebarn joda. Eller kommer dere fra et sånt paradise-hotell nivå miljø? De kommer jo fra et sted de og... Normalt oppegående tenåringer tror ikke på slikt tull da. Tviler på at skolen min og min omgangskrets er uvanlig smarte, og slikt tull var vi ferdige med på barneskolen...Anonymous poster hash: db101...c53 Haha svært så kjepphøy du er da.. Jo, det er faktisk ungdom som tror på dette. Når de er i 13-15 årsalderen, var det alltid x antall påstander om at alkoholen satt i skummet, og at man ble steril av å røyke "filter", som det så fint kaltes. Det var også faktisk en på 18(!) som påstod på en fest til meg at barnet i magen ikke tar skade av alkohol før man vet at man er gravid Rare påstander kommer fra alle steder, og noen tror man på, andre ikke Kommer du fra ett sted med mye skummel forurensning eller noe? Jeg har tante arm som er tenåringer nå og ikke tale om at de tror på sånt. De er mye smartere enn som så. Sikker på at du ikke mener barn? Anonymous poster hash: db101...c53 Nei jeg mener tenåringer! Skriver du bare for å kverulere eller? Det er ganske normalt at tenåringer går rundt å tror på forskjellige ting. Mye rare historier der ute Sannheten kommer jo gjerne raskt frem, den dagen man forteller videre til noen som vet at det ikke stemmer, men, tenåringer sier mye rart
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #27 Skrevet 28. august 2014 Trodde dere på dette? Når dere var eldre enn 9-10?Anonymous poster hash: db101...c53 Det er jo ikke snakk om man trodde på det eller ikke, men hva man hørte fra andre. Tenåringer som hører noe fra søsken eller andre steder, skal jo så stolt fortelle videre, og er HELT sikre på at det stemmer Eh...? Altså, tenåringer tror da ikke på sånt. Barneskolebarn joda. Eller kommer dere fra et sånt paradise-hotell nivå miljø? De kommer jo fra et sted de og... Normalt oppegående tenåringer tror ikke på slikt tull da. Tviler på at skolen min og min omgangskrets er uvanlig smarte, og slikt tull var vi ferdige med på barneskolen...Anonymous poster hash: db101...c53 Haha svært så kjepphøy du er da.. Jo, det er faktisk ungdom som tror på dette. Når de er i 13-15 årsalderen, var det alltid x antall påstander om at alkoholen satt i skummet, og at man ble steril av å røyke "filter", som det så fint kaltes. Det var også faktisk en på 18(!) som påstod på en fest til meg at barnet i magen ikke tar skade av alkohol før man vet at man er gravid Rare påstander kommer fra alle steder, og noen tror man på, andre ikke Kommer du fra ett sted med mye skummel forurensning eller noe? Jeg har tante arm som er tenåringer nå og ikke tale om at de tror på sånt. De er mye smartere enn som så. Sikker på at du ikke mener barn?Anonymous poster hash: db101...c53 Nei jeg mener tenåringer! Skriver du bare for å kverulere eller? Det er ganske normalt at tenåringer går rundt å tror på forskjellige ting. Mye rare historier der ute Sannheten kommer jo gjerne raskt frem, den dagen man forteller videre til noen som vet at det ikke stemmer, men, tenåringer sier mye rart Du snakker om slike som ender opp på paradise hotel da, og slike har ikke jeg møtt... Anonymous poster hash: db101...c53
Mandala Skrevet 28. august 2014 #28 Skrevet 28. august 2014 Det er ikke så rart at vi trodde på det vi hørte fra flere kanter før, vi hadde jo ingen måte å sjekke opp om det stemte. Idag er kunnskapen et tastetrykk unna.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #29 Skrevet 28. august 2014 - Man får leddgikt av å "knekke" knokene på hånden - Man blir steril av å røyke filteret på sigaretten - Håret faller av dersom man bruker anne type såpe enn shampo når man vasker det - Merkeklær har myyyye bedre kvalitet enn andre klær Jeg trodde ikke på annet enn det første. Har alltid trengt en logisk forklaring på ting, og det andre var så "uvitenskapelig". Ledd visste jeg ikke noe om, så den muligheten holdt jeg åpen - husker at ikke en gang helsesøster kunne svare på det. Har siden lest hvorfor det overhodet ikke er farlig å "knekke" fingerledd, men nå har jeg glemt grunnen. Anonymous poster hash: 8faab...ad4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #30 Skrevet 28. august 2014 Trodde dere på dette? Når dere var eldre enn 9-10?Anonymous poster hash: db101...c53 Det er jo ikke snakk om man trodde på det eller ikke, men hva man hørte fra andre. Tenåringer som hører noe fra søsken eller andre steder, skal jo så stolt fortelle videre, og er HELT sikre på at det stemmer Eh...? Altså, tenåringer tror da ikke på sånt. Barneskolebarn joda. Eller kommer dere fra et sånt paradise-hotell nivå miljø? De kommer jo fra et sted de og... Normalt oppegående tenåringer tror ikke på slikt tull da. Tviler på at skolen min og min omgangskrets er uvanlig smarte, og slikt tull var vi ferdige med på barneskolen...Anonymous poster hash: db101...c53 Haha svært så kjepphøy du er da.. Jo, det er faktisk ungdom som tror på dette. Når de er i 13-15 årsalderen, var det alltid x antall påstander om at alkoholen satt i skummet, og at man ble steril av å røyke "filter", som det så fint kaltes. Det var også faktisk en på 18(!) som påstod på en fest til meg at barnet i magen ikke tar skade av alkohol før man vet at man er gravid Rare påstander kommer fra alle steder, og noen tror man på, andre ikke Kommer du fra ett sted med mye skummel forurensning eller noe? Jeg har tante arm som er tenåringer nå og ikke tale om at de tror på sånt. De er mye smartere enn som så. Sikker på at du ikke mener barn?Anonymous poster hash: db101...c53 Nei jeg mener tenåringer! Skriver du bare for å kverulere eller? Det er ganske normalt at tenåringer går rundt å tror på forskjellige ting. Mye rare historier der ute Sannheten kommer jo gjerne raskt frem, den dagen man forteller videre til noen som vet at det ikke stemmer, men, tenåringer sier mye rart Du snakker om slike som ender opp på paradise hotel da, og slike har ikke jeg møtt... Anonymous poster hash: db101...c53 Vet ikke hvor gammel du er, men det virker som du er 18. Du skjønner, da vi som er litt eldre var i tenårene kunne vi ikke bare Google oss frem til alt, og vi var prisgitt "sannheter" som gikk rundt. Når man i dag får servert en fakta kan de verifisere den veldig enkelt. Derfor er tråder som dette morsomme, og du bør egentlig holde deg unna. Enten er du for ung eller så er det så overskyet hos deg at du allikevel ikke kan bidra med noe. Og for å si det sånn, er det noen som ligner den steriotype Paradise Hotell- deltageren, er det deg jenta mi. "Assa hvaaaa? Trodde man virkelig på det det før assa???? *tvinne håret rundt fingeren* Anonymous poster hash: 8ac0e...9b9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #31 Skrevet 28. august 2014 Når vi var på den alderen var det ett sted vi fikk Være i fred og gjemme oss bort litt på gården, bak den gamle utedassen. Bak i kroken der hadde man god utsikt over gårdsplassen, men ingen kunne se dem som var der. Mine søsken er en del eldre og hadde selvfølgelig kjempe morro av å få oss til å tro at "om man runket bak utedassen, vokste det drittunger der!" Hehehe, sier kanskje mest om hva dem hadde gjort bak der. Må også sies at her var det fire på hvert soverom, så noe privatliv var det ikke mye av. Anonymous poster hash: 9a471...b08
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #32 Skrevet 28. august 2014 Dette med å svelge tyggis er faktisk litt sant.. Jeg var fæl til å svelge tyggis som barn. Da jeg kom i slutten av tenårene begynte jeg å hoste opp små klumper som stinket helt grusomt. En dag klarte jeg å hoste opp en klump, og jaggu meg, det var en GAMMEL tyggisklyse! Den hadde til og med tannmerke i seg Så den har tydeligvis ligget inni kroppen min, ufordøyd og ikke klart å komme ut "den vanlige veien" Jeg har litt eldre foreldre, og jeg husker de fortalte at de hadde blitt skremt med nøkken som små for at de skulle holde seg unna elver osv. Og huldra Derfor fikk farmor litt angstanfall da jeg fortalte at jeg hadde møtt en jente (islandsk) som het Hulda.. hehe Vi hørte bare de "vanlige" frasene da vi vokste opp på 80tallet Anonymous poster hash: 183da...cdd
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #33 Skrevet 28. august 2014 Dette med å svelge tyggis er faktisk litt sant.. Jeg var fæl til å svelge tyggis som barn. Da jeg kom i slutten av tenårene begynte jeg å hoste opp små klumper som stinket helt grusomt. En dag klarte jeg å hoste opp en klump, og jaggu meg, det var en GAMMEL tyggisklyse! Den hadde til og med tannmerke i seg Så den har tydeligvis ligget inni kroppen min, ufordøyd og ikke klart å komme ut "den vanlige veien" Jeg har litt eldre foreldre, og jeg husker de fortalte at de hadde blitt skremt med nøkken som små for at de skulle holde seg unna elver osv. Og huldra Derfor fikk farmor litt angstanfall da jeg fortalte at jeg hadde møtt en jente (islandsk) som het Hulda.. hehe Vi hørte bare de "vanlige" frasene da vi vokste opp på 80tallet Anonymous poster hash: 183da...cdd Hoste opp tyggis?? Du kan ikke hoste opp noe som har kommet ned i magesekken din, da måtte tyggisen ha festet seg et sted i halsen. Det du beskriver høres ut som mandelsteiner. De kan nok se litt ut som gamle tyggisbiter, og de stinker grusomt. Anonymous poster hash: 8faab...ad4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #34 Skrevet 28. august 2014 Trodde dere på dette? Når dere var eldre enn 9-10?Anonymous poster hash: db101...c53 Det er jo ikke snakk om man trodde på det eller ikke, men hva man hørte fra andre. Tenåringer som hører noe fra søsken eller andre steder, skal jo så stolt fortelle videre, og er HELT sikre på at det stemmer Eh...? Altså, tenåringer tror da ikke på sånt. Barneskolebarn joda. Eller kommer dere fra et sånt paradise-hotell nivå miljø? De kommer jo fra et sted de og... Normalt oppegående tenåringer tror ikke på slikt tull da. Tviler på at skolen min og min omgangskrets er uvanlig smarte, og slikt tull var vi ferdige med på barneskolen...Anonymous poster hash: db101...c53 Haha svært så kjepphøy du er da.. Jo, det er faktisk ungdom som tror på dette. Når de er i 13-15 årsalderen, var det alltid x antall påstander om at alkoholen satt i skummet, og at man ble steril av å røyke "filter", som det så fint kaltes. Det var også faktisk en på 18(!) som påstod på en fest til meg at barnet i magen ikke tar skade av alkohol før man vet at man er gravid Rare påstander kommer fra alle steder, og noen tror man på, andre ikke Kommer du fra ett sted med mye skummel forurensning eller noe? Jeg har tante arm som er tenåringer nå og ikke tale om at de tror på sånt. De er mye smartere enn som så. Sikker på at du ikke mener barn?Anonymous poster hash: db101...c53 Nei jeg mener tenåringer! Skriver du bare for å kverulere eller? Det er ganske normalt at tenåringer går rundt å tror på forskjellige ting. Mye rare historier der ute Sannheten kommer jo gjerne raskt frem, den dagen man forteller videre til noen som vet at det ikke stemmer, men, tenåringer sier mye rart Du snakker om slike som ender opp på paradise hotel da, og slike har ikke jeg møtt...Anonymous poster hash: db101...c53 Vet ikke hvor gammel du er, men det virker som du er 18. Du skjønner, da vi som er litt eldre var i tenårene kunne vi ikke bare Google oss frem til alt, og vi var prisgitt "sannheter" som gikk rundt. Når man i dag får servert en fakta kan de verifisere den veldig enkelt. Derfor er tråder som dette morsomme, og du bør egentlig holde deg unna. Enten er du for ung eller så er det så overskyet hos deg at du allikevel ikke kan bidra med noe. Og for å si det sånn, er det noen som ligner den steriotype Paradise Hotell- deltageren, er det deg jenta mi. "Assa hvaaaa? Trodde man virkelig på det det før assa???? *tvinne håret rundt fingeren*Anonymous poster hash: 8ac0e...9b9 Jeg er 39 og gudskjelov at jeg ikke kommer fra et slikt hjernedødt miljø du beskriver. Ser jo på nivået her inne bla at det jo må være endel som dere. Say no more. Anonymous poster hash: db101...c53
Light of my life Skrevet 28. august 2014 #35 Skrevet 28. august 2014 Jeg er 39 og gudskjelov at jeg ikke kommer fra et slikt hjernedødt miljø du beskriver. Ser jo på nivået her inne bla at det jo må være endel som dere. Say no more. Anonymous poster hash: db101...c53 I alle dager for ei solstråle du er da! Siden du er så gammel og klok og mye bedre enn alle andre skjønner jeg ikke at du gidder å kverulere i en tråd som denne? Det er jo tydligvis helt lavmål i din verden! La oss unge imbesiler more oss i fred! Ha en fin dag da du
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #36 Skrevet 28. august 2014 At om en svelget tyggi så lå den i blindtarmen og du kunne få blindtarmsbetennelse. At du kunne få orgasme av å bruke tampong At gutter kunne bli sterile av å bruke truse istedenfor boxer At buffalosko var kule At om du var sulten skulle du ta en tyggis istedenfor, så mistet en matlysten og la ikke på seg At en ikke kunne bli gravid om en hoppet av i svingen eller hadde mensen At du fikk kviser av sjokolade Anonymous poster hash: ba87a...cde
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #37 Skrevet 28. august 2014 Dette med å svelge tyggis er faktisk litt sant.. Jeg var fæl til å svelge tyggis som barn. Da jeg kom i slutten av tenårene begynte jeg å hoste opp små klumper som stinket helt grusomt. En dag klarte jeg å hoste opp en klump, og jaggu meg, det var en GAMMEL tyggisklyse! Den hadde til og med tannmerke i seg Så den har tydeligvis ligget inni kroppen min, ufordøyd og ikke klart å komme ut "den vanlige veien" Jeg har litt eldre foreldre, og jeg husker de fortalte at de hadde blitt skremt med nøkken som små for at de skulle holde seg unna elver osv. Og huldra Derfor fikk farmor litt angstanfall da jeg fortalte at jeg hadde møtt en jente (islandsk) som het Hulda.. hehe Vi hørte bare de "vanlige" frasene da vi vokste opp på 80tallet Anonymous poster hash: 183da...cdd Mandelsteiner... Selvsagt kan ikke tyggisen henge fast i halsen i flere år Men jeg svelger ikke tyggis, vet jo at den ikke ligger i magen i 7 år, men likevel Anonymous poster hash: 10f42...f90
<3 2G <3 Skrevet 28. august 2014 #38 Skrevet 28. august 2014 (endret) At om en svelget tyggi så lå den i blindtarmen og du kunne få blindtarmsbetennelse. At du kunne få orgasme av å bruke tampong At gutter kunne bli sterile av å bruke truse istedenfor boxer At buffalosko var kule At om du var sulten skulle du ta en tyggis istedenfor, så mistet en matlysten og la ikke på seg At en ikke kunne bli gravid om en hoppet av i svingen eller hadde mensen At du fikk kviser av sjokolade Anonymous poster hash: ba87a...cde Men de kan få nedsatt kvalitet om det blir for varmt og tett. Så helt usant var det ikke Endret 28. august 2014 av <3 2G <3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #39 Skrevet 28. august 2014 Trodde dere på dette? Når dere var eldre enn 9-10?Anonymous poster hash: db101...c53 Det er jo ikke snakk om man trodde på det eller ikke, men hva man hørte fra andre. Tenåringer som hører noe fra søsken eller andre steder, skal jo så stolt fortelle videre, og er HELT sikre på at det stemmer Eh...? Altså, tenåringer tror da ikke på sånt. Barneskolebarn joda. Eller kommer dere fra et sånt paradise-hotell nivå miljø? De kommer jo fra et sted de og... Normalt oppegående tenåringer tror ikke på slikt tull da. Tviler på at skolen min og min omgangskrets er uvanlig smarte, og slikt tull var vi ferdige med på barneskolen...Anonymous poster hash: db101...c53 Haha svært så kjepphøy du er da.. Jo, det er faktisk ungdom som tror på dette. Når de er i 13-15 årsalderen, var det alltid x antall påstander om at alkoholen satt i skummet, og at man ble steril av å røyke "filter", som det så fint kaltes. Det var også faktisk en på 18(!) som påstod på en fest til meg at barnet i magen ikke tar skade av alkohol før man vet at man er gravid Rare påstander kommer fra alle steder, og noen tror man på, andre ikke Kommer du fra ett sted med mye skummel forurensning eller noe? Jeg har tante arm som er tenåringer nå og ikke tale om at de tror på sånt. De er mye smartere enn som så. Sikker på at du ikke mener barn?Anonymous poster hash: db101...c53 Nei jeg mener tenåringer! Skriver du bare for å kverulere eller? Det er ganske normalt at tenåringer går rundt å tror på forskjellige ting. Mye rare historier der ute Sannheten kommer jo gjerne raskt frem, den dagen man forteller videre til noen som vet at det ikke stemmer, men, tenåringer sier mye rart Du snakker om slike som ender opp på paradise hotel da, og slike har ikke jeg møtt...Anonymous poster hash: db101...c53 Vet ikke hvor gammel du er, men det virker som du er 18.Du skjønner, da vi som er litt eldre var i tenårene kunne vi ikke bare Google oss frem til alt, og vi var prisgitt "sannheter" som gikk rundt. Når man i dag får servert en fakta kan de verifisere den veldig enkelt. Derfor er tråder som dette morsomme, og du bør egentlig holde deg unna. Enten er du for ung eller så er det så overskyet hos deg at du allikevel ikke kan bidra med noe. Og for å si det sånn, er det noen som ligner den steriotype Paradise Hotell- deltageren, er det deg jenta mi. "Assa hvaaaa? Trodde man virkelig på det det før assa???? *tvinne håret rundt fingeren*Anonymous poster hash: 8ac0e...9b9 Jeg er 39 og gudskjelov at jeg ikke kommer fra et slikt hjernedødt miljø du beskriver. Ser jo på nivået her inne bla at det jo må være endel som dere. Say no more. Anonymous poster hash: db101...c53 Jeg har ingen tro på at en voksen kvinne kan være så lite reflektert som deg, så jeg tror ikke på det rett og slett. Men kom deg ut her i fra du. Så kan du jo ta pillen din samtidig. Du glemte visst å ta den i dag tidlig. Anonymous poster hash: 8ac0e...9b9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #40 Skrevet 28. august 2014 - At det snødde varm snø i Afrika - At mensen var et monster (var 7) - At folk før i tiden faktisk ikke var svart/hvite - At man ødela underlivet ved å gå i de populære olabuksene (misssixty?) - At buksene hadde kondomlommer - At tyggisen brukte 10 år på å forsvinne - At folk kunne finne ut hvem du var bare du sa hei til dem på nettet (skremselspropaganda fra mor og far) - At gutter utelukkende var ute etter sex Anonymous poster hash: f4fc3...fe4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #41 Skrevet 28. august 2014 - At man ødela underlivet ved å gå i de populære olabuksene (misssixty?) Det med buksene er jo ikke helt feil da, trange bukser, spesielt kombinert med string/syntetiske truser, kan gi underlivsproblemer (sopp?). Populariteten har jo ikke noe med saken å gjøre da, bare mener å huske at MissSixty-buksene var rimelig trange. - At gutter utelukkende var ute etter sex Litt vel generaliserende kanskje, men ikke helt feil i en viss alder når hormonene er på topp. Anonymous poster hash: 9b450...bd7
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #42 Skrevet 28. august 2014 Jeg er 39 og gudskjelov at jeg ikke kommer fra et slikt hjernedødt miljø du beskriver. Ser jo på nivået her inne bla at det jo må være endel som dere. Say no more. Anonymous poster hash: db101...c53 Hvis du virkelig er 39 så er min eneste tanke "stiff upper lip"! Men du kan umulig være den alderen du påstår, for alt som tas opp i denne tråden var normalt tidligere. Hadde du vært den alderen du påstår, så hadde du visst det. Det kunne variere veldig hvor tidlig/sent man fikk slike "fakta" servert, og også om man trodde det eller ikke, men slike "vandrefakta" gikk hele tiden! Som flere har påpekt så hadde vi ikke noen muligheter for å sjekke slike ting tidligere. Før internett, før mobil.... tilbake i steinalderen, you know Anonymous poster hash: 90b5a...047
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #43 Skrevet 28. august 2014 Ser at tyggien går igjen. :-) jeg ble fortalt at jeg fikk feber om jeg svelget tyggi. Prøvde, og våknet til feber dagen etterpå. Skuffelsen var enorm da jeg prøvde en uke senere for å prøve å få fri fra skolen. Våknet opp frisk som en fisk, og stolte brått mye mindre på mine påståelige søsken. :-) Anonymous poster hash: 7d9b8...424
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #44 Skrevet 28. august 2014 Jeg er 39 og gudskjelov at jeg ikke kommer fra et slikt hjernedødt miljø du beskriver. Ser jo på nivået her inne bla at det jo må være endel som dere. Say no more.Anonymous poster hash: db101...c53 Hvis du virkelig er 39 så er min eneste tanke "stiff upper lip"! Men du kan umulig være den alderen du påstår, for alt som tas opp i denne tråden var normalt tidligere. Hadde du vært den alderen du påstår, så hadde du visst det. Det kunne variere veldig hvor tidlig/sent man fikk slike "fakta" servert, og også om man trodde det eller ikke, men slike "vandrefakta" gikk hele tiden! Som flere har påpekt så hadde vi ikke noen muligheter for å sjekke slike ting tidligere. Før internett, før mobil.... tilbake i steinalderen, you know Anonymous poster hash: 90b5a...047 Hvis dere hadde kunnet lese istedenfor bare å bli sinte og se rødt, så skriver jeg at slike vandrehistorier gikk når vi var opp til ca ti år, IKKE så sent som i tenårene. Da har faktisk folk flest utviklet litt intelligens. Anonymous poster hash: db101...c53
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #45 Skrevet 28. august 2014 Jeg er 39 og gudskjelov at jeg ikke kommer fra et slikt hjernedødt miljø du beskriver. Ser jo på nivået her inne bla at det jo må være endel som dere. Say no more.Anonymous poster hash: db101...c53 Hvis du virkelig er 39 så er min eneste tanke "stiff upper lip"! Men du kan umulig være den alderen du påstår, for alt som tas opp i denne tråden var normalt tidligere. Hadde du vært den alderen du påstår, så hadde du visst det. Det kunne variere veldig hvor tidlig/sent man fikk slike "fakta" servert, og også om man trodde det eller ikke, men slike "vandrefakta" gikk hele tiden! Som flere har påpekt så hadde vi ikke noen muligheter for å sjekke slike ting tidligere. Før internett, før mobil.... tilbake i steinalderen, you know Anonymous poster hash: 90b5a...047 Hvis dere hadde kunnet lese istedenfor bare å bli sinte og se rødt, så skriver jeg at slike vandrehistorier gikk når vi var opp til ca ti år, IKKE så sent som i tenårene. Da har faktisk folk flest utviklet litt intelligens. Anonymous poster hash: db101...c53 Hvorfor er du så kranglete? Kan du ikke bare la vær å svare i stedet for å kuppe hele tråden og ødelegge den Anonymous poster hash: 81b7c...c82
Gustav Klitt Skrevet 28. august 2014 #46 Skrevet 28. august 2014 Jeg er 39 og gudskjelov at jeg ikke kommer fra et slikt hjernedødt miljø du beskriver. Ser jo på nivået her inne bla at det jo må være endel som dere. Say no more.Anonymous poster hash: db101...c53 Hvis du virkelig er 39 så er min eneste tanke "stiff upper lip"! Men du kan umulig være den alderen du påstår, for alt som tas opp i denne tråden var normalt tidligere. Hadde du vært den alderen du påstår, så hadde du visst det. Det kunne variere veldig hvor tidlig/sent man fikk slike "fakta" servert, og også om man trodde det eller ikke, men slike "vandrefakta" gikk hele tiden! Som flere har påpekt så hadde vi ikke noen muligheter for å sjekke slike ting tidligere. Før internett, før mobil.... tilbake i steinalderen, you know Anonymous poster hash: 90b5a...047 Hvis dere hadde kunnet lese istedenfor bare å bli sinte og se rødt, så skriver jeg at slike vandrehistorier gikk når vi var opp til ca ti år, IKKE så sent som i tenårene. Da har faktisk folk flest utviklet litt intelligens. Anonymous poster hash: db101...c53 Enig med du. Kan ikke huske noen sånne påstander fra tenårene, og langt mindre noen som trodde på slikt.
FruMille Skrevet 28. august 2014 #47 Skrevet 28. august 2014 At man ville få skeive øyne ved å se for mye på tv
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #48 Skrevet 28. august 2014 Jeg er 39 og gudskjelov at jeg ikke kommer fra et slikt hjernedødt miljø du beskriver. Ser jo på nivået her inne bla at det jo må være endel som dere. Say no more.Anonymous poster hash: db101...c53 Hvis du virkelig er 39 så er min eneste tanke "stiff upper lip"! Men du kan umulig være den alderen du påstår, for alt som tas opp i denne tråden var normalt tidligere. Hadde du vært den alderen du påstår, så hadde du visst det. Det kunne variere veldig hvor tidlig/sent man fikk slike "fakta" servert, og også om man trodde det eller ikke, men slike "vandrefakta" gikk hele tiden! Som flere har påpekt så hadde vi ikke noen muligheter for å sjekke slike ting tidligere. Før internett, før mobil.... tilbake i steinalderen, you know Anonymous poster hash: 90b5a...047 Hvis dere hadde kunnet lese istedenfor bare å bli sinte og se rødt, så skriver jeg at slike vandrehistorier gikk når vi var opp til ca ti år, IKKE så sent som i tenårene. Da har faktisk folk flest utviklet litt intelligens. Anonymous poster hash: db101...c53 Og hvis du leste så tok jeg nettopp høyde for det ved å skrive at det varierte veldig hvor tidlig/sent man ble presentert for slike vandrefakta. Bl.a. så kunne hvor man bodde i landet avgjøre. Om man bodde der slike vandrefakta oppstod eller om man var de siste som fikk vite osv. Du er så arrogant når du sier "Da har faktisk folk flest utviklet litt intelligens." Intelligens er ikke noe man plutselig får etter man fyller 10 år... Hvorfor ikke bare godta at folk ble presentert for slike vandrehistorier og "fakta" i ulike aldre? Om de ikke fikk høre slike "fakta" like tidlig som deg betyr ikke at de kommer fra "hjernedøde miljø". Det betyr ikke en gang at de trodde på dem, de fleste skriver jo at de tvilte, at de ikke trodde på dem eller motbeviste dem selv. Om du leser svarene i tråden så er du mer eller mindre den eneste som hevder det du sier. Det betyr ikke at alle andre har mindre intelligens enn deg, og det betyr heller ikke at "nivået" her inne er så lavt her inne. Kanskje gå litt i deg selv når du er den eneste som er så steil? Jeg har ikke skrevet noe om slike rare "fakta" jeg opplevde, men tyggis er jo en gjenganger. Ja, jeg hørte den som barn, men uten tvil levde den myten i mange år etterpå. Saken var at selv om vi egentlig ikke trodde det så var vi ikke 100 % sikre, og derfor fikk slike morsomme fakta leve videre og kom tilbake stadig vekk. Et annet fakta var at det var kjempefarlig for ikke-diabetere å drikke dia-brus! Noen hevdet til og med at man kunne dø av å drikke dia-brus hvis man ikke var diabetiker. Min venninne var rimelig bestyrtet da jeg på trass kjøpte en dia-brus og drakk Og til og med den voksne damen i kassa på butikken var bekymret Og neida, jeg kommer fra et absolutt oppegående miljø, og sist jeg sjekket lå intelligensnivået på et nivå hvor mensa ønsket meg velkommen om jeg ville bli medlem. Ingen av mine venner er dumme heller. Til slutt: Hvorfor i all verden er det så om å gjøre å ødelegge en tråd som er opprettet kun for moro, for å bringe noe positivt til forumet? Hvorfor er det så viktig for deg å påpeke at alle som ikke hadde avslørt slike fakta før de var ti år må komme fra hjernedøde miljø og ha lite intelligens? Hvorfor ikke bare senke skuldrene, slappe av i den overleppa og heller prøve å ha det litt morsomt - godt for helsa å kunne le, både av seg selv, og generelt Anonymous poster hash: 90b5a...047
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #49 Skrevet 28. august 2014 At den lille svarte "klumpen" helt nederst på bananen er giftig. Spiser fortsatt ikke nederste del Den svarte delen nederst på bananen heter bananus, det har Atle Antonsen og Johan Golden funnet ut! Takk misjonen! Anonymous poster hash: c819c...cb8
Optatium Skrevet 28. august 2014 #50 Skrevet 28. august 2014 Jeg er 39 og gudskjelov at jeg ikke kommer fra et slikt hjernedødt miljø du beskriver. Ser jo på nivået her inne bla at det jo må være endel som dere. Say no more.Anonymous poster hash: db101...c53 Hvis du virkelig er 39 så er min eneste tanke "stiff upper lip"! Men du kan umulig være den alderen du påstår, for alt som tas opp i denne tråden var normalt tidligere. Hadde du vært den alderen du påstår, så hadde du visst det. Det kunne variere veldig hvor tidlig/sent man fikk slike "fakta" servert, og også om man trodde det eller ikke, men slike "vandrefakta" gikk hele tiden! Som flere har påpekt så hadde vi ikke noen muligheter for å sjekke slike ting tidligere. Før internett, før mobil.... tilbake i steinalderen, you know Anonymous poster hash: 90b5a...047 Hvis dere hadde kunnet lese istedenfor bare å bli sinte og se rødt, så skriver jeg at slike vandrehistorier gikk når vi var opp til ca ti år, IKKE så sent som i tenårene. Da har faktisk folk flest utviklet litt intelligens. Anonymous poster hash: db101...c53 Gud så moro det hadde vært om du jobbet litt på ungdomsskolen! Siden jeg begynte der for fire år siden har jeg fått,følgende spørsmål: Kan man bli gravid av å bade sammen med en av et annet kjønn? Er det sant at eggstokkene kan knekke? Man kan ikke få kjønnssykdommer ved analsex. Er det sant at man får strikkbæsj av å svelge tyggisen? Osv osv Velkommen til paradise hotel! Eller til en verden av undrende pg usikre tenåringer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå