Bustetroll Skrevet 29. august 2014 Forfatter #76 Skrevet 29. august 2014 (endret) At man kun bruker 10% av hjernen Anonymous poster hash: 9a893...3d9 haha, det stemmer for meg enkelte dager ihvertfall Det er fakta da TIl daglig bruker ikke mennesker mer enn ca ti % av hjernen Endret 29. august 2014 av Bustetroll
Bustetroll Skrevet 29. august 2014 Forfatter #77 Skrevet 29. august 2014 At man fikk mensen hver gang man var på flyreise (sier jo litt om reisevanene også). Men jeg hadde forberedt meg og tatt på bind og alt, men ingenting skjedde Man blir fullere av å drikke med sugerør. Det er i slumpen ALL alkoholen er. Anonymous poster hash: c6d11...805 Haha ja den med sugerør hørte jeg og. Spesielt å styrte øl med sugerør, da ble man driiiita LIZM
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #78 Skrevet 29. august 2014 At menn ikke skulle svelge drue stener, de kan sitte fast i urinrøret trodde på det helt til jeg lærte anatomi på medisinstudiet haha! Ps...har vært med en god del koloskopier, tyggis kan faktisk sitte fast i tarmene! Og en ting til, menn med truser kan få nedsatt sæd kvalitet! Anonymous poster hash: e441d...f35
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #79 Skrevet 29. august 2014 Trodde dere på dette? Når dere var eldre enn 9-10?Anonymous poster hash: db101...c53 Det er jo ikke snakk om man trodde på det eller ikke, men hva man hørte fra andre. Tenåringer som hører noe fra søsken eller andre steder, skal jo så stolt fortelle videre, og er HELT sikre på at det stemmer Eh...? Altså, tenåringer tror da ikke på sånt. Barneskolebarn joda. Eller kommer dere fra et sånt paradise-hotell nivå miljø? De kommer jo fra et sted de og... Normalt oppegående tenåringer tror ikke på slikt tull da. Tviler på at skolen min og min omgangskrets er uvanlig smarte, og slikt tull var vi ferdige med på barneskolen...Anonymous poster hash: db101...c53 Jeg må innrømme at jeg trodde det sto "barndomstid" før jeg svarte, men jaja.. Sikkert ungdom som tror på mye rart også Anonymous poster hash: 5e582...8a5
Pippitussa Skrevet 29. august 2014 #80 Skrevet 29. august 2014 At man fikk mensen hver gang man var på flyreise (sier jo litt om reisevanene også). Men jeg hadde forberedt meg og tatt på bind og alt, men ingenting skjedde Man blir fullere av å drikke med sugerør. Det er i slumpen ALL alkoholen er. Anonymous poster hash: c6d11...805 Jeg fikk faktisk mensen hver gang jeg fløy før jeg begynte på p-piller. Skulle ønske jeg hadde hørt at det var "fakta" før jeg var på tur som flau 13-åring
MamsenMedToSmå Skrevet 29. august 2014 #81 Skrevet 29. august 2014 Husker jeg og søsteren min hadde en STOR krangel.... Om tyggisen ble liggende i magen i 7 eller 14 år om man svelget den. Også husker jeg at storebroren til en kamerat fortalte oss at "Fuck you" betyr "heng tissen over gjerdet". Jeg gikk hjem og fortalte pappa stolt at jeg visste hva det betyr. Jaja.. Jeg tror jeg kjenner deg Anonymous poster hash: f47ad...342 Haha, hvem er du da?
Superdolly Skrevet 29. august 2014 #82 Skrevet 29. august 2014 At når man barberer leggene øker hårveksten. Jeg trodde ikke på dette og barberte likevel. Jeg husker en venninne av min mor sa med dommedagsrøst at jeg kom til å få helt lodne legger med masse pels på. Hun ble skikkelig sur da jeg sa at hvis dette stemmer kan jeg bli rik for da har jeg funnet en enkel måte å få håret tilbake for skallede menn...
Bustetroll Skrevet 29. august 2014 Forfatter #83 Skrevet 29. august 2014 At når man barberer leggene øker hårveksten. Jeg trodde ikke på dette og barberte likevel. Jeg husker en venninne av min mor sa med dommedagsrøst at jeg kom til å få helt lodne legger med masse pels på. Hun ble skikkelig sur da jeg sa at hvis dette stemmer kan jeg bli rik for da har jeg funnet en enkel måte å få håret tilbake for skallede menn... Håret blir tykkere, grovere og mørkere... Kanskje ikke på alle, men det gjør det hos meg i alle fall Men det med at det kommer 2 nye ut ut fremfor ett, det er jo bare tull
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #84 Skrevet 29. august 2014 Dette med tyggisen: den kunne tvinne seg rundt lungene og kvele deg!!!! Anonymous poster hash: 5651d...1ab
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #85 Skrevet 29. august 2014 At når man barberer leggene øker hårveksten. Jeg trodde ikke på dette og barberte likevel. Jeg husker en venninne av min mor sa med dommedagsrøst at jeg kom til å få helt lodne legger med masse pels på. Hun ble skikkelig sur da jeg sa at hvis dette stemmer kan jeg bli rik for da har jeg funnet en enkel måte å få håret tilbake for skallede menn... Det øker ikke hårveksten, men det kan se sånn ut likevel. Det er vel derfor noen med stor sikkerhet hevder at de har erfart det. Vi mister hår hele tiden, og så vokser de ut igjen etter en stund. Dermed har vi alltid håri forskjellig lengde. Men når vi barberer hårene kuttes de ved roten og flere da vil vanligvis flere hår bli like lange når de vokser ut, og da vil noen føle at de får mer hår. Ved bruk av hårfjerningskrem "kuttes" håret litt under huden, dermed tar det litt lenger tid før de vokser ut igjen, men håret som kommer ut er helt likt det håret som kommer ut ved barbering. Ved voksing blir håret dratt ut enda lenger nede, og da tar det enda lenger tid før det kommer ut og det kommer enda mer ujevnt enn barbert hår. Men håret i seg selv påvirkes ikke. Anonymous poster hash: 9e160...8cc
Gjest ronja røverdatter Skrevet 29. august 2014 #86 Skrevet 29. august 2014 At man kun bruker 10% av hjernen Anonymous poster hash: 9a893...3d9 haha, det stemmer for meg enkelte dager ihvertfall Det er fakta da TIl daglig bruker ikke mennesker mer enn ca ti % av hjernen Det er en myte.
Bustetroll Skrevet 29. august 2014 Forfatter #87 Skrevet 29. august 2014 (endret) At man kun bruker 10% av hjernen Anonymous poster hash: 9a893...3d9 haha, det stemmer for meg enkelte dager ihvertfall Det er fakta da TIl daglig bruker ikke mennesker mer enn ca ti % av hjernen Det er en myte. Okei da:P Endret 29. august 2014 av Bustetroll
Gjest ronja røverdatter Skrevet 29. august 2014 #88 Skrevet 29. august 2014 At man kun bruker 10% av hjernen Anonymous poster hash: 9a893...3d9 haha, det stemmer for meg enkelte dager ihvertfall Det er fakta da TIl daglig bruker ikke mennesker mer enn ca ti % av hjernen Det er en myte. nei.. Joda, det er det. Du får bare google litt, så finner du det ut. Og du trenger ikke å gå mange kurs / ta utdanning på det som har med mennesker å gjøre for å få vite at dette bare er en myte.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #89 Skrevet 29. august 2014 Husker jeg og søsteren min hadde en STOR krangel.... Om tyggisen ble liggende i magen i 7 eller 14 år om man svelget den. Også husker jeg at storebroren til en kamerat fortalte oss at "Fuck you" betyr "heng tissen over gjerdet". Jeg gikk hjem og fortalte pappa stolt at jeg visste hva det betyr. Jaja.. Jeg tror jeg kjenner deg Anonymous poster hash: f47ad...342 Haha, hvem er du da? Jeg kan jo ikke siiii det men er du fra Rjukan? Sleng tissen over gjerde gikk igjen når jeg var liten også. Kanskje det er normalt??? Anonymous poster hash: f47ad...342
Mother Gothel Skrevet 29. august 2014 #90 Skrevet 29. august 2014 At man kun bruker 10% av hjernen Anonymous poster hash: 9a893...3d9 haha, det stemmer for meg enkelte dager ihvertfall Det er fakta da TIl daglig bruker ikke mennesker mer enn ca ti % av hjernen Det er en myte. nei.. Joda, det er det. Du får bare google litt, så finner du det ut. Og du trenger ikke å gå mange kurs / ta utdanning på det som har med mennesker å gjøre for å få vite at dette bare er en myte. http://www.iflscience.com/health-and-medicine/common-science-myths-most-people-believe
Bustetroll Skrevet 29. august 2014 Forfatter #91 Skrevet 29. august 2014 At man kun bruker 10% av hjernen Anonymous poster hash: 9a893...3d9 haha, det stemmer for meg enkelte dager ihvertfall Det er fakta da TIl daglig bruker ikke mennesker mer enn ca ti % av hjernen Det er en myte. nei.. Joda, det er det. Du får bare google litt, så finner du det ut. Og du trenger ikke å gå mange kurs / ta utdanning på det som har med mennesker å gjøre for å få vite at dette bare er en myte. Hm, jeg redigerte jo svaret mitt til "okei da:P" Jeg hadde hørt det selv, så jeg googlet, og fra forskning.no stod det "vi bruker kun 10% av hjernen". Men da jeg faktisk trykket meg inn på artikkelen, så stod det at det var en myte. Greit å lese mer enn overskriften, haha
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #92 Skrevet 29. august 2014 Husker jeg og søsteren min hadde en STOR krangel.... Om tyggisen ble liggende i magen i 7 eller 14 år om man svelget den. Også husker jeg at storebroren til en kamerat fortalte oss at "Fuck you" betyr "heng tissen over gjerdet". Jeg gikk hjem og fortalte pappa stolt at jeg visste hva det betyr. Jaja.. Jeg tror jeg kjenner deg Anonymous poster hash: f47ad...342 Haha, hvem er du da? Jeg kan jo ikke siiii det men er du fra Rjukan? Sleng tissen over gjerde gikk igjen når jeg var liten også. Kanskje det er normalt???Anonymous poster hash: f47ad...342 Er ikke fra Rjukan, så da må det ha vært flere som slang med tissen Anonymous poster hash: 5e582...8a5
MamsenMedToSmå Skrevet 29. august 2014 #93 Skrevet 29. august 2014 Husker jeg og søsteren min hadde en STOR krangel.... Om tyggisen ble liggende i magen i 7 eller 14 år om man svelget den. Også husker jeg at storebroren til en kamerat fortalte oss at "Fuck you" betyr "heng tissen over gjerdet". Jeg gikk hjem og fortalte pappa stolt at jeg visste hva det betyr. Jaja.. Jeg tror jeg kjenner deg Anonymous poster hash: f47ad...342 Haha, hvem er du da? Jeg kan jo ikke siiii det men er du fra Rjukan? Sleng tissen over gjerde gikk igjen når jeg var liten også. Kanskje det er normalt???Anonymous poster hash: f47ad...342 Er ikke fra Rjukan, så da må det ha vært flere som slang med tissen Anonymous poster hash: 5e582...8a5 Det var altså jeg som svarte over her
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #94 Skrevet 29. august 2014 Husker jeg og søsteren min hadde en STOR krangel.... Om tyggisen ble liggende i magen i 7 eller 14 år om man svelget den. Også husker jeg at storebroren til en kamerat fortalte oss at "Fuck you" betyr "heng tissen over gjerdet". Jeg gikk hjem og fortalte pappa stolt at jeg visste hva det betyr. Jaja.. Jeg tror jeg kjenner deg Anonymous poster hash: f47ad...342 Haha, hvem er du da?Jeg kan jo ikke siiii det men er du fra Rjukan? Sleng tissen over gjerde gikk igjen når jeg var liten også. Kanskje det er normalt???Anonymous poster hash: f47ad...342 Er ikke fra Rjukan, så da må det ha vært flere som slang med tissen Anonymous poster hash: 5e582...8a5 Blei nesten skuffa nå men fint andre slenger med tissen også. Anonymous poster hash: f47ad...342
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #95 Skrevet 29. august 2014 Trodde dere på dette? Når dere var eldre enn 9-10?Anonymous poster hash: db101...c53 Det er jo ikke snakk om man trodde på det eller ikke, men hva man hørte fra andre. Tenåringer som hører noe fra søsken eller andre steder, skal jo så stolt fortelle videre, og er HELT sikre på at det stemmer Eh...? Altså, tenåringer tror da ikke på sånt. Barneskolebarn joda. Eller kommer dere fra et sånt paradise-hotell nivå miljø? De kommer jo fra et sted de og... Normalt oppegående tenåringer tror ikke på slikt tull da. Tviler på at skolen min og min omgangskrets er uvanlig smarte, og slikt tull var vi ferdige med på barneskolen...Anonymous poster hash: db101...c53 Haha svært så kjepphøy du er da.. Jo, det er faktisk ungdom som tror på dette. Når de er i 13-15 årsalderen, var det alltid x antall påstander om at alkoholen satt i skummet, og at man ble steril av å røyke "filter", som det så fint kaltes. Det var også faktisk en på 18(!) som påstod på en fest til meg at barnet i magen ikke tar skade av alkohol før man vet at man er gravid Rare påstander kommer fra alle steder, og noen tror man på, andre ikke Kommer du fra ett sted med mye skummel forurensning eller noe? Jeg har tante arm som er tenåringer nå og ikke tale om at de tror på sånt. De er mye smartere enn som så. Sikker på at du ikke mener barn?Anonymous poster hash: db101...c53 Nei jeg mener tenåringer! Skriver du bare for å kverulere eller? Det er ganske normalt at tenåringer går rundt å tror på forskjellige ting. Mye rare historier der ute Sannheten kommer jo gjerne raskt frem, den dagen man forteller videre til noen som vet at det ikke stemmer, men, tenåringer sier mye rart Du snakker om slike som ender opp på paradise hotel da, og slike har ikke jeg møtt...Anonymous poster hash: db101...c53 Sikker på at du ikke er en kandidat til Paradise selv? Du virker til å ha SVÆRT tungt for det. Anonymous poster hash: cc873...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå