Gå til innhold

Dere som har menn som jobber offshore..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tillater meg å svare selv om det var min eks som jobbet offshore i 8 år.

Tror det er fordeler og ulemper med alle jobber, det som var positivt var pengene, det negative er at du er helt alenemor i minimum 2 uker av gangen, blant annet misset min eks første skoledag for barnet vårt dette året. Ble liksom aldri vant til det, og synes det er litt trist. Kunne aldri tenkt meg å jobbe offshore selv, min nye kjæreste jobber ikke offshore og kunne heller aldri tenkt seg det.

Når det er sagt så var det ikke reise jobben som gjorde at forholdet ble slutt, MEN hadde aldri blitt sammen med en ny offshore arbeider uansett nettopp fordi jeg synes en 8-4 jobb passer best.

Selvfølgelig har de fri i 4 uker, men barna er jo som regel i bhg og skole hele dagene, og det er jo ofte etter 16.00 at aktiviteter og lekser etc gjøres uansett. Jeg er nok et veldig standard a4 menneske og ønsker en likedan kjæreste:)))

Anonymous poster hash: 81167...f58

Men det er lukrativt økonomisk ikke sant? Min mann jobber ikke ofshore i nordskjøen eller plattform, men påen annen fraktebåt. Han tjener 60 000 pr mnd før skatt, dvsutbetalt sånn omlag 39 000,-  og det har jeg skjønt er LITE i forhold til å jobbe som maskinist offshore som feks på platform.

Anonymous poster hash: 5d93d...23d

Synes 39000kr er mye. Min ex tjente ca 32000 kr etter skatt, men alltid litt ekstra overtidstimer/tillegg etc så utbetaling var rundt 46000kr netto. Tror det handler mer om alder, stilling,års erfaring.

Anonymous poster hash: 81167...f58

Annonse

Oi,. det var lite..... Jeg trodde de som jobbet "i nordajøen" tjente så mye mye bedre jeg.....

Anonymous poster hash: 5d93d...23d

Mannen din tjener over 700 000kr i året. Det er mye! Det kan hende han ville tjent mer om han jobbet i Nordsjøen, men er det noe å tenke på? Han tjener allerede mye.

Anonymous poster hash: dc5ec...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...