Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Del Skrevet 27. august 2014 Vesla på 6 mnd vil nesten ikke ha mme lengre. Får i henne 100 ml tidlig på morgenen og ca 1y0 ml på kvelden. Ellers bare spytter hun ut. Holder dette? Hun får grøt ×2 i tilegg til middag og frukt Anonymous poster hash: 641c7...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Del Skrevet 29. august 2014 Ja det holder :-) Bare prøv å få henne til å drikke mye vann i løpet av dagen så hun får i seg veske? :-) Anonymous poster hash: a6fd5...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillenims Skrevet 29. august 2014 #3 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg anbefaler at du spør helsesøster. Behovet for melk ift mengden kalsium babyer trenger tilsvarer omtrent 5 dl, inkludert det som er i grøt og som pålegg (eller "tre om dagen" som tilsvarende mengder er for oss voksne - mengden vi trenger er altså lik, men det er nok litt mer enn tre porsjoner for en baby siden porsjonene er mindre), så det er kanskje litt i underkant med to porsjoner grøt og 2 dl MME. Ammer du også, forresten, eller får hun kun MME i tillegg til fast føde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva1985 Skrevet 31. august 2014 #4 Del Skrevet 31. august 2014 Vi hadde akkurat det samme her med vår jente i 6 mnd alderen. Jeg fikk beskjed om at det IKKE var nok. Hun skulle ha mer, hun drakk også 150/200 ml mme gjennom hele dagen. Jeg skulle bruke mme i grøten. Jeg kom aldri så langt da hun begynte å drikke mme igjen. Men det var det jeg fikk beskjed om fra helse søster. Samt følge med på vekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå