Gå til innhold

kan min datter hete

Anbefalte innlegg

savanne michella ! jeg synst det er nydelig men er redd folk ikke vil like det :( jeg har fortalt det til veninder å de synst det er harry navn :( jeg har jo funnet det vakkreste navnet til min datter men alle er negativ :( stakkars liten :'(

Anonymous poster hash: fbc76...ef1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144164846-kan-min-datter-hete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er et navn av den typen som ofte vil bli stemplet som harry, men hvis du liker det, så gå for det! Et tips kan være å bytte om på endelsene, så det blir Savanna Michelle, for det blir nok ikke så lett oppfattet feil ;)

Edit: Skriveleif

Endret av Caterina

Siden du spør om meninger...jeg likte det ikke - og harry er absolutt noe jeg tenkte med en gang jeg leste det...sorry Savannah kan gå under tvil - men da uten mellomnavn. Savanne var bare ikke et navn for meg, det er jo en slette i Afrika...

Michella kan gå alene, bedre enn Michelle etter min mening i hvertfall - det syns jeg er blodharry.

Anonymous poster hash: 5b5ce...512

Annonse

Jeg vil helst svare nei på spørsmålet om hun kan hete det.. Jeg tenker umiddelbart harry og/eller lavt utdannet og/eller svært ung mor. Synes det er et litt "stempel-navn". Forsåvidt pene navn, men blir litt "fjasete". Et navn man ville brukt på dukkene sine når man var liten. Men det er bare min mening, og du må selvfølgelig velge det du selv føler er riktig. :)

Anonymous poster hash: c7cdf...e84

Savanne er ikke et navn. Det er en afrikansk slette.

Savannah er et navn. Men ja jeg er enig med de andre. Savannah Michelle kan faktisk ikke bli mer "Ung mor uten utdannelse med platinahår og Grandiosa til middag"

Sanne er bedre!

Lykke til 😉

Anonymous poster hash: 52478...cd5

Annonse

• 2 uker senere...

Savanne Michella... Jeg syns faktisk det klinger fint og passer sammen, MEN, jeg er enig med disse over at det ikke er lurt å kalle datteren din dette på grunn av assosiasjoner og "ung mor"-stempel mm.

Her er mine forslag:

Sanne Mikella

Sanne Mirell

Syns du virkelig bør vurdere Sanne, det er kjempefint og mer "godtatt" enn Savanne. Også er de jo også lik:) Så syns jeg du skal styre unna c og h i navnene, gå for så enkel stavelse som mulig. Mikaela liker jeg ikke, hverken alene eller sammen med Sanne.

Håper du finner ut hva datteren din skal hete:) Det viktigste, til syvende og sist, er at du syns det er vakkert. Jeg vet av mange barn som heter rare ting, men som foreldrene bare elsker navnet, og da er det helt ok for meg.

• 2 uker senere...

Kan og kan.... Det finnes jo de som heter Espen Thoresen vaersaagod Takkskaduha så... :-) Men det var ikke pent i mine øyne/ører. Hvordan uttales Michella? Som Michelle eller MiKella? Uansett, nei. Enig med de som stemplet det som harry. Vil også kalle det pompøst.....

Anonymous poster hash: d5d4a...0aa

Tenker at du bør sjekke stavemåtene før du velger navn. Ser nå at du har valgt bort Savanne Michella, men Mikaila som du foreslår etterpå ser utvilsomt hjemmelaget ut. Mener du Mikaela? Michelle kan du jo også bruke, men skriv det ihvertfall riktig.

Andre navn som ligner litt på Savanne Michella:

Sara Michelle

Sara Marielle

Sanna Marielle

Savannah Maria

Anonymous poster hash: 32252...eaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...