shewolf Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Vi går å tripper mens vi venter på at samboeren skal få fjernet en rar føflekk.. Er det noen som vet hva som skjer HvIS det er kreft i den? Hvor stor sannsynlighet det er for at den har spredd seg eller at kreft kommer tilbake? Takk til de som tar seg tid til å svare
Gjest vinterbrud Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Hvor stor sannsynligheten er for at det er kreft i den,kan jeg ikke vite. Men min pappa har føflekk kreft nå,med spredning til lymfeknuter. Hvis det er kreft i din samboer sin føflekk,blir den operert vekk. Prosenttall for spredning,vet jeg ikke. Forhåpentligvis så er det ikke kreft hos din samboer.Og om det er,så håper jeg at alt blir borte etter operasjonen. Kreft er som en evig runddans av venting,håp og venting igjen. Riktig lykke til dere begge. Klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Vi går å tripper mens vi venter på at samboeren skal få fjernet en rar føflekk.. Er det noen som vet hva som skjer HvIS det er kreft i den? Hvor stor sannsynlighet det er for at den har spredd seg eller at kreft kommer tilbake? Takk til de som tar seg tid til å svare Hei, Jeg har dessverre alt for god erfaring med føflekk-kreft. Så lenge føflekken til samboeren er oppdaget og fjernet i et tidlig stadium, er det veldig gode sjanser for at dette går helt fint, selv om den skulle være ondartet. HVis den sprer seg, er det dessverre dårlige prognoser. Dat som da skjer, er at man får kreft i endre deler av kroppen, for eksempel lymfekjertler, lunger, hjerne, lever, skjelett osv. Mistet mannen min i denne typen kreft, men han hadde trolig hatt dette lenge før det ble oppdaget. Mistet også en venninne med samme kreftform. Men med begge disse hadde det gått veldig lang tid - noe det ikke har med din samboer. Hvis kreften ikke har rukket å spre seg, er det ikke så skummelt. Og har den bare spredd seg litt, fins det muligheter for å behandle. Det er ikke noen vits å bekymre seg. Det er overveldende større sjanse for at 1. din samboen ikke har kreft i det hele tatt, 2. at det ikke er en skummel kreftform og 3. at om det skulle være malignt melanom, er det oppdaget så tidlig at han blir frisk. Lykke til! (p.s. Jeg har selv fjernet flere rare føflekker opp gjennom livet, og alle har vært fullstendig fredelige og ufarlige) Anonymous poster hash: e183a...e26
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Vi går å tripper mens vi venter på at samboeren skal få fjernet en rar føflekk..Er det noen som vet hva som skjer HvIS det er kreft i den? Hvor stor sannsynlighet det er for at den har spredd seg eller at kreft kommer tilbake?Takk til de som tar seg tid til å svare Hei, Jeg har dessverre alt for god erfaring med føflekk-kreft.Så lenge føflekken til samboeren er oppdaget og fjernet i et tidlig stadium, er det veldig gode sjanser for at dette går helt fint, selv om den skulle være ondartet.HVis den sprer seg, er det dessverre dårlige prognoser.Dat som da skjer, er at man får kreft i endre deler av kroppen, for eksempel lymfekjertler, lunger, hjerne, lever, skjelett osv.Mistet mannen min i denne typen kreft, men han hadde trolig hatt dette lenge før det ble oppdaget. Mistet også en venninne med samme kreftform.Men med begge disse hadde det gått veldig lang tid - noe det ikke har med din samboer. Hvis kreften ikke har rukket å spre seg, er det ikke så skummelt. Og har den bare spredd seg litt, fins det muligheter for å behandle. Det er ikke noen vits å bekymre seg. Det er overveldende større sjanse for at 1. din samboen ikke har kreft i det hele tatt, 2. at det ikke er en skummel kreftform og 3. at om det skulle være malignt melanom, er det oppdaget så tidlig at han blir frisk. Lykke til! (p.s. Jeg har selv fjernet flere rare føflekker opp gjennom livet, og alle har vært fullstendig fredelige og ufarlige) Anonymous poster hash: e183a...e26 Huff, så trist å lese, fikk vondt av deg jeg nå kan jeg få spørre hvordan disse føflekkene opptredde? Var de store,kløende, svarte, evt ny føflekk? Her har jeg fått en bitteliten ny føflekk på puppen, syntes den er mørkere i fargen enn de jeg har ellers men den har ikke vokst seg større og klør ikke. Likevel er jeg livredd for den siden den kom plutselig! Anonymous poster hash: 9015f...ad8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Vi går å tripper mens vi venter på at samboeren skal få fjernet en rar føflekk..Er det noen som vet hva som skjer HvIS det er kreft i den? Hvor stor sannsynlighet det er for at den har spredd seg eller at kreft kommer tilbake?Takk til de som tar seg tid til å svare Hei, Jeg har dessverre alt for god erfaring med føflekk-kreft.Så lenge føflekken til samboeren er oppdaget og fjernet i et tidlig stadium, er det veldig gode sjanser for at dette går helt fint, selv om den skulle være ondartet.HVis den sprer seg, er det dessverre dårlige prognoser.Dat som da skjer, er at man får kreft i endre deler av kroppen, for eksempel lymfekjertler, lunger, hjerne, lever, skjelett osv.Mistet mannen min i denne typen kreft, men han hadde trolig hatt dette lenge før det ble oppdaget. Mistet også en venninne med samme kreftform.Men med begge disse hadde det gått veldig lang tid - noe det ikke har med din samboer. Hvis kreften ikke har rukket å spre seg, er det ikke så skummelt. Og har den bare spredd seg litt, fins det muligheter for å behandle. Det er ikke noen vits å bekymre seg. Det er overveldende større sjanse for at 1. din samboen ikke har kreft i det hele tatt, 2. at det ikke er en skummel kreftform og 3. at om det skulle være malignt melanom, er det oppdaget så tidlig at han blir frisk. Lykke til! (p.s. Jeg har selv fjernet flere rare føflekker opp gjennom livet, og alle har vært fullstendig fredelige og ufarlige) Anonymous poster hash: e183a...e26 Huff, så trist å lese, fikk vondt av deg jeg nå kan jeg få spørre hvordan disse føflekkene opptredde? Var de store,kløende, svarte, evt ny føflekk? Her har jeg fått en bitteliten ny føflekk på puppen, syntes den er mørkere i fargen enn de jeg har ellers men den har ikke vokst seg større og klør ikke. Likevel er jeg livredd for den siden den kom plutselig! Anonymous poster hash: 9015f...ad8 Men mannen min fant de aldri noen føflekk, faktisk. Men de visste at det var den typen kreft fordi de tok prøver av svulstene han hadde andre steder. De trodde den kunne sitte på en slimhinne INNE i kroppen (!!). Men venninnen min var den stor og ujevn i fargen og fasongen, pluss at den klødde. Jeg husker ikke om den var eller en hun hadde fra før. Men husk at det er normalt av man får nye føflekker livet gjennom, og det er jo svært sjelden at det faktisk er kreft. Den nye føflekken din er det sikkert ingen grunn til å bekymre seg for. Som sagt, alle får det. Var og sjekket meg selv etter at mannen min døde. Hudlegen gadd ikke en gang se på de som var små - hun målte, og kikket kun på de som var større en 5 mm i diameter Anonymous poster hash: e183a...e26
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Vi går å tripper mens vi venter på at samboeren skal få fjernet en rar føflekk..Er det noen som vet hva som skjer HvIS det er kreft i den? Hvor stor sannsynlighet det er for at den har spredd seg eller at kreft kommer tilbake?Takk til de som tar seg tid til å svare Hei, Jeg har dessverre alt for god erfaring med føflekk-kreft.Så lenge føflekken til samboeren er oppdaget og fjernet i et tidlig stadium, er det veldig gode sjanser for at dette går helt fint, selv om den skulle være ondartet.HVis den sprer seg, er det dessverre dårlige prognoser.Dat som da skjer, er at man får kreft i endre deler av kroppen, for eksempel lymfekjertler, lunger, hjerne, lever, skjelett osv.Mistet mannen min i denne typen kreft, men han hadde trolig hatt dette lenge før det ble oppdaget. Mistet også en venninne med samme kreftform.Men med begge disse hadde det gått veldig lang tid - noe det ikke har med din samboer. Hvis kreften ikke har rukket å spre seg, er det ikke så skummelt. Og har den bare spredd seg litt, fins det muligheter for å behandle. Det er ikke noen vits å bekymre seg. Det er overveldende større sjanse for at 1. din samboen ikke har kreft i det hele tatt, 2. at det ikke er en skummel kreftform og 3. at om det skulle være malignt melanom, er det oppdaget så tidlig at han blir frisk. Lykke til! (p.s. Jeg har selv fjernet flere rare føflekker opp gjennom livet, og alle har vært fullstendig fredelige og ufarlige) Anonymous poster hash: e183a...e26 Huff, så trist å lese, fikk vondt av deg jeg nå kan jeg få spørre hvordan disse føflekkene opptredde? Var de store,kløende, svarte, evt ny føflekk? Her har jeg fått en bitteliten ny føflekk på puppen, syntes den er mørkere i fargen enn de jeg har ellers men den har ikke vokst seg større og klør ikke. Likevel er jeg livredd for den siden den kom plutselig!Anonymous poster hash: 9015f...ad8 Men mannen min fant de aldri noen føflekk, faktisk. Men de visste at det var den typen kreft fordi de tok prøver av svulstene han hadde andre steder. De trodde den kunne sitte på en slimhinne INNE i kroppen (!!).Men venninnen min var den stor og ujevn i fargen og fasongen, pluss at den klødde.Jeg husker ikke om den var eller en hun hadde fra før. Men husk at det er normalt av man får nye føflekker livet gjennom, og det er jo svært sjelden at det faktisk er kreft. Den nye føflekken din er det sikkert ingen grunn til å bekymre seg for. Som sagt, alle får det. Var og sjekket meg selv etter at mannen min døde. Hudlegen gadd ikke en gang se på de som var små - hun målte, og kikket kun på de som var større en 5 mm i diameter Anonymous poster hash: e183a...e26 Det er jo det jeg har lest, at hvis de er under 5 mm og ikke klør eller ujevn i form og farge, så er det ikke noe å bekymre seg over men med alt det fokuset som det har vært om føflekkreft i sommer så får jeg noia så trist Vedr mannen din, for ikke snakke om venninna di også. Du har jaggu meg hatt det stritt god klem til deg og takk for at du tok deg tid til å svare Anonymous poster hash: 9015f...ad8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Ei venninne ba legen om å fjerne en føflekk hun syntes var stygg, kun pga det, den hadde ikke endret seg mente hun. Legen mente at det var unødvendig men gjorde det, og det var kreft. Men heldigvis kun på et tidlig stadie så hun slapp unna med en operasjon. Anonymous poster hash: 4e5ea...286
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå