Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er GRAVID!!! 

Jeg tok en ny test i ettermiddag, en sånn billigstav og det kom to tydelige streker med en gang. MYE tydeligere enn den billigtesten til morgenen. 

Jeg er ikke i tvil engang selv på denne testen :) Skal legge ut et bilde av den i i galleriet mitt.

jeg griner og griner av glede <3

Fortsetter under...

Jeg er GRAVID!!! 

Jeg tok en ny test i ettermiddag, en sånn billigstav og det kom to tydelige streker med en gang. MYE tydeligere enn den billigtesten til morgenen. 

Jeg er ikke i tvil engang selv på denne testen :) Skal legge ut et bilde av den i i galleriet mitt.

jeg griner og griner av glede <3

Gratulerer såå mye :D :D :D

Helt fantastisk!

Annonse

Gratulerer! :-) Jeg hadde veldig god følelse for gruppa, bare synd det ikke stemte for meg selv. Men når det skal sies så er denne tr helt annerledes enn ellers. Så nesten så jeg lurer på om det kan være en sa. Men da burde det vel slått ut på test på tirsdag?! Jaja, uansett igjen gratulerer!! Og for en fantastisk gruppe!!

Ikm i morra og ingen tegn verken til positiv test eller tanta.. El var veldig sein den mnd her så er fortsatt bare 11 dpo i morra så mulig tanta har forskjøvet seg litt. Er vel bare å vente og se:) Denne ventinga er uholdbar😁 Gratulerer til alle dere med positiv test! ❤️

Endret av Karooline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...